Wat je even kwijt wilt #10

Meh ik wil zo graag een huisdier maar het is gewoon echt niet handig. Maar ik mis het zo om een beestje te hebben om mee te knuffelen :frowning:

3 likes

Ik loop de hele tijd te niezen. Ik heb geen tijd om ziek te worden!

die vegan van de vega slager is wel lekker

1 like

Dan zou ik liegen en zeggen dat je bijv. iets in het ziekenhuis moet laten doen waarvoor je onder verdoving moet waardoor je er wel de hele dag voor vrij moet hebben. Je zou kunnen zeggen dat je een maagspiegeling krijgt ofzo

Misschien toch ziekmelden de veiligste optie? Doe dat zelf ook echt nooooooit maar dat is gewoon iets waar ze niks tegenin kunnen brengen

Ik heb gisteren de hele dag met een grote gele vlek op mijn witte trui rondgelopen, zonder dat ik dat wist, en ik zit er nog steeds mee.

Dat klinkt heel dramatisch, maar ik krijg het echt niet uit mijn hoofd. Ik zag ook dat verschillende mensen naar mijn hals keken, maar dat was dus gewoon naar die vieze vlek. Pas in de middag kwam ik erachter dat het er zat.

Voor het eerst getipt bij opsporing verzocht. Voel me echt cool. :sunglasses: Geen dader herkent (helaas haha) maar mijn vriend meent het merk van de auto te herkennen van een dader. Benieuwd hoe dit afloopt.

14 likes

:open_mouth::open_mouth:
Stiekem is dit nog altijd iets wat ik ook ooit hoop te kunnen doen

6 likes

Ik rijd graag in m’n vriend z’n auto, want automaat en dan kan ik ondertussen lekker eten. Laatst hadden we het erover en toen zei hij dat ie niemand kende die altijd moet eten tijdens het rijden? Ook tijdens korte ritjes snack ik en blijkbaar is dat heeeeul raar?

3 likes

Hahaha al mijn knuffels liggen nog bij mijn ouders, misschien toch eens ophalen :thinking:

1 like

Waarom liegt mijn wasmachine tegen mij. Hij duurt altijd langer dan de timer. Ik wil in mn bed gaan liggen.

7 likes

Al-t-ij-d :rage:

1 like

Ik kijk ‘waar is de mol’ en ik vind Humberto wel echt lief.

ik wou net daarover zeggen hoe mooi canada ook is

1 like

Ben zoooo moe maar vandaag was super leuk, gezellig met m’n vriendin haar verjaardag gevierd
Samen een piercing laten zetten, taart gegeten, gewinkeld, in de middag een high wine gedaan en 's avonds pizza besteld :flushed:
Nu lig ik al in bed want m’n ogen vallen bijna dicht steeds

14 likes

Dat ik jaloers ben op mensen bij wie de liefde wel alles overwint :slightly_frowning_face:

Ja joh, ik laat me ook niet tegenhouden door de versnellingspook. Broodje in mijn hand, trommel op schoot en schakelen. Korte ritjes snack ik trouwens niet zo veel, maar schade van vandaag na vijf uur in de auto te hebben gezeten: halve liter koffie, drie zakjes snoep, kitkat, twee nakd repen, drie broodjes, pakje maiswafels en twee lolly’s. Moet wel een beetje leuk blijven.

8 likes

Ik las trommel op schoot en vond dat een bijzondere combinatie met brood. Zag je al happen van broodje in intussen met je andere hand trommelen. En daardoor dacht ik aan die aapjes van V&D vroeger
 Maar het is een broodtrommel. Volgens mij moet ik naar bed.

10 likes

Nou mensen daar is m’n karma al
Tentamen nummer 2 niet gehaald
1,5 fout te veel
Vaardigheidstentamen dus je kunt het niet leren
Dus als ik de herkansing niet haal schrijf ik me uit, want ik ga niet volgend jaar nog eens, dan vind ik mezelf gewoon niet slim genoeg hiervoor en kap ik ermee
En ik typ dit gewoon huilend echt wat ben ik voor persoon, ik kan gewoon niet omgaan met persoonlijk falen

2 likes

Echt stom dat niemand dan iets zegt!! Ik had vandaag ook dat ik een tijdje had rondgelopen terwijl mijn rokje nog aan de ‘rand’ van mijn panty was blijven zitten. Dus dat iedereen je halve bil ziet zeg maar.

1 like