Nuuuuu bij de Lidl!
En je kan het lekker roerbakken!
Holy shit. Ik ben een youtube video aan het kijken, en er kwam een reclame voor Calm sleep story app, waarbij een verhaal wordt voorgelezen door Stephen Fry. Dus ik dacht, ik laat die reclame wel gewoon aflopen. Maar hij duurt me ineens best lang?
Duurt hij 25 !!! minuten??? The fuck.
Ik heb eindelijk een keuze gemaakt voor mijn master en ik heb er superveel zin in en het is helemaal mijn ding, maar natuurlijk wist ik dit 5 maanden geleden nog niet toen ik mijn keuzevakken voor dit eerste semester koos. En nu zit ik vast aan nog 3 vakken waar ik niets mee ga doen en waar ik eigenlijk ook vrij weinig mee heb. Het is een goede achtergrond voor een wetenschappelijke baan en/of PhD later maar het liefst had ik ook nog een vak gedaan dat echt boeiend was geweest (en nuttig voor mijn master). Maar helaas doe ik al het maximaal aantal vakken :’(
Oh hah oeps. Ja dat bedoel ik. Ik vond het al gek staan, maar ik dacht het zal wel. Thanks!
Kinderen naar groep 3 sturen
Nee, het went. Echt. Invallen en dingen die anders zijn dan normaal zijn kut.
Slaap lekker vanavond
Woeeee mijn huisgenootje heeft haar sleutels ingeleverd dus dit appartement is officieel helemaal van mij alleen
Van jou alleen?? Uh vergeet je je kat niet???
Ik wilde late night kijken voor Mas maar duurde me veel te lang. Eerst was die vrouw die slachtoffer was van een aanslag waarbij haar man is overleden en nu ga ik emo slapen
Ik heb gedrooomd dat ik in mn eentje op vakantie was in noorwegen om het noorderlicht te zien en orka’s te bekijken.
Beetje jammer dat het naar een droom was…
Ik ben al sinds 4uur klaarwakker en ik ben daardoor zo chagerijnig!
2 visolie genomen, 2 vitamine d, cranberrycapsule, magnesium, zo’n weerstand bruistablet, vers geperste sinaasappelsap. Pff nou hoop ik dat ik me zo als herboren voel.
Zeker namens Martin, een mooie dag!
Ah jan de hoop <3
Moet weer vaker het nieuws aanzetten 's ochtends haha
Moet ook altijd zo lachen als hij in een lollige bui is en die weervrouw zoiets heeft van rot op
Haha ja die stomme Amara kan het vooral niet hebben.
In de fik steken
Dit hoort iedereen
Nou dat long list of ex lovers heb ik er ook nooit uitgehaald hoor! Ik dacht altijd dat ze star-crossed lovers zong
Herkenbaar en zo vervelend! Ik durf niet teveel details te posten voor als hier iemand zit die ik ken! Op het oude forum kende ik een meisje maar zij wist niet dat ik daar ook zat, dus voor hetzelfde geldt dat net zo nu bij mij.
Ik hoop dat er geen inbrekers in je douche zaten vannacht!