Ik heb van 10 tot half 8 geslapen maar ik voel me nog steeds net zo moe als gisteren
Saab!
Huh?
Ik ben op stage en heb er zo geen zin meer in. Iedereen is druk en gestrest waardoor ik tig mailtjes krijg met stomme klusjes. Nog maar 12 dagen en dan ben ik klaar!
Ik hoop dat ik mijzelf nog kan motiveren om dingen te doen vandaag, maar vrees van niet.
Een garagemeneer (onafhankelijk, niet verbonden aan een bepaald merk) heeft mij ooit op het hart gedrukt om geen Franse auto te kopen want die gaan om de haverklap kapot, en vooral wel een Japanse. Duits kon ook wel maar die zijn (te) duur vond hij haha. Oh en hij heeft me geleerd dat je ook goed moet kijken naar samenwerkingen. Toyota is bijvoorbeeld top, maar de Toyota Aygo is gemaakt in samenwerking met Renault (of Peugeot? Iets Frans iig) en gaat in vergelijking met andere Toyotaâs wat sneller kapot en roesten etc.
Dan kan de dag alleen maar beter worden!
Dit is inderdaad exact wat mijn vader me vertelde van het weekend. Dat ik ook verder moest kijken want Toyota wordt nu inderdaad in frankrijk geproduceerd en krijgt daarmee toch weer die reputatie die Franse autoâs ook hebben âŠ
Ja hoor, vandaag is weer zoân dag dat ik zelfs dingen als âontbijtenâ en âmezelf opmakenâ op mân to-do lijst ga zetten.
Oh dat van die andere Toyotaâs wist ik niet. Mij is alleen verteld âalle Toyotaâs zijn top behalve de Aygo, die is pietsje minderâ. Maargoed, aan de andere kant. Mijn zusje heeft die en is daar heel blij mee dus hoeveel dat uiteindelijk nou zegt weet ik ook niet.
O misschien zit ik er dan naast en bedoelde mijn vader ook alleen de Aygo, want daar kijk ik wel voor
Ik ben zo iemand die nooit naar de huisarts gaat met kwaaltjes. Komt doordat ik vroeger nog al eens naar huis ben gegaan met het gevoel dat ik me aanstelde + ze doen je altijd pijn (ik had mn enkel eens op 3 plaatsen gebroken, huisarts dacht dat het wel meeviel en ging alles forceren). Conclusie voor de zekerheid fotos maken in het ziekenhuis en dan toch wel je been op 3 plaatsen gebroken te hebben.
Nou ja dit alles resulteert dus in het feit dat ik met alle kwaaltjes nooit naar de huisarts ga. Het is al meer dan 10 jaar geleden denk ik de laatste keer.
Nu had ik de afgelopen week last van mn mond. Kreeg em nauwelijks open, maar geen kiespijn. Vandaag word ik wakker met een enorm hamsterwang en kan ik nauwelijks eten. Toch maar de huisarts gebeld (die van mn vriend dan want inmiddels verhuist, dus heb geen huisarts meer). Je snapt voordat ik bel, gaat daar wel even tijd overheen (ik heb ditzeltde een aantal maanden terug ook gehad) toch eindelijk gebeld, kreeg echt 0 aardig respons. Het eerste wat ze zegt is sta je ingeschreven?! Dus ik zei nee maar ik vond dit redelijk dringend daarom bel ik voor 9 uur, ik kan niet eten blabla. Ik dacht dan kan ik in ieder geval een afspraak maken en dan inschrijven. Maar nee ik moest perse online me inschrijven (hoe doen al die bejaarden dat dan?! Of mensen die met een tia bellen?!). Dus ik gelijk inschrijven weer bellen⊠oh nee ja ik moet het eerst verwerken daarna kan je pas ene afspraak makenâŠ
Waarom krijg ik weer het gevoel niet serieus genomen te worden? Echt stom
Oke prima dat het zo werkt. Maar een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn had het allemaal een stuk vriendelijker laten overkomen. Het is het eerste contact. Ook al stond ik er wel ingeschreven, een chaggerijnig mens aan de amdere kant van de lijn is wel je eerste (positieve/negatieve) contact. Best belangrijk lijkt me
Denk niet dat ze al te vriendelijk kunnen zijn. Ze moeten kritisch zijn. Lijkt me ook niet goed om altijd maar medeleven te moeten tonen met de persoon die ze spreken.
Oh dat lijkt mij het minste wat je kunt doen als je in deze sector werkt aangezien mensen er met hun problemen aankomem
Nee, echt niet bang zijn! Ik zie iedereen hier super lief op jou reageren. Jij bent net een super geliefde forummer heb ik de indruk!
Wat betreft die twee mannen zou ik wel opletten. Kwamen ze gewoon random langs? Heb je hen laten kijken? Ik zou toch de politie verwittigen⊠Ik vind het eerlijk gezegd echt niet normaal dat er twee mannen zomaar in je huis willen binnenkijken.
Ik word echt heel blij van dit weer. Lekker fris buiten maar wel een zonnetje. Ultiem geluk.
Minder leuk is dat ik, sinds het schooljaar weer begonnen is, eigenlijk zelden een moment rust heb voor mijn gevoel. Ik voel me constant opgejaagd, onrustig en lichtelijk (of zwaar) gestresst. Geen idee hoe ik hier vanaf ga komen maar het is super vermoeiend.
Jaa, dit weer ik ga 's middags altijd even naar huis om de hond uit te laten en als het buiten zo troosteloos is doet dat mijn humeur ook niet echt goed. Als het buiten zo lekker is als nu dan zit ik met een mega blij hoofd achter mijn PC na de middag.
ik moet voor een bepaald iets een domme vragenlijst invullen en een van die vragen is âop welk dier lijk je en waarom?â
Ik denk hier nu al een paar dagen over na en kom gewoon op niets? Wil het liefst zeggen een luiaard maarja, dat zal me wss niet in dank afgenomen worden haha
Public service announcement: Bevroren stukjes perzik van de AH smaken niet naar perzik maar naar abrikoos.
Spannend! Succes vanmiddag