Als ik heel hard aan het werk ben krijg ik altijd van die gloeiende wangen, dus ik zit hier echt met een hoofd als een tomaat op mijn werk. Volgens mij heb ik ook veel te warme kleren aangetrokken. Wil het liefst alles uittrekken pff.
Doorslaggevend hoor, heb geboekt.
Volkswagen? Al geloof ik zelf niet echt in onbetrouwbare auto merken…
Heeft iemand ervaring met getuige zijn van huiselijk geweld als buitenstaander? Zo ja, zou je me dan een PM kunnen sturen?
Hier belde ze net wel aan haha had nog karamel zeezout pepernoten liggen die ik zelf niet lekker vond. Zie ik een van die kids op straat een pepernoot eten om die vervolgens weer op straat uit te spugen hahahahaha
Schijnbaar ook geen succes
In mijn eentje naar de sauna vind ik echt het meest relaxte wat er is! Ik moest de eerste x ook even een drempel over, maar het blijkt gewoon de ideale plek om in je eentje te bezoeken. Niets ongemakkelijks aan. Veel plezier!!
Nissan Micra staat ook heel goed bekend als je een kleine occasion zoekt.
Weet iemand waarom best veel mensen ‘euforisch’ zijn dat Jensen weer op TV komt? Ik heb niet gekeken maar ik ben dan ook een Lubach fanboy.
Misschien omdat een deel van de bevolking zit te wachter op een ‘rechter’ tegengeluid omdat alle andere talksshows volgens hen tamelijk links zijn (Pauw, Jinek en M)? Misschien speelt nostalgie ook wel een rol omdat Nederland er toch wel heel anders uitzag toen Jensen echt heel populair was. Nu is alles veel meer verdeeld en zouden dingen te ‘politiek correct’ zijn. (Ik deel die mening niet :P)
Ik moet het nog kijken, heb het opgenomen. Maar Jensen is voor mij echt nostalgie, net als dat Linda de Mol weer met een Love Letters achtige show zou komen of ik laatst vet blij was toen ik Jochem van Gelder in real life zag :’).
Eigenlijk denk ik dat ik Jensen nu vooral heel irritant vind en mogelijk na 1 aflevering afhaak, heb nu heel andere humor en interesses dan als puber. Maar ben toch nieuwsgierig.
Euforisch? Ik ken eigenlijk niemand die op Jensen zit te wachten. :’)
Ik twijfel over mijn outfit voor mijn tweede gesprek 
Succes!! Gewoon maken en dan zie je daarna wel. Hebje hem gehaald dan kei goed. Niet gehaald, weet je iig hoe de toets eruit ziet voor de volgende keer.
<3
Ja misschien keek ik op verkeerde plekken zoals twitter hahaha.
@ditto @anon18202522 ja nostalgie zou kunnen. Zelf deel ik die gevoelens niet echt omdat ik hem toentertijd echt niet kon uitstaan.
ik snap dat het voor ‘rechts’ fijn is om eens wat anders te horen maar misschien ben ik daar weer te links voor.
Anders post je foto’s van beide outfits met een poll? 
MUH ik ben gewoon misselijk en zenuwachtig omdat ik net foto’s voor het verkooptopic ging maken van de planner die ik kocht toen ik compleet overspannen raakte met m’n verschrikkelijke kut baan vorig jaar.
Echt bizar dat je zo’n afkeer kan hebben tegen een gebruiksvoorwerp omdat het zulke negatieve associaties opwekt.
Nu ga ik ook snel weer dat ding ergens achter in een kastje leggen en de foto’s van m’n telefoon verwijderen.
Er valt echt een last van m’n schouders als ik dat ding kan verkopen.
Haha, dat durf ik niet zo goed denk ik.
Ik snap sowieso niet dat mensen het fijn kunnen vinden om elke week een ander rooster te hebben.
Mijn ouders hebben eindelijk zo lang ik weet Japanse auto’s gehad (Mazda en Toyota). Nu ook een Aygo en daar hebben ze van alle auto’s de meeste problemen mee, mijn vader was echt pissig toen ie erachter kwam dat die dus in samenwerking met Peugeot/Citroën is gemaakt haha. Met de andere Toyota (Auris) hebben we geen problemen.
@Evi-lena
Nahh welke MALLOOT heeft het verzonnen om die kwal van een Jensen weer terug op tv te halen. Hoe haal je het in je kop om anno 2018 op tv te gaan zitten verkondigen dat Macron een mietje is omdat hij zegt dat alle mannen feminist moeten zijn, vervolgens zegt dat je “echt gek op vrouwen bent” maar geen feminist bent? Doe aub normaal. Vervolgens nog een rant over dat mannen op moeten passen en niet moeten veranderen en dat het allemaal heel eng is deze feministische beweging, met een of andere flauwe sketch erbij.
Hierna ben ik gestopt met kijken, maar heb daarvoor nog wel even de hilarische vergelijking meegekregen tussen een “heroïsche” foto van ex Amerikaanse president Reagan op een paard, en een knullige foto van 15 pixels van Obama op een fiets. Haha! Als je dan een domme grap wil maken over de ontwikkeling in Amerika, download dan tenminste een HQ foto van internet zodat het nog ergens op lijkt (maar dan nog niet).
TLDR: Jensen is nog steeds een eikelige idioot die in een dom programma achterhaalde seksistische opmerkingen maakt