Hoe vallen dr Martens?
Is het wel een legale relatie?
Ik heb een nieuwe bank sinds gisteren maar mān oude is er ook nog, met name omdat ik niet wist of de nieuwe goed zou zijn, ik had 'm online besteld
Maar ik heb een heel klein huis dus ik kan niet 2 banken kwijt
Nu heb ik 'm in de tuin gezet, onder afdak wel maar die is niet 100% waterproof. Ik wil 'm op marktplaats zetten, gratis afhalen, alleen ik ben doordeweeks nooit voor donker thuis dus nou kan ik tot zaterdag geen foto maken!!
Baal zo van mezelf dat ik niet meteen die foto gemaakt heb, dan was ie misschien ergens komende dagen al opgehaald
Zo jongens mijn eerste avond in mijn nieuwe huis. Wel spannend hoor maar om het leed te verzachten heb ik net eten van de toko laten komen en zit ik nu met een glas rode wijn op bed series te kijken. Heerlijk .
Ja ben net door mān fotoās gegaan op mān mobiel inderdaad, maar helaas niet. Ben ook 2 maanden geleden van telefoon veranderd dus heb toen veel van die āonzinā fotoās weggegooid ik ga wel even aan mān moeder vragen, wie weet heeft zij nog!
Wil jij dat weten of wilt jouw eetstoornis dat weten?
Hmm dat is helemaal zuur als de feedback zo uit elkaar ligt!
Heb je dit al kunnen bespreken met je 1e begeleider?
Doe je je opleiding voor jr werk? Anders aangeven en vragen of je 2 āvrijeā dagen kunt krijgen om thuis eraan te werken.
Een normaal gewicht bestaat niet, een normaal dieet bestaat niet , en normale mensen bestaan al helemaal niet haha.
Snap ik maar dat word heus wel beter. Je vind jou weg wel in wat voor jou goed voelt. En als het een dag een keer niet goed gaat is dat niet erg.
Ik heb geen eetstoornis maar vraag me dat soort dingen ook wel eens af hoor
Dat kan. Maar voor jou zijn dit dan geen gevaarlijke gedachtes.
Ik heb even geen zin om uit te leggen waarom maar ik voel me echt zo kut en moe, voor mijn gevoel werd ik vandaag ook echt geleefd en dit zal nog wel twee weken duren ⦠ben ook nog eens jarig, ga verhuizen, hele leuke dingen maar door omstandigheden echt gewoon 0 happy feelings. Op dit moment zou ik graag even willen verdwijnen.
Knuffel!! Mocht je er meer over kwijt willen, mag dat altijd he! (Ook via PB)
Ik vraag (en vroeg) me dit ook altijd af en toen ik nog therapie volgde zij mān therapeut dan dat andere mensen daar überhaupt helemaal niet zo over nadenken en er vaak wel sprake is van een natuurlijke balans. Maar ik snap je gedachtes heel goed en denk er zelf ook vaak over na.
Ja dit is wel echt zo. Ik denk helemaal niet na bij wat ik eet eigenlijk, het gaat gewoon vanzelf. Als ik er al bij nadenk is het meer in de trant van: o gister en eergister al patat en pizza gegeten, morgen maar weer even wat met groente koken. En op die manier is er inderdaad wel die natuurlijke balans denk ik
Bluhhh ik voel me een beetje alsof ik ziek ga worden, en dat past ook perfect met de tijd, want ik word standaard rondom mijn verjaardag ziek. Maar het komt zó slecht uit nu, want mijn werk is echt te bizar druk om een dag te missen. Eigenlijk meld ik me ook sowieso nooit ziek (ja, slecht, weet ik), maar nu kĆ”n het eigenlijk ook gewoon nietā¦
Ik heb net stamppot zoete aardappel met feta, rucola en zontomaatjes gemaakt omdat iemand hier het daarover had, was echt lekker en zo simpel te maken. Dus bedankt haha.
Oh dat is lastiger!
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Je gaat dit gewoon halen hoor!
Ik weet niet of je het van mij hebt, maar ik heb het er wel over gehad haha. Maar volgens mij heb ik het ook van iemand van hier⦠echt vet lekker he!
@boemboem Ah ook leuke dingen kunnen soms teveel zijn. Sterkte! Wordt vast weer beter.
Dat hierboven is letterlijk het recept! Ik koop de stamppot gewoon bij appie kant-en-klaar uit de koeling.