Put it in my mouth.
Een vriendin slaapt hier, ik word net wakker van haar gesnurk maar mān normaal super goede oordoppen helpen niet.
Ik ben blij dat ik vanavond weer alleen slaap
Het is 5:50 en ik heb zoān zin in sushi
Ik heb echt 2 uur geslapen 
Pff voel me rot. Over alles wat er gebeurt is. Hoe dingen gelopen zijn. Maarja ik kan er niks meer mee⦠Ik heb het zo moeten doen⦠maar pijn doet het wel
Kan ik iets voor je betekenen? Je kunt altijd een berichtje sturen. Sterkte
Ik vind dat als jij hebt geappt met het voorstel even langs te komen of te bellen en zij daar niet op in gaat, jjj je geenszins schuldig moet voelen! Laat je niet door schuldgevoel gedwongen voelen om financieel bij te dragen! Ik heb ook wel eens financieel mindere periodes gehad en ben daar ook open over geweest in gesprekken met vriendinnen. Niet omdat ik verwachtte dat zij het zouden fixen maar omdat het fijn was om ee gewoon over te kunnen praten. Daarmee bedoel ik te zeggen dat jĆj een goede vriendin bent alleen al omdat dit je zo aantrekt en dat in deze situatie begrip en medeleven zwaarder tellen in een evenredige vriendschap dan dat jij gewoon geld zou betalen! So, donāt feel guilty Njime!
Stelletje asoās ugh wat is dat irritant
Om kwart voor negen in slaap gevallen, net wakker geworden van de wekker. Voel me echt als herboren en eindelijk uitgerust. Moet ik vaker doen zo vroeg slapen.
Invriezen werkt goed! Ik doe het wel eens en vind het gewoon lekker
Macaronsmaak van nespresso is ook lekker! Heb alleen mn melk in de magnetron gedaan ipv in de machine en nu is het veel te heet. Moet zo weheg.
Het is het ideale warme chocolademelk + Harry Potter weer, maar helaas biedt mijn werk dat niet aan.
Aa godver ik wil perse nu hardlopen maar die regen is zo hard
Hahaha dit heb ik ook wel eens gehad en idd het zijn altijd bejaarden die voor de deur staan te wachten. Ze hebben namelijk nog heeeel veel te doen de rest van de dag. 
Ik heb een baan van 4 dagen per week en een bijbaantje van waar ik nog 1 dag werk. Van dat bijbaantje is er nu een cursus georganiseerd, wat is aangevraagd door het personeel. Het is verplicht om aan deel te nemen, maar mijn werkzaamheden kunnen daarom niet doorgaan ik word dus ook niet betaald (krijg betaald voor shifts die je draait). Ik heb nu gezegd dat ik het raar vind verplicht in mijn eigen tijd een cursus te volgen (voor een bijbaantje nog wel). Ik vind het zo spannend dat ik dit gemaild heb, normaal ben ik altijd heel braaf en ga ik niet tegen leidinggevenden in, ben heel benieuwd wat voor reactie ik hierop krijg.
Dat je dat zo erg kan missen he je eigen bed 
Ze kunnen wel ieder moment dood neer pleuren.
Ja dat is waar, het is dat geval wel belangrijk dat er genoeg koffie en cake in huis is.
Ze zijn ook om 16.00 klaar 
Ik heb zometeen een belangrijke bespreking en die heb ik gewoon goed voorbereid. Degene die ook bij dat gesprek is vraagt al sinds gister om mijn issuelijst. Het is helaas de opdrachtgever dus ik kan niet weigeren maar hallo: maak je eigen lijst en verdiep je er in?! T zou beter zijn als zij nog punten heeft die ik niet heb