Wat je even kwijt wilt #10

Ah wat vervelend voor je! Ik weet niet precies om wat voor tentamen het gaat maar is het misschien een optie om iemand te vragen die het al gedaan heeft hoe hij/zij het heeft gedaan?
En ik snap dat je huilt hoor, ik moet ook heel vaak huilen als ik een tentamen niet haal/een slecht cijfer heb.

1 like

ik keek niet goed en dacht dat je deze koekjes zelf gemaakt had:

6 likes

Kan best, het is eigenlijk al kwart voor 11!!

(haha sorry, ik ben zo’n type dat dit nog minstens 2 weken blijft zeggen)

5 likes

Je hebt recht om vrij te krijgen voor sollicitaties, dus dit valt daar misschien ook wel onder. Als je het niet erg vindt dat ze het weten zou ik ook niet moeilijk doen, helemaal als ze kut zijn met ziek melden.

1 like

Ik neem aan dat je gewoon microgynon krijgt nu? Dat is gewoon dezelfde, maar dan met de merknaam. Hij werkt niet anders, is alleen duurder. Verder helemaal mee eens dat de sgp moet stoppen met de grondstoffen opkopen, dat is mijn theorie in ieder geval haha.

4 likes

Ja bah ik zie steeds meer. En die haartjes lijken zo dik en zwart. Ben me er nu zo bewust van. Maar bedankt voor de reality check!

Zijn ze nou al verder met dit probleem van de pil? Vind het wel bizar dat het al zo lang speelt

Wow mijn autocorrect maakt de hele tijd van pil, pik.
Waar het hart van vol zit…? :sweat_smile:

6 likes

Nee, vorige week nog een kwartier in de rij gestaan bij de apotheek want half oktober zou hij er weer zijn, maar nu is de verwachting half november. Ik weet wel waar ik mijn babyspullen ga declareren over tien maanden jongens.

5 likes

Echt belachelijk allemaal…

Maar hey 1.5 fout teveel is echt bijna niks!! Dat betekent dat je al super veel snapt en misschien even naar de inzage kunt gaan om te zien wat er dan niet goed ging? Je bent er echt bijna, ik weet zeker dat als je goed kijkt wat je hebt fout gedaan dat je de herkansing dan super goed gaat maken! Het is nu even zuur en kut, maar je hebt de herkansing nog en je was er nu ook al bijna! :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

4 likes

Ja zij hebben dat gewoon allemaal gehaald, die mensen die ik ken, en docenten zeggen dat dit ‘makkelijk’ is maar ik kan het gewoon echt niet :frowning: Ik weet wat ik moet doen en waar ik op moet letten. Terwijl ik voor andere dingen 9’s haal.

@floreales wat lief van je :kissing_heart:

1 like

Nuuuuu bij de Lidl!

1 like

En je kan het lekker roerbakken!

2 likes

Holy shit. Ik ben een youtube video aan het kijken, en er kwam een reclame voor Calm sleep story app, waarbij een verhaal wordt voorgelezen door Stephen Fry. Dus ik dacht, ik laat die reclame wel gewoon aflopen. Maar hij duurt me ineens best lang?

Duurt hij 25 !!! minuten??? The fuck.

7 likes

Ik heb eindelijk een keuze gemaakt voor mijn master en ik heb er superveel zin in en het is helemaal mijn ding, maar natuurlijk wist ik dit 5 maanden geleden nog niet toen ik mijn keuzevakken voor dit eerste semester koos. En nu zit ik vast aan nog 3 vakken waar ik niets mee ga doen en waar ik eigenlijk ook vrij weinig mee heb. Het is een goede achtergrond voor een wetenschappelijke baan en/of PhD later maar het liefst had ik ook nog een vak gedaan dat echt boeiend was geweest (en nuttig voor mijn master). Maar helaas doe ik al het maximaal aantal vakken :’(

Oh hah oeps. Ja dat bedoel ik. Ik vond het al gek staan, maar ik dacht het zal wel. Thanks!

1 like

Kinderen naar groep 3 sturen :sweat_smile::joy:

Nee, het went. Echt. Invallen en dingen die anders zijn dan normaal zijn kut. :sweat_smile:

Slaap lekker vanavond

1 like

Woeeee mijn huisgenootje heeft haar sleutels ingeleverd dus dit appartement is officieel helemaal van mij alleen :heart_eyes::heart_eyes:

44 likes

Van jou alleen?? Uh vergeet je je kat niet??? :sweat_smile:

2 likes

Well fuck. She heard it as well.

HIDE YOUR CHILDREN

64 likes