Wat je even kwijt wilt #10

Al-t-ij-d :rage:

1 like

Ik kijk ‘waar is de mol’ en ik vind Humberto wel echt lief.

ik wou net daarover zeggen hoe mooi canada ook is

1 like

Ben zoooo moe maar vandaag was super leuk, gezellig met m’n vriendin haar verjaardag gevierd
Samen een piercing laten zetten, taart gegeten, gewinkeld, in de middag een high wine gedaan en 's avonds pizza besteld :flushed:
Nu lig ik al in bed want m’n ogen vallen bijna dicht steeds

14 likes

Dat ik jaloers ben op mensen bij wie de liefde wel alles overwint :slightly_frowning_face:

Ja joh, ik laat me ook niet tegenhouden door de versnellingspook. Broodje in mijn hand, trommel op schoot en schakelen. Korte ritjes snack ik trouwens niet zo veel, maar schade van vandaag na vijf uur in de auto te hebben gezeten: halve liter koffie, drie zakjes snoep, kitkat, twee nakd repen, drie broodjes, pakje maiswafels en twee lolly’s. Moet wel een beetje leuk blijven.

8 likes

Ik las trommel op schoot en vond dat een bijzondere combinatie met brood. Zag je al happen van broodje in intussen met je andere hand trommelen. En daardoor dacht ik aan die aapjes van V&D vroeger… Maar het is een broodtrommel. Volgens mij moet ik naar bed.

10 likes

Nou mensen daar is m’n karma al
Tentamen nummer 2 niet gehaald
1,5 fout te veel
Vaardigheidstentamen dus je kunt het niet leren
Dus als ik de herkansing niet haal schrijf ik me uit, want ik ga niet volgend jaar nog eens, dan vind ik mezelf gewoon niet slim genoeg hiervoor en kap ik ermee
En ik typ dit gewoon huilend echt wat ben ik voor persoon, ik kan gewoon niet omgaan met persoonlijk falen

2 likes

Echt stom dat niemand dan iets zegt!! Ik had vandaag ook dat ik een tijdje had rondgelopen terwijl mijn rokje nog aan de ‘rand’ van mijn panty was blijven zitten. Dus dat iedereen je halve bil ziet zeg maar.

1 like

Ah wat vervelend voor je! Ik weet niet precies om wat voor tentamen het gaat maar is het misschien een optie om iemand te vragen die het al gedaan heeft hoe hij/zij het heeft gedaan?
En ik snap dat je huilt hoor, ik moet ook heel vaak huilen als ik een tentamen niet haal/een slecht cijfer heb.

1 like

ik keek niet goed en dacht dat je deze koekjes zelf gemaakt had:

6 likes

Kan best, het is eigenlijk al kwart voor 11!!

(haha sorry, ik ben zo’n type dat dit nog minstens 2 weken blijft zeggen)

5 likes

Je hebt recht om vrij te krijgen voor sollicitaties, dus dit valt daar misschien ook wel onder. Als je het niet erg vindt dat ze het weten zou ik ook niet moeilijk doen, helemaal als ze kut zijn met ziek melden.

1 like

Ik neem aan dat je gewoon microgynon krijgt nu? Dat is gewoon dezelfde, maar dan met de merknaam. Hij werkt niet anders, is alleen duurder. Verder helemaal mee eens dat de sgp moet stoppen met de grondstoffen opkopen, dat is mijn theorie in ieder geval haha.

4 likes

Ja bah ik zie steeds meer. En die haartjes lijken zo dik en zwart. Ben me er nu zo bewust van. Maar bedankt voor de reality check!

Zijn ze nou al verder met dit probleem van de pil? Vind het wel bizar dat het al zo lang speelt

Wow mijn autocorrect maakt de hele tijd van pil, pik.
Waar het hart van vol zit…? :sweat_smile:

6 likes

Nee, vorige week nog een kwartier in de rij gestaan bij de apotheek want half oktober zou hij er weer zijn, maar nu is de verwachting half november. Ik weet wel waar ik mijn babyspullen ga declareren over tien maanden jongens.

5 likes

Echt belachelijk allemaal…

Maar hey 1.5 fout teveel is echt bijna niks!! Dat betekent dat je al super veel snapt en misschien even naar de inzage kunt gaan om te zien wat er dan niet goed ging? Je bent er echt bijna, ik weet zeker dat als je goed kijkt wat je hebt fout gedaan dat je de herkansing dan super goed gaat maken! Het is nu even zuur en kut, maar je hebt de herkansing nog en je was er nu ook al bijna! :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

4 likes

Ja zij hebben dat gewoon allemaal gehaald, die mensen die ik ken, en docenten zeggen dat dit ‘makkelijk’ is maar ik kan het gewoon echt niet :frowning: Ik weet wat ik moet doen en waar ik op moet letten. Terwijl ik voor andere dingen 9’s haal.

@floreales wat lief van je :kissing_heart:

1 like