Wat je even kwijt wilt #10

Blijf in je bed! Daarbuiten vries je kapot.

1 like

Aahh dat klinkt wel als een fijne date. Gelukkig!!

Haha yaaassss helaas heeft ze alleen aandacht voor haar eten. Ze is een beetje gepikeerd geloof ik haha kleine diva.

1 like

Hahahaaha

1 like

Ik ga vanaf zondag weer naar de gym na een hele lange pauze van 3 maanden (ik dacht dat ik overdreef maar dat is best lang) en ik vind het vet eng haha. Eigenlijk mag ik niet eens maar ja yolo enzo. Ik hoop dat mijn salaris van augustus dan EINDELIJK binnen is

2 likes

Zo. Lief!

4 likes

Toen ik er was heb ik gegeten en speciaalbiertjes gedronken bij Henry’s Pub, ik kan me het eten meer herinneren heel goed herinneren, maar was volgensmij wel prima.
Ik vond vooral de sfeer daar heeel leuk, de bediening was heel gepassioneerd over hun biertjes (en wielrennen) en ze waren heel lief.
De dag erna heb ik geluncht bij een broodjeszaak/restaurant en daar was ‘t eten heel goed, maar ik kan alleen niet meer vinden hoe het heet. Oja en t is handig als je van te voren reserveert!

2 likes

Ik ben intens gelukkig met mijn elektrische deken. Nooit gedacht dat ik dit voor m’n 80e zou zeggen.

6 likes

Ah wat fijn @Madrid. Het is je zo gegund

1 like

Uberhaupt van 17 tot 19, dat is zo’n graftijd, die moet echt afgeschaft worden!

1 like

Iemand die R.enee H.emmes (vrouw van B.izzey) volgt op Instagram? Wat is het liedje in haar laatste story? Shazam krijgt hem niet gevonden en I wanna know!

Ik ben echt een instagramnoob dus als iemand me kan helpen… als ik met iemand zit te chatten dan verschijnt er rechtsboven, naast diegenes naam, best vaak een soort wolkje achtig dat uit elkaar springt. Wat betekent dat? Dat diegene online is of het gesprek bekijkt ofzo? Ik weet niet hoe dit te googlen want deze omschrijving is vaaaag.

maak eens een screen?

of zie je dat als iemand een screenshot maakt, ook zoiets :joy:

Nee daar is het te snel voor, lukt niet. En gebeurt ook maar af en toe.

Jezelf zijn en er vetrouwen in hebben!

1 like

Niet betalen. Zou zoiets alleen voor een hele hele goede vriendin overwegen. En voor familie.

3 likes

Normaal gesproken krijg je in een fietsenstalling toch eerst een label aan je fiets als deze verkeerd staat geparkeerd?
Ik heb vanmorgen mijn fiets dubbel op slot gezet (dus incl. kettingslot aan het fietsenrek), maar net was hij verdwenen. Ze kunnen deze dan toch niet zomaar binnen 24 uur losknippen en weghalen?

De meneer bij de fietsenstalling wilde me ook niet te woord staan, dus ik heb geen idee waar mijn fiets nu is :woman_shrugging:t2:

Hmm… zou ook niet zomaar via de all toezeggen op betalen. Misschien berichtje terugsturen met daarin dat je dit vervelend voor haar vind en of ze behoefte heeft om af te spreken/ even te bellen of iets dergelijks, zodat ze haar hart even kan luchten? Dan kan je altijd nog de afweging maken misschien een deel aan haar te lenen met duidelijke afspraken?
Als je niet wilt betalen sowieso niet doen hoor! Maar dit zou nog een tussen oplossing kunnen zijn misschien

2 likes

@Madrid Als het een bedrag is dat je kan missen, zou ik het betalen/lenen voor een goede vriendin. Als je het (eigenlijk) niet kan missen, je je er niet goed bij voelt of iets dergelijks zou ik het niet doen.

Ik moet zeggen dat ik uit je verhaal een beetje de indruk krijg dat zij misschien wel van je probeert te profiteren/misbruik van de situatie probeert te maken (dit klinkt beschuldigender dan ik het bedoel, maar ik kan even niet op betere woorden komen). Ook omdat haar partner niks wil betalen omdat ze anders financieel afhankelijk wordt. Het lijkt me sterk dat hij dat zou doen als ze echt omhoog zit en dat niet regelmatig gebeurt.

Ik vraag me af of mn ex nog meeleest hier

1 like