Ik las Prop iet hahah
Nee, het zijn twee grote dozen. Dus zit nu te refreshen in de hoop dat ik bij die andere zo ook een andere tijd mag kiezen.
Eindelijk weer vrij na 7 dagen werken, nu lekker het forum bijlezen
———-
Ik ben ontzettend dankbaar dat ik op mijn leeftijd (28) nog al mijn opa’s en oma’s heb. Al zal dit de laatste keer zijn dat ik dit kan zeggen.
Ja. Kun je misschien nog wel een week eten joh. Gewoon ruiken en proeven.
Oh ik heb net kaartjes besteld voor een voetbalwedstrijd in Lissabon voor mijn vriend. We gaan daar 31 december tot 4 januari naartoe. Hoe groot is de kans dat alles dicht is op oudjaars- en nieuwjaarsdag?
is het niet vanwege boer zoekt vrouw?
Ah wat super zuur mocht je er niet uitkomen met je begeleider of snap je de feedback niet zo kan ik het aanraden om met een scriptie bedrijfje in zee te gaan! Kan vaak helpen als iemand anders met verstand er een frisse blik op geeft.
Pfff wilde dit weekend gewoon chillen en uitrusten, waren de vriendjes van beide huisgenoten ook t hele weekend over de vloer
Ik lig echt lekker al een tijdje in mijn net opgemaakte bed maar ben mezelf wakker aan het houden omdat ik niet wil dat het weekend voorbij is. Zo volwassen weer. Maar maandag bleh bleh gewoon nee.
Ik krijg de laatste tijd veel last van mijn darmen zodra ik een glas kraanwater gedronken heb. Ik heb het overal, dan beginnen mijn darmen te borrelen, maar zodra ik in mijn eigen huis een glas kraanwater neem, dan zit ik binnen een minuut op de wc. Weet iemand wat dit is want ik kan alleen dingen vinden over het buitenland sorry als het tmi is.
Misschien door het klimaat daar?
Ik moet gaan douchen, zo geen zin
Was dat de echte Glennis bij Lubach net?
Ik vind Zondag met Lubach zo’n geweldig programma <3
Ja! Ik moest ook 2x kijken want ze heeft een nieuw kapsel geloof ik? Maar het was dr echt haha
Heb je fotos vh eten?
Dat is nog is een man waar je wat mee kan. Net zoals een vriend van mij die voor zijn zoon zo’n speelkeukentje kocht ondanks negatieve opmerkingen (niet van zijn vriendin) en het jongentje was er superblij mee
Hij is wel leuk om naar te kijken