Hopelijk gebeurt er toch nog iets positiefs vandaag! Happy bday!
Door de blaadjes??
Meh ik voel me beroerd Lig me nog steeds druk te maken over de bergen vuile was in de badkamer die ik eigenlijk vandaag had willen doen, en mijn vriend zei: ja kijk maar wat lukt, terwijl ik eigenlijk âik doe vanavond die was welâ had willen horen. Maar dat is heel onredelijk natuurlijk, want dan had ik gewoon moeten zeggen âik trek het niet, wil jij vanavond de was doenâ. Ik heb het ook de hele tijd koud en dan weer warm, lang geleden dat ik dit had. Sorry voor dit negatieve zeikverhaal
@Evi-lena ik ben i10 fan. Persoonlijk vind ik de iQ in het echt spuuglelijk en die is echt nog een stuk kleiner dan de aygo, echt een paraplu in de kofferbak en die is vol. Hij is letterlijk net zo breed als ie lang is
Hyundais kun je ook veel tweedehands vinden en die zie je ook vaak rijden. Kon die ook gewoon naar een normale garage brengen
Gefeliciteerd! Hoop dat je toch nog een beetje een leuke dag hebt vandaag
Hahaha ohgod ik ben op zolder aan het opruimen en kom ik een doos tegen, is dat mijn exendoos met allemaal fotoâs van exen en briefjes en bonnetjes van vakanties
Ik ben nog aan het bijlezen haha, maar Café de Paris! Het zit op het Rokin, dus lekker centraal. En het eten is altijd onwijs lekker, zeker een aanrader!
Awwwww, dat neusje <3
Rant over stage/gezondheid, schiet niemand iets mee op maar moet het even van me afschrijven
Getver, ik heb vandaag weer veel pijn dus ben nu al naar huis vanaf stage. Mân baas moet me dan echt een soort wegsturen omdat ik het supervervelend vind om eerder weg te gaan terwijl de rest doorwerkt, ookal weet ik dat ik toch niet meer productief kan zijn. Mân baas is superbegripvol voor de situatie maar ze is echt zo iemand die heel hard werkt en slecht tegen gemiep kan. En ik ben dus altijd bang dat mensen me een aansteller vinden als ik ergens last van heb dus ik word er zo onzeker van, helemaal bij haar. En nu vroeg ze net (nav dat ik even wat voor mân stageverslag aan het opschrijven was want ik moet alles documenteren) wat ik dan eigenlijk schreef want wat had ik nou eigenlijk gedaan vanochtend, daar valt toch niet zoveel over te zeggen? Ze zei er ook bij dat ze zich vooral zorgen maakte dat mân school wel de indruk kreeg dat ik een volledige stage aan het doen was dus ze bedoelde het niet perse verkeerd maar ik voel me zo rot nu. Heb ook echt het idee dat ze vast spijt heeft dat ze me heeft aangenomen. Ik kan het ook wel rationaliseren enzo, ze is ook vaak genoeg positief over wat ik doe, maar ik voel me er nu gewoon even heel kut over. /onsamenhangende rant over
Ik ben zo moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wow dit zou zo mijn kat kunnen zijn, lijkt echt precies!
Mijn konijntjes zijn zo lief voor elkaar <3
@Mhysa even een erg random vraag, maar wat vond je van Venom? Kwam via de zoekfunctie bij jou uit dat je er was geweest, vind er verder niet zoveel op, vandaar mijn vraag aan jou haha. Ik wil vanavond denk ik nog gaan.
Ik heb in 2015 een actie gedaan. Ik weet niet of je daar wat aan hebt?
Ik ben @Mhysa niet maar heb Venom wel gezien. Ik vond hem wel leuk! Niet een heel verrassend verhaal maar wel goede beelden en vette scĂšnes en gewoon vermakelijk.
Ik zou liegen. Desnoods dat je met spoed de loodgieter moet laten komen (toevallig op dat tijdstip)âŠ
Heb je een vast of tijdelijk contract dat (bijna) afloopt?
Ik praat tegen hondjes die niet eens van mij zijn.
Ook van een afstand.
Ik zag kinderen in de straat aanbellen voor halloween, dus ik ging in mân kast graven naar snoep en had mijn laatste happy hippoâs voor ze klaargelegd. Nu bellen ze hier helemaal niet aan, nou prima dan vreet ik ze zelf wel op ondankbare kutkoters
Ik heb straks sollicitatie en ik word nu wel nerveus⊠Het is echt een flutbaan maar het lijkt me wel heel leuk.