Thanks voor de tip! Heb al even gegoogled en ziet er heerlijk uit, daar ga ik heen zaterdag haha. En ik weet ook al wat ik neem
Ik vind dat Steam dingen soms best raar vertaald. Of beter gezegd, ik zou een ander woord hebben gekozen. Wanneer een spel is afgeprijsd krijg je een mailtje met de volgende titel: âEen voorwerp uit je verlanglijst is in de aanbieding!â Bij het woord âvoorwerpâ denk ik toch eerder aan een tastbaar object zoals een hoed of een schaar of zo.
Ahhh ik wil haar vastpakken! Zo lief!!!
@Madrid Thanks voor je lieve reactie. Nja douchen doe ik misschien vanavond voor ik ga slapen wel even en straks anders maar een paracetamol erin. Heb eigenlijk alleen maar zin in fruit dus dat eet ik straks nog wel wat, en probeer genoeg te drinken. Nogmaals lief dat je reageert, thanks
Misschien kan je in het vervolg vragen naar hun legitimatie ofzo? Vaak hebben mensen die bij je binnen moeten komen wel iets bij waaruit blijkt dat ze daadwerkelijk voor het bedrijf werken dat bij jou moet zijn Wel gek dat je verhuurder je van te voren niets laat weten, kan me voorstellen dat je je daarbij onveilig voelt omdat je niet zeker weet of het wel legit is.
Ik pak mijn breispullen mee om in de trein te breien, steken ze opeens door mijn trouwe Eastpack heen heb ze nu omgekeerd erin gedaan en hoop dat de gaatjes weer vrijwel dicht zijn
Ik wil echt graag naar de sauna vandaag en heb een gratis ticket. Maar niemand wilt mee. Zal ik gewoon alleen gaan met een boek? Best wel een drempel.
- Ja, is niet raar en is chill
- Nee, is raar en niet chill
0 stemmers
Ik voelde me de afgelopen 2/3 dagen echt kut zonder reden en had last van huilbuien. Maar volgens mij ben ik nu weer beter, want voel me top
Ja ben er op één of andere manier niet zoân grote fan van als de meesten hier
Als ik heel hard aan het werk ben krijg ik altijd van die gloeiende wangen, dus ik zit hier echt met een hoofd als een tomaat op mijn werk. Volgens mij heb ik ook veel te warme kleren aangetrokken. Wil het liefst alles uittrekken pff.
Doorslaggevend hoor, heb geboekt.
Volkswagen? Al geloof ik zelf niet echt in onbetrouwbare auto merkenâŠ
Heeft iemand ervaring met getuige zijn van huiselijk geweld als buitenstaander? Zo ja, zou je me dan een PM kunnen sturen?
Hier belde ze net wel aan haha had nog karamel zeezout pepernoten liggen die ik zelf niet lekker vond. Zie ik een van die kids op straat een pepernoot eten om die vervolgens weer op straat uit te spugen hahahahaha
Schijnbaar ook geen succes
In mijn eentje naar de sauna vind ik echt het meest relaxte wat er is! Ik moest de eerste x ook even een drempel over, maar het blijkt gewoon de ideale plek om in je eentje te bezoeken. Niets ongemakkelijks aan. Veel plezier!!
Nissan Micra staat ook heel goed bekend als je een kleine occasion zoekt.
Ik heb hier ervaring mee. Ik heb overigens verder niet in de rechtbank hoeven te getuigen hierover, maar wel getuigenverklaringen bij de politie moeten afleggen. Mocht je daar wat aan hebben stuur maar een PB met wat je zou willen weten.
Weet iemand waarom best veel mensen âeuforischâ zijn dat Jensen weer op TV komt? Ik heb niet gekeken maar ik ben dan ook een Lubach fanboy.
Misschien omdat een deel van de bevolking zit te wachter op een ârechterâ tegengeluid omdat alle andere talksshows volgens hen tamelijk links zijn (Pauw, Jinek en M)? Misschien speelt nostalgie ook wel een rol omdat Nederland er toch wel heel anders uitzag toen Jensen echt heel populair was. Nu is alles veel meer verdeeld en zouden dingen te âpolitiek correctâ zijn. (Ik deel die mening niet :P)
Ik moet het nog kijken, heb het opgenomen. Maar Jensen is voor mij echt nostalgie, net als dat Linda de Mol weer met een Love Letters achtige show zou komen of ik laatst vet blij was toen ik Jochem van Gelder in real life zag :â).
Eigenlijk denk ik dat ik Jensen nu vooral heel irritant vind en mogelijk na 1 aflevering afhaak, heb nu heel andere humor en interesses dan als puber. Maar ben toch nieuwsgierig.