Ik ben zo moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wow dit zou zo mijn kat kunnen zijn, lijkt echt precies!
Mijn konijntjes zijn zo lief voor elkaar <3
@Mhysa even een erg random vraag, maar wat vond je van Venom? Kwam via de zoekfunctie bij jou uit dat je er was geweest, vind er verder niet zoveel op, vandaar mijn vraag aan jou haha. Ik wil vanavond denk ik nog gaan.
Ik heb in 2015 een actie gedaan. Ik weet niet of je daar wat aan hebt?
Ik ben @Mhysa niet maar heb Venom wel gezien. Ik vond hem wel leuk! Niet een heel verrassend verhaal maar wel goede beelden en vette scĂšnes en gewoon vermakelijk.
Ik zou liegen. Desnoods dat je met spoed de loodgieter moet laten komen (toevallig op dat tijdstip)âŠ
Heb je een vast of tijdelijk contract dat (bijna) afloopt?
Ik praat tegen hondjes die niet eens van mij zijn.
Ook van een afstand.
Ik zag kinderen in de straat aanbellen voor halloween, dus ik ging in mân kast graven naar snoep en had mijn laatste happy hippoâs voor ze klaargelegd. Nu bellen ze hier helemaal niet aan, nou prima dan vreet ik ze zelf wel op ondankbare kutkoters 
Ik heb straks sollicitatie en ik word nu wel nerveus⊠Het is echt een flutbaan maar het lijkt me wel heel leuk.
Thanks voor de tip! Heb al even gegoogled en ziet er heerlijk uit, daar ga ik heen zaterdag haha. En ik weet ook al wat ik neem 
Ik vind dat Steam dingen soms best raar vertaald. Of beter gezegd, ik zou een ander woord hebben gekozen. Wanneer een spel is afgeprijsd krijg je een mailtje met de volgende titel: âEen voorwerp uit je verlanglijst is in de aanbieding!â Bij het woord âvoorwerpâ denk ik toch eerder aan een tastbaar object zoals een hoed of een schaar of zo.
Ahhh ik wil haar vastpakken! Zo lief!!!
@Madrid Thanks voor je lieve reactie. Nja douchen doe ik misschien vanavond voor ik ga slapen wel even en straks anders maar een paracetamol erin. Heb eigenlijk alleen maar zin in fruit dus dat eet ik straks nog wel wat, en probeer genoeg te drinken. Nogmaals lief dat je reageert, thanks
Misschien kan je in het vervolg vragen naar hun legitimatie ofzo? Vaak hebben mensen die bij je binnen moeten komen wel iets bij waaruit blijkt dat ze daadwerkelijk voor het bedrijf werken dat bij jou moet zijn
Wel gek dat je verhuurder je van te voren niets laat weten, kan me voorstellen dat je je daarbij onveilig voelt omdat je niet zeker weet of het wel legit is.
Ik pak mijn breispullen mee om in de trein te breien, steken ze opeens door mijn trouwe Eastpack heen
heb ze nu omgekeerd erin gedaan en hoop dat de gaatjes weer vrijwel dicht zijn 
Ik wil echt graag naar de sauna vandaag en heb een gratis ticket. Maar niemand wilt mee. Zal ik gewoon alleen gaan met een boek? Best wel een drempel.
- Ja, is niet raar en is chill
- Nee, is raar en niet chill
0 stemmers
Ik voelde me de afgelopen 2/3 dagen echt kut zonder reden en had last van huilbuien. Maar volgens mij ben ik nu weer beter, want voel me top 
Ja ben er op één of andere manier niet zoân grote fan van als de meesten hier