Omg seriously mensen en hun tradities.
In mijn thuisstad wordt de Kerstmarkt vanaf dit jaar Wintermarkt genoemd en jeeeezus wat een klaagzang op facebook.
“als wij ons moeten aanpassen, dan zij ook!!!”
“verander de naam terug!!!”
100den opinies die worden gedeeld, boze mensen.
Wtf het is maar een naam joh.
Dit is het grootste vraagstuk van m’n leven. Al verschilt het wel heel erg per leerkracht hoor, sommige kleuterklassen kunnen prima met een vervanger een dag.
Ohh wat fijn dat het meeviel.
Heeft hier iemand verstand van huisvredebreuk ? Als in juridisch, wat kan ik er mee, wat kan het me opleveren.
Ik heb mijn huur van mijn huurhuis vorige week opgezegd en ben afgelopen weekend verhuisd. De rede dat ik zo laat heb opgezegd is dat bij de onderburen de huisbaas ineens binnen stond.
Nu krijg ik net een email dat de huisbaas inderdaad in de woning is geweest. De woning is tot 30 november nog van mij.
Mijn vriend stuurt nu een email naar de huisbaas maar ik zou het heel graag anders willen spelen.
Huisbaas heeft dus nog een sleutel. Het klusbedrijf nu ook (zonder mijn toestemming!!).
Hij geeft zelf toe in een email dat hij binnen is geweest.
We liggen nog steeds een aantal spullen van mij in de woning.
We spelen het juist zo omdat we huisdieren hebben die zomaar zouden kunnen ontsnappen. We wisten namelijk van onderburen. Dat die man ineens binnen kan staan.
Zelfs nu ga ik me afvragen , hoe vaak is hij al binnen geweest??
Wie kan me helpen ?
Ik weet niet wat voor hulp je nu zoekt maar wel dat een huisbaas onder geen voorwaarde zomaar naar binnen mag. Het is jouw huis en hij dient een bezoek aan te kondigen.
Ja daarom . Een onderbuurman stond eens onder de douche toen er bezichtigingen waren. Die wist van niks.
Pfff ik mis de zomer zo erg. Lekker s avonds naar buiten, actief zijn, leuke dingen doen. Nu regent het alleen maar en ben ik veranderd in een couch potato
Dankbaar dat bij sommige hier je hart kan luchten en kan praten en hulp kan vragen
Ik ga morgen aangifte doen.
Misschien even het juridisch loket bellen of langsgaan als het in je buurt zit?
Ik had net een tentamen en ik wist echt alles, was na de helft van de tijd klaar. En dan voel ik me altijd zo raar omdat ik dan van mezelf geen vertrouwen “mag” hebben omdat ik bang ben dat het dan tegen valt. Maar ik wist echt alles
Maar het wordt nog grappiger want ze noemen het al 2 jaar zo en het is er gewoon gekomen omdat ze een overkoepelende term wouden omdat ze al voor sinterklaas starten en de ijssculpturen erbij willen betrekken. Pol VDD had een beetje aandacht tekort en heeft dat in de media gesmeten en er een cultuurding van gemaakt. Echt te belachelijk voor woorden dat iedereen dat klakkeloos van hem overneemt zelfs de media.
Weet niet wat je precies wilt weten op juridisch gebied. Maar meer dan aangifte kan je eigenlijk niet doen, het is een strafbaar feit.
Net inderdaad via de politie dat ik even naar juridisch loket moet gaan. Omdat het een contract breuk is.
Huisbaas mailde dat het een misverstand is omdat hij dacht dat het mocht. Hahaha.
Maar goed, het is hem verteld. Maar ik ga er niet mee akkoord. Eens kijken wat ik nog kan doen.
Ben uit mn broek gescheurd toestraks meh.
Wilde gister een nieuwe kopen, maar had het niet gedaan. I guess its faith. Heb de broek net maar besteld.
Edit: FATE
Ik ben vandaag best veel thuis geweest en heb zoveel sirenes gehoord. Ramptoerist dat ik ben kijk ik altijd op 112meldingen.nl maar daar staat altijd zo weinig info, dan staat er de locatie en ‘spoed’ en dan ben ik alleen maar meer benieuwd naar wat er is gebeurd, vooral als het echt dicht bij m’n huis is
Oh jee sterkte!
Ik heb een 10x vergrootspiegel gekocht en ben nu al een uur bezig met epileren. Deze spiegel is echt klote voor m’n zelfvertrouwen.
Waar halen jullie achtergronden voor telefoon vandaan? En dan niet pinterest ofzo. Mn nieuwe telefoon is binnen
Nee idd! Niet doen. Heb ik ook een tijdje gedaan maar het maakte me echt super onzeker… Al die rimpeltjes, poriën, haartjes. Laat het een troost zijn, echt niemand ziet je gezicht op die manier. Ik gebruik hem alleszins niet meer.