Wat je even kwijt wilt #10

Same, echt geen idee! Ik kwam via Google wel uit bij een soort hoepel met LED-verlichting in allerlei kleuren waarmee je a la Spirograph vormpjes in de lucht kan maken, is dat het?

EDIT: OH is het dit?

Waar je van die trucjes mee kan die ze soms ook met vuur doen, rondjes draaien enzo?

4 likes

Dat zier er echt vet uit :scream::scream:

1 like

Vetttt!

Ik heb zo’n grove teringhekel aan dat nummer alleen. Mijn oren bloeden.

2 likes

Wow wat cool, ik wil dit ook :scream:
Is het moeilijk om te leren?

1 like

Moet 20 kantjes volschrijven hoe het was om iemand te coachen maar vond het helemaal ruk :’)

3 likes

De 10 meest betrouwbare occasions

• Toyota iQ . €255.
  • Mitsubishi Lancer . €79.
  • Vauxhall Agila . €132.
  • Hyundai Getz . €457.
  • Honda Jazz. €450.
  • Nissan Almera Tino. €192.
  • Hyundai i10 . €231.
  • Mercedes-Benz CLC. €165.
1 like

Haha de eerste drie ken ik helemaal niet

2 likes

Ik kom net onder mijn steen vandaag denk ik, maar ik ben sinds deze week reddit aan het ontdekken en man man man ik heb een nieuwe verslaving :sweat_smile:. Gaat een hele wereld vol interessante, grappige en nieuwe dingen voor me open. Tot over een paar uur maar weer. Als iemand tips heeft of favoriete subreddits altijd welkom!

5 likes

Ik kan helemaal verdwalen in unresolved mysteries

1 like

ik heb echt geen idee hahaha

oh het zijn de reparatiekosten verdeeld over 5 jaar.

Wij hebben een Honda Jazz… erg betrouwbaar, we hebben na de eerste weer eentje gekocht. Maar inderdaad niet heel goedkoop in onderhoud want we moeten echt naar de merkdealer.
Onze vorige is onherstelbaar beschadigd door een reguliere dealer die niet wist wat er anders is aan een Honda. 8 bouchies heeft de jazz. 4 zijn jaren niet vervangen en dat gaf uiteindelijk problemen.

Nou, fijne informatie eigenlijk he hahahahahah

2 likes

Oh top dat klinkt als iets wat ik ook zeker kan waarderen. Dankje!

1 like

IQ is de opvolger van de aygo
en vauxhall is een engelse Opel.
Mitsubitshi lancer bestaat al een eeuw.

Maar de IQ, Getz en I10 zijn wel leuke kleine niet zo dure autotjes

1 like

Vauxhall is de Britse (en Amerikaanse?) naam van Opel, deze lijst komt van een Britse verzekeraar.

Edit: Oh, spuit elf, dat had @Madam-Mikmak ook net al gezegd

1 like

Die IQ is echt nog een leuke optie ja! Thanks voor het lijstje

1 like

Ik heb spullen gratis op Facebook gezet, nouja zeg die berichtjes wat je daarop krijgt. Hele berichten met dat ze net gescheiden zijn en de hond dood is en ze graag willen mee loten. I don’t care kom je iets ophalen of niet??

33 likes

Ik heb ook een C1, al 6 jaar en ook geen problemen terwijl ik veelal korte stukjes rijd. En zuinig natuurlijk.

1 like

Net m’n sollicitatiegesprek gehad. Ging wel goed denk ik? Kon alleen niet heel goed hoogte krijgen van wat hij van mij vond
Spannend, ik hoor het vanmiddag of morgen al

8 likes

Ahwww ik zag daarnet een volwassen vrouw hele gesprekken voeren met d’r hondje tijdens het uitlaten. Misschien doen meer mensen dat, maar ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die doorgaat met praten als er iemand langsloopt haha, vond ‘t zo aandoenlijk

11 likes

Aah wat schattig!

Ik lul ook altijd van alles, echt de onzin die ik uitkraam, zo genant haha. Dus ik hou altijd maar gauw mn mond als er iemand langsloopt.

Heb nogal een kut ochtend en de rest van deze verjaardag gaat ook niet echt leuk worden, ja je moet het zelf leuk maken blabla maar omstandigheden werken niet bepaald mee. Heb nieteens tijd om taart te halen en te eten. Dat moest ik even kwijt en nu ga ik proberen wat positiever te zijn de rest van de dag :upside_down_face: