Volgens mij bedoel je fate. Sorry voor deze irritante verbetering maar ik had het er toevallig gisteren nog over met mijn vriend die ook niet wist dat het twee verschillende woorden waren.
Ik kan geen aangifte doen, omdat ik hem niet tegen ben gekomen in de woning.
Ik moet nu contact opnemen met het juridische loket.
Aah dat herken ik inderdaad. Ga ook wel eens twijfelen of de vragen dan toch geen strikvragen zijn, zo irritant.
Maar: fijn dat het goed ging!!!
Ja! Of als er ‘met gepaste spoed’ bij staat, vind ik altijd zo cryptisch klinken. Vroeger hadden wij thuis een politiescanner, en als ik niet kon slapen dan mocht ik daar naar luisteren in bed. Maar dan hoorde je de meldkamer ook vragen wie er koffie wou enzo haha
Heb net een docent gemaild om te vragen waarom ik geen hoger cijfer heb gekregen. Voel me vrij brutaal maar het maakt een groot verschil voor m’n gemiddelde dus wel de moeite waard.
Op p2000 kan je ook vaak meldingen zien en als je zoekt op de codes kan je wel vaak achterhalen wat de reden is
Boehoe waarom is mijn huis nog niet klaar. Vandaag weer geweest en ik zag een deur in de woonkamer staan en alle deuren zijn dicht ineens maar verder? Niks. Beter ben ik wel in mijn nieuwe huis voor het nieuwe jaar hehe.
Ik ben de laatste tijd zoooo moe. Ik denk dat ik over een kwartier al lekker in bed ga liggen.
Ik ga vrijdag een speculaas cheesecake maken en kan nu al niet wachten, water loopt al in mn mond als ik eraan denk
Meh ik wil zo graag een huisdier maar het is gewoon echt niet handig. Maar ik mis het zo om een beestje te hebben om mee te knuffelen
Ik loop de hele tijd te niezen. Ik heb geen tijd om ziek te worden!
die vegan van de vega slager is wel lekker
Dan zou ik liegen en zeggen dat je bijv. iets in het ziekenhuis moet laten doen waarvoor je onder verdoving moet waardoor je er wel de hele dag voor vrij moet hebben. Je zou kunnen zeggen dat je een maagspiegeling krijgt ofzo
Misschien toch ziekmelden de veiligste optie? Doe dat zelf ook echt nooooooit maar dat is gewoon iets waar ze niks tegenin kunnen brengen
Ik heb gisteren de hele dag met een grote gele vlek op mijn witte trui rondgelopen, zonder dat ik dat wist, en ik zit er nog steeds mee.
Dat klinkt heel dramatisch, maar ik krijg het echt niet uit mijn hoofd. Ik zag ook dat verschillende mensen naar mijn hals keken, maar dat was dus gewoon naar die vieze vlek. Pas in de middag kwam ik erachter dat het er zat.
Voor het eerst getipt bij opsporing verzocht. Voel me echt cool. Geen dader herkent (helaas haha) maar mijn vriend meent het merk van de auto te herkennen van een dader. Benieuwd hoe dit afloopt.
Stiekem is dit nog altijd iets wat ik ook ooit hoop te kunnen doen
Ik rijd graag in m’n vriend z’n auto, want automaat en dan kan ik ondertussen lekker eten. Laatst hadden we het erover en toen zei hij dat ie niemand kende die altijd moet eten tijdens het rijden? Ook tijdens korte ritjes snack ik en blijkbaar is dat heeeeul raar?
Hahaha al mijn knuffels liggen nog bij mijn ouders, misschien toch eens ophalen
Waarom liegt mijn wasmachine tegen mij. Hij duurt altijd langer dan de timer. Ik wil in mn bed gaan liggen.