Wat je even kwijt wilt #10

Vanmiddag om 12:00 sollicitatiegesprek. Ben nu al zenuwachtig :no_mouth:

8 likes

Succes!

Vandaag een vrij dagje, morgen beginnen bij mijn nieuwe werk. Lig nog in bed, wil vandaag even shoppen, sporten en naar de zonnebank!

3 likes

Succes

Ja. Lekker toch?

Dit bericht vraagt om een digitale schop onder je hol, aan alles straalt er aan af dat je weet dat het beter is als je gaat, dus ga
 Preventief naar de psycholoog is toch zo veel fijner dan gaan wanneer de nood er is? :yellow_heart:

6 likes

Morgen weer werken na 3 weken vakantie.
Heb er niet zoveel zin in. Gelukkig maar een halve dag.

Bah ik voelde me gisteravond al niet heel top, maar dacht dat het moeheid zou zijn en dat ik vanochtend wel weer fit op zou staan, maar ik voel me echt matig. Keelpijn, hoofdpijn, pijn aan mijn spieren en huid, zo’n typisch griep gevoel :tired_face: Ik ben vandaag vrij, maar kan me morgen echt niet ziek melden eigenlijk. En ik moet nog de was doen en iets terugbrengen bij de Primark en mijn pakketje ophalen bij het post NL punt. Bahh dit komt echt niet uit

1 like

Ik zou eerst gewoon verlof aanvragen zonder verdere opgaaf van reden behalve onder het mom van ‘dagje vrij wooo selfcare jatog’

Als het geweigerd wordt dan vertellen

Je weet dat het een goede dag wordt als je geen tijd meer hebt om een ontbijtje te maken, je besluit op het station bij apppie go een ontbijtje te scoren en je vervolgens 5 minuten op zoek bent naar je portemonnee die je thuis bent vergeten. :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

Fml, als dit soort dingen in het begin van de dag gebeuren heb ik al helemaal geen zin in de dag

3 likes

Je kunt het niet leren, maar je kunt jezelf ongetwijfeld voorbereiden. Weet je van tevoren waarop je beoordeeld wordt? Dat zou je moeten kunnen inzien lijkt mij, misschien dat de beoordeling je ook helpt om je gericht voor te bereiden. Succes :blush:

@Norma @Briseis

Bedankt! :heart:

Ik heb me verslapen, blijkt nu dat ik om half 10 begin ipv 9 dus heb voor niks gehaast, ben echt 9.02 op kantoor nu :slightly_smiling_face: Ach, kan ik even rustig opstarten

1 like

Haha begeleid dat klinkt zo lief!

1 like

Oh dit klinkt wel als heel vervelend voor jou en ook best wel intens, als je ook de wekker zet om in de douche te kijken. Gaat het verder wel goed met je op het moment? En is dit echt iets van de laatste tijd en heb je het eerder niet gehad?

Wat is volgens jullie net zo’n betrouwbaar automerk als Toyota?

Volvo staat wel bekend als veilig en praktisch toch?

1 like

Honda

Japanse merken dus vooral

2 likes

O Haha misschien had ik er even bij moeten zetten dat het om een klein woon-werk-verkeer-autootje gaat

Volgens mij is Volkswagen ook betrouwbaar. Ik heb nu een Renault en nog geen problemen mee gehad, maar toen ik hem net had gekocht zei iedereen ‘waarom Renault?? Echt niet betrouwbaar etc’
Denk dus dat je ook een beetje geluk moet hebben, ieder merk kan mankementen krijgen

1 like