Wat je even kwijt wilt #11

Is er misschien een soort airco of lucht systeem op je werk dat je hoofdpijn zou kunnen veroorzaken. Of misschien drink je op je werk niet genoeg.

Nee dat meen je

1 like

Heeft iemand ook problemen met Google Chrome sinds een paar dagen?
De pagina’s laden niet meer precies alsof ik geen internetverbinding heb terwijl het wel lukt op andere browsers
 Ik kan steeds 5 min surfen en daarna wil niks meer laden en moet ik chrome opnieuw opstarten :confused: weet echt niet wat te doen. Heb al een klacht nr chrome verstuurd en zag op het help forum dat paar mensen hetzelfde hadden. Vroeg me dus af of iemand het hier ook heeft.

1 like

Achh, ik voel gewoon de wanhoop door je berichtje, zo zo zo verdrietig.
Ik weeg niet wat ik moet zeggen, het is zo lastig om advies te geven aan iemand als je niet het hele verhaal weet.

Heel cliche, maar het is ECHT waar: tijd heelt alle wonden lieverd. Jij wil toch ook niet bij iemand zijn die je moet overhalen om alsnog bij je te blijven. Je verdiend iemand die volledig voor je gaat. Heeeel veel sterkte.
Je zegt dat schrijven je helpt, misschien een idee om de komende tijd wen dagboek bij te houden?

2 likes

Wat ontzettend naar die onzekerheid @Krelis, hoop dat hij snel meer duidelijkheid kan geven naar jou toe! Sterkte

1 like

Ik heb echt een mental breakdown en echt pure paniek al de hele tijd, ik kan school/werk/leven gewoon niet meer combineren en ik trek het ook gewoon niet. En ik moet er zoveel omheen regelen en m’n hoofd loopt over en het liefst heb ik gewoon even 2 weken vrij van school en werk om het even allemaal op orde te krijgen maar dat kan niet. Ik ga dinsdag naar de studieadviseur om te overleggen of ik niet gewoon deeltijd kan studeren zodat ik niet die verplichte aanwezigheid heb en een duidelijke scheiding van werkdagen en school, maar het heeft invloed op stufi ook en dan moet ik dat ook weer regelen en ik voel mezelf de laatste weken echt achter de feiten aanlopen :exploding_head:

Ik zit pas net in het tweede jaar van m’n wo bachelor, wil hierna nog een master doen maar ik krijg sowieso maar tot mei nog stufi dus daarna werd het sowieso al lenen of zelf betalen allemaal :sweat:

Ik heb wat last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik.
Ik slik nu ook een ab-kuur voor een blaasontsteking.Dus na een rondje googlen van klachten kwam ik op chlamydia uit. Ik heb geen symptomen behalve drukkend gevoel in onderbuik. Ik denk dat ik maar een thuistest ga bestellen :neutral_face:

Ik ga vandaag ontslag nemen bij mijn werk en ik zie er echt een beetje tegenop.

4 likes

Succes vandaag!

Veel succes!

Vandaag ga ik iets heel spannends doen, wil er verder niet teveel over kwijt maar zit nu in de auto en heb het gevoel alsof ik die hele auto onder ga kotsen.

Heb ik ook!

1 like

Succes!

1 like

Heb je een Iphone 6? Ik heb dit ook. 1 minuut op het forum en er is al 5% minder.

1 like

Succes, komt goed!
Je kan het

1 like

@Evenveel @Pantalones @Alpacamybags

Dank jullie wel! Zal blij zijn als het hoge woord eruit is.

Ik heb het ook met de iPhone 6

Van L’OrĂ©al Casting CrĂšme Gloss werd mijn haar altijd heel zacht! Maar die is semi-permanent. Misschien daarom ook wel haarvriendelijk

1 like

Ik ben gisteren ongesteld geworden en ik voel me zooo slecht
Super veel buikpijn en ook helemaal geen eetlust ofzo :roll_eyes: