Niks is beter dan na het douchen in een bed met schone en frisse lakens te stappen en jezelf helemaal op te rollen in het dekbed.
Ik ben, samen met met vriend, nu 4 van de 6 maanden op reis en we hebben besloten dat we over 3 weken naar huis komen!! We zijn er beiden wel een beetje klaar mee en we hebben al zoveel moois gezien. Mijn vriend wilt het liefst een dikke maand thuis doorbrengen voordat het werk weer begint (sabbatical). Dus ik kan snel weer lekker Netflix kijken onder een dekentje, naar de Jumbo lopen, mijn vriendinnen en ouders weer zien, chocolade pepernoten eten (en die dark roast stroopwafels eindelijk proberen), lekker in mijn huis rommelen en weer een ritme qua sporten krijgen #zininnnn
Ik ben echt enthousiast :ā)
Ohh en IN MIJN BED SLAPEN!
Uggh iemand heeft vanmiddag geappt of ik haar vandaag of morgen wou bellen. Want ze wou weten hoe het gaat en iets bespreken. Had vandaag geen tijd meer om te bellen. Maar kan nu niet slapen. Wat wil je bespreken⦠klinkt zo ernstig. Het is waarschijnlijk niks maar mijn god ik haal de gekste dingen in mn hoofd.
Oh zo irritant!! Ik herken je gevoel. Waarom zeggen mensen dat ook. Zeg dan gewoon dat je even wil bellen, om bij te kletsen. En dan spreek je ze eenmaal, gaat het er bewijs van spreken over hoe ze hun kleine teen gestoten hebben.
Soms vraag ik me echt af waar ik mee bezig ben.
Nee er is niks ergs hoor.
Is goed, zal ik doen. Lief van je!
Ja zo met die kou buiten en de warmte van het forum!
Put it in my mouth.
Een vriendin slaapt hier, ik word net wakker van haar gesnurk maar mān normaal super goede oordoppen helpen niet.
Ik ben blij dat ik vanavond weer alleen slaap
Het is 5:50 en ik heb zoān zin in sushi
Ik heb echt 2 uur geslapen
Pff voel me rot. Over alles wat er gebeurt is. Hoe dingen gelopen zijn. Maarja ik kan er niks meer mee⦠Ik heb het zo moeten doen⦠maar pijn doet het wel
Kan ik iets voor je betekenen? Je kunt altijd een berichtje sturen. Sterkte
Ik vind dat als jij hebt geappt met het voorstel even langs te komen of te bellen en zij daar niet op in gaat, jjj je geenszins schuldig moet voelen! Laat je niet door schuldgevoel gedwongen voelen om financieel bij te dragen! Ik heb ook wel eens financieel mindere periodes gehad en ben daar ook open over geweest in gesprekken met vriendinnen. Niet omdat ik verwachtte dat zij het zouden fixen maar omdat het fijn was om ee gewoon over te kunnen praten. Daarmee bedoel ik te zeggen dat jĆj een goede vriendin bent alleen al omdat dit je zo aantrekt en dat in deze situatie begrip en medeleven zwaarder tellen in een evenredige vriendschap dan dat jij gewoon geld zou betalen! So, donāt feel guilty Njime!
Stelletje asoās ugh wat is dat irritant
Om kwart voor negen in slaap gevallen, net wakker geworden van de wekker. Voel me echt als herboren en eindelijk uitgerust. Moet ik vaker doen zo vroeg slapen.
Invriezen werkt goed! Ik doe het wel eens en vind het gewoon lekker
Macaronsmaak van nespresso is ook lekker! Heb alleen mn melk in de magnetron gedaan ipv in de machine en nu is het veel te heet. Moet zo weheg.