Ik wilde late night kijken voor Mas maar duurde me veel te lang. Eerst was die vrouw die slachtoffer was van een aanslag waarbij haar man is overleden en nu ga ik emo slapen 
Ik heb gedrooomd dat ik in mn eentje op vakantie was in noorwegen om het noorderlicht te zien en orka’s te bekijken.
Beetje jammer dat het naar een droom was…
Ik ben al sinds 4uur klaarwakker en ik ben daardoor zo chagerijnig! 
2 visolie genomen, 2 vitamine d, cranberrycapsule, magnesium, zo’n weerstand bruistablet, vers geperste sinaasappelsap. Pff nou hoop ik dat ik me zo als herboren voel.
Zeker namens Martin, een mooie dag!
Ah jan de hoop <3
Moet weer vaker het nieuws aanzetten 's ochtends haha
Moet ook altijd zo lachen als hij in een lollige bui is en die weervrouw zoiets heeft van rot op
Haha ja die stomme Amara kan het vooral niet hebben.
In de fik steken
Dit hoort iedereen
Nou dat long list of ex lovers heb ik er ook nooit uitgehaald hoor! Ik dacht altijd dat ze star-crossed lovers zong 
Herkenbaar en zo vervelend! Ik durf niet teveel details te posten voor als hier iemand zit die ik ken! Op het oude forum kende ik een meisje maar zij wist niet dat ik daar ook zat, dus voor hetzelfde geldt dat net zo nu bij mij.
Ik hoop dat er geen inbrekers in je douche zaten vannacht!
Vanmiddag om 12:00 sollicitatiegesprek. Ben nu al zenuwachtig 
Succes!
Vandaag een vrij dagje, morgen beginnen bij mijn nieuwe werk. Lig nog in bed, wil vandaag even shoppen, sporten en naar de zonnebank!
Succes
Ja. Lekker toch?
Dit bericht vraagt om een digitale schop onder je hol, aan alles straalt er aan af dat je weet dat het beter is als je gaat, dus ga… Preventief naar de psycholoog is toch zo veel fijner dan gaan wanneer de nood er is? 
Morgen weer werken na 3 weken vakantie.
Heb er niet zoveel zin in. Gelukkig maar een halve dag.
Bah ik voelde me gisteravond al niet heel top, maar dacht dat het moeheid zou zijn en dat ik vanochtend wel weer fit op zou staan, maar ik voel me echt matig. Keelpijn, hoofdpijn, pijn aan mijn spieren en huid, zo’n typisch griep gevoel
Ik ben vandaag vrij, maar kan me morgen echt niet ziek melden eigenlijk. En ik moet nog de was doen en iets terugbrengen bij de Primark en mijn pakketje ophalen bij het post NL punt. Bahh dit komt echt niet uit
Ik zou eerst gewoon verlof aanvragen zonder verdere opgaaf van reden behalve onder het mom van ‘dagje vrij wooo selfcare jatog’
Als het geweigerd wordt dan vertellen