Wat je even kwijt wilt #10

Misschien even het juridisch loket bellen of langsgaan als het in je buurt zit?

1 like

Ik had net een tentamen en ik wist echt alles, was na de helft van de tijd klaar. En dan voel ik me altijd zo raar omdat ik dan van mezelf geen vertrouwen “mag” hebben omdat ik bang ben dat het dan tegen valt. Maar ik wist echt alles :yum:

22 likes

Maar het wordt nog grappiger want ze noemen het al 2 jaar zo en het is er gewoon gekomen omdat ze een overkoepelende term wouden omdat ze al voor sinterklaas starten en de ijssculpturen erbij willen betrekken. Pol VDD had een beetje aandacht tekort en heeft dat in de media gesmeten en er een cultuurding van gemaakt. Echt te belachelijk voor woorden dat iedereen dat klakkeloos van hem overneemt zelfs de media.

2 likes

Weet niet wat je precies wilt weten op juridisch gebied. Maar meer dan aangifte kan je eigenlijk niet doen, het is een strafbaar feit.

Net inderdaad via de politie dat ik even naar juridisch loket moet gaan. Omdat het een contract breuk is.

Huisbaas mailde dat het een misverstand is omdat hij dacht dat het mocht. Hahaha.

Maar goed, het is hem verteld. Maar ik ga er niet mee akkoord. Eens kijken wat ik nog kan doen.

1 like

Ben uit mn broek gescheurd toestraks meh.

Wilde gister een nieuwe kopen, maar had het niet gedaan. I guess its faith. Heb de broek net maar besteld.

Edit: FATE

2 likes

Ik ben vandaag best veel thuis geweest en heb zoveel sirenes gehoord. Ramptoerist dat ik ben kijk ik altijd op 112meldingen.nl maar daar staat altijd zo weinig info, dan staat er de locatie en ‘spoed’ en dan ben ik alleen maar meer benieuwd naar wat er is gebeurd, vooral als het echt dicht bij m’n huis is

3 likes

Oh jee sterkte!

Ik heb een 10x vergrootspiegel gekocht en ben nu al een uur bezig met epileren. Deze spiegel is echt klote voor m’n zelfvertrouwen.

4 likes

Waar halen jullie achtergronden voor telefoon vandaan? En dan niet pinterest ofzo. Mn nieuwe telefoon is binnen :tada::tada::tada::tada::tada::tada:

Nee idd! Niet doen. Heb ik ook een tijdje gedaan maar het maakte me echt super onzeker
 Al die rimpeltjes, poriën, haartjes. Laat het een troost zijn, echt niemand ziet je gezicht op die manier. Ik gebruik hem alleszins niet meer.

Volgens mij bedoel je fate. Sorry voor deze irritante verbetering maar ik had het er toevallig gisteren nog over met mijn vriend die ook niet wist dat het twee verschillende woorden waren. :slight_smile:

1 like

Ik kan geen aangifte doen, omdat ik hem niet tegen ben gekomen in de woning.

Ik moet nu contact opnemen met het juridische loket.

Aah dat herken ik inderdaad. Ga ook wel eens twijfelen of de vragen dan toch geen strikvragen zijn, zo irritant.
Maar: fijn dat het goed ging!!!

Ja! Of als er ‘met gepaste spoed’ bij staat, vind ik altijd zo cryptisch klinken. Vroeger hadden wij thuis een politiescanner, en als ik niet kon slapen dan mocht ik daar naar luisteren in bed. Maar dan hoorde je de meldkamer ook vragen wie er koffie wou enzo haha

7 likes

Heb net een docent gemaild om te vragen waarom ik geen hoger cijfer heb gekregen. Voel me vrij brutaal maar het maakt een groot verschil voor m’n gemiddelde dus wel de moeite waard.

5 likes

Op p2000 kan je ook vaak meldingen zien en als je zoekt op de codes kan je wel vaak achterhalen wat de reden is

1 like

Boehoe waarom is mijn huis nog niet klaar. Vandaag weer geweest en ik zag een deur in de woonkamer staan en alle deuren zijn dicht ineens maar verder? Niks. Beter ben ik wel in mijn nieuwe huis voor het nieuwe jaar hehe.

1 like

Ik ben de laatste tijd zoooo moe. Ik denk dat ik over een kwartier al lekker in bed ga liggen.

1 like

Ik ga vrijdag een speculaas cheesecake maken en kan nu al niet wachten, water loopt al in mn mond als ik eraan denk

4 likes