Ooh dat gifje…wat een dotje!
En ik duim voor je!
Ooh dat gifje…wat een dotje!
En ik duim voor je!
Niet. Dat is toch super ouderwets, volgens mij doet bijna niemand dat meer?
Maar mss Kun je wel goede pannen of een messenset vragen voor kerst?
Misschien kun je iets uitzoeken wat je nu ook al kunt gebruiken?
Nou… ik had wel een paar dingen verzameld in m’n eindexamenjaar hoor! Van die typische dingn als pannen of een oude magnetron van oma haha. Juist handig als je niet alles in 1x hoeft te kopen. Maar als je echt nul idee hebt van wanner je op jezelf gaat wonen zou ik niet per se beginnen met ‘sparen’.
Mijn vriendinnen zijn nu al een jaartje bezig, ze zijn tussen de 22 en 24. Ikzelf heb gekocht wat ik nodig had toen ik op kamers ging en ik spaar zo nu en dan mee met van die acties bij supermarkten voor mooie glazen enzo. Misschien beginnen met bestek of servies?
Ik denk dat er meer wordt bedoeld om spullen te sparen voor de uitzet. Ik vind dat ook wel echt ouderwets en een beetje onnodig. Vast van die 64 delige serviezen en strijkplankhoezen kopen voor je het huis uit gaat. Je weet toch ook nog niet waar je terecht komt.
Geld sparen is natuurlijk wel erg handig haha.
Uit een geldboom?
Uitzet sparen, niet sparen voor je uitzet.
Dat kan heel veel goedkoper voor leuke spullen hoor! Geen zorgen! Zijn er ook dingen die je nu al leuk vindt om op je kamer te zetten of te hebben die tegelijkertijd handig zijn voor later? Misschien een mooi dekbedovertrek? Dan heb je vast extra maar dan heb je er nu al plezier van.
Ik voelde me precies zo. Mijn vader is een tijdje geleden ook geopereerd. Was een zware operatie en ik wist ook wel dat hij in goede handen was, maar de stress was killing me. Ik was ook echt bang dat ik hem zou kwijt raken, ook al was de kans op complicaties echt heel klein. Het was echt zo’n moment dat ik mij realiseerde dat mijn vader natuurlijk ook maar mens is en ook breekbaar. Ik vond mijzelf zo stom toen. Want natuurlijk is mijn vader een mens en kan hij ziek worden. Maar, op zo’n moment komt het heel dichtbij en realiseer je je dat iemand plotseling weg kan zijn. Is dan wel logisch dat je daar heel emotioneel van wordt.
Doet het forum ook raar bij jullie?
Als je er nog niet over na wil denken dan zou ik het gewoon helemaal laten, en iets bedenken waar je nu blij mee bent! Dat geeft toch helemaal niet. Volgens mij sparen maar weinig mensen echt nog spullen (waar laat je het uberhaupt) dus ik zou lekker iets anders vragen dat je ouders ook leuk vinden om te geven.
Lol ik ga gewoon in mijn jogging op de trein naar mijn studentenstad nu en mijn ouders zeiden beide: “omg je ziet er als een slunse uit, wat gaan mensen wel niet denken als ze je zien??”
Lol I don’t care Zit lekker comfy nu.
(slunse = vaatdoek maar vergelijk het maar met zwerver of zo haha)
Ik heb afgelopen vrijdag gegeten bij The Jane in Antwerpen en ik ben gewoon nóg aan het nagenieten als ik terugdenk aan die gerechten.
Hahahaha
Ik had het goede idee om in het kader van gezonder proberen te eten mijn popcorn in een bakje te doen ipv heel de zak leeg te eten. Maar nu heb ik dus vier keer mijn bakje gevuld en is het alsnog allemaal op. Hoe doen mensen dat haha.
Ja ik dacht ook gelijk aan haar kat hahaha
Wtf? Ik zit in de trein en zat bij het raam. Omdat ik er bijna uit moest ging ik vast mijn spullen bij elkaar rapen en schoof ik een stoel op, maar ik bleef nog wel even zitten. Begint er een chick haar spullen al naast me neer te zetten, over me heen, zonder ook maar oogcontact te maken. Vervolgens riep ze haar vriend dat ie ook naar de coupe moest komen en klom ze zo over me heen naar de stoel bij het raam? Ik ben uit puur ongemak maar vast naar het balkon gegaan. Rest van de coupe zat het tafereel ook echt te aanschouwen met een soort plaatsvervangende ongemakkelijkheid…
Ik zou vanavond gaan Skypen met mijn vriend maar hij reageert niet op whatsapp en ik krijg z’n voicemail. Irritaaaaant. Wil 'm gewoon weer even zien en doordeweeks komt dat niet uit.
Neeeee, morgen twee pakketten van Bol. Zouden om 08.00 bezorgd worden morgen maar hallo, wil ook een beetje uitslapen op mijn vrije dag. Nu mag ik bij 1 pakket ook een avondtijd selecteren in de app maar bij het andere pakket niet
Ja dan heb ik het vast van jou! Echt lekker inderdaad