Wat je even kwijt wilt #11

Bij ons geen losse zoals 1 of 2. Maar wel een doos met enkel naalden maar dan heb je er wel gelijk 50 of 100.

Kan me een topic niet herinneren, maar ik heb het ook en soms wil ik er ook wel over praten. Topic openen?

1 like

Oh ja ik ben wel met de pil gestopt 4 maanden geleden! Ik weet niet hoelang het al weg is want ik merk het nu pas maar dat zou best wel eens de reden kunnen zijn. Super chill :smile:

1 like

Fijn dat je reageert! Ik zal eens een topic openen :slight_smile:

OOOOOMG JA IK HEB EIND DEZE MAAND DE SLEUTEL.

Oké nu rustig worden.

73 likes

hey, hier zou je t kwijt kunnen: Het grote medische vragen-topic

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Oh sorry verwijder maar weer dan!

Zo fijn voor je!!

1 like

Voor eotbdd hebben ze weer lekker oppervlakkige types gevonden

8 likes

Ooooo wat fijn! Je huis zou toch aan een Syrisch gezin gegeven worden of wat was dat nou?

Geen idee waar ze wegkomen maar hun gaan nu wachten op het andere huis.

Oke, jij was dat toch dan :grin:. Super fijn! Vond t al een beetje oneerlijk dat jij ineens zou moeten wachten! Gefeliciteerd!

1 like

@Goudlokje die chick van 19? Doe normaal joh.

Maar kijk ernaar uit hoor!!

1 like

Wat super lief van je voor al die moeite!

1 like

Ik ben morgen uitgenodigd voor een meeting van een groot internationaal bedrijf omdat ik 1,5 jaar geleden een artikel over dit onderwerp heb geschreven. Het is mij totaal niet duidelijk of het vooral luisteren en ontvangen zal zijn of dat ik ook moet gaan participeren. Het is ook niet echt via mijn werk gegaan, omdat ik de uitnodiging persoonlijk heb gekregen en daarna toestemming gevraagd van mijn bedrijf om er heen te gaan.
Ik weet dus ook echt niet wat ik aan moet. Pf blij als t morgenavond is, terwijl het me echt heel tof lijkt. Lastig gevoel.

4 likes

ZIN IN
Maar eh een trio met een meisje en haar moeder? Wtf, weet niet of ik dat geloof eigenlijk. Ik vraag me ook altijd af waar ze die types vandaan halen en hoe het kan dat er elk jaar toch weer mensen zijn die zich hiervoor aanmelden haha.

4 likes

Mijn ouders hebben een nieuwe auto gekocht, kan nu via een app de lampjes laten knipperen en toeteren :smiling_imp:

18 likes

Deelnemers van eotd haha
En die eerste dan: ik zet mezelf altijd op de eerste plaats, ook in een relatie uhh dat is dan geen relatie vriend

@monkeyslut ik kijk er ook naar uit hoor (of moet dit in het opbiecht topic :see_no_evil:)

2 likes