Na sinds groep 3 niet meer gesport te hebben, heb ik besloten dat ik weer ga sporten. Ik heb een abonnement afgesloten voor baantjes zwemmen en ik ga binnenkort starten met hardlopen. Ik heb er zin in!
Je hebt de clip nooit eerder gezien of het valt je nu pas op dat al die vrouwen beroemd/bekend zijn?
Mijn batterij is nog 90% (de kwaliteit bedoel ik) en ik heb ook het probleem dat ie (extreem) snel leeg gaat door het forum. Is volgens mij omdat ie continu wordt ververst op de achtergrond oid.
Mijn baarmoeder is lui en stelt haar maandelijkse schoonmaak nogal uit…
Ik heb de clip wel vaker gezien maar niet heel aandachtig.
En nu keek ik even goed en zag ik het, dus het valt nu echt pas op voor mij.
Het is wel weer even wennen hoor, al die kerstliedjes op Skyradio.
De pil is bij mijn apotheek gewoon helemaal niet meer te krijgen, pffffff
Nou karma is me komen halen want ik heb ook een grove fout gemaakt op mn werk pfff.
Dit moet een maandag zijn
Voel me net een kleinkind wat aan het aftellen is tot sinterklaas ofzo. De hele dag denk ik al ‘nog 4 nachtjes slapen en dan krijg ik de sleutel!’. Heb er echt zin in.
Dankjewel!
Mot eigk piepers jassen ma hek heej geen zin in.
Noooo er is een jongen in de sportschool die geen ondergoed aanheeft onder zijn sportbroekje. En je kan echt alles zien wiebelen. Ik vind het mega ongepast? Iets van zeggen tegen de sportschool lui of niet?
Zeker iets van zeggen. Is gewoon aso
" dan kijk je de andere kant op "
Maar wel … bah, als je alles zo ziet… snap niet dat mensen zo schaamteloos zijn haha
Ik ben op zoek naar een lekkere warme winterjas want ben echt een enorme koukleum, maar ik heb echt geen idee wat voor model ik moet kiezen? Ik vind trenchcoat-achtig het mooiste, maar die zijn nooit echt lekker warm denk ik? Hebben jullie tips?
Ted Baker jassen vind ik echt heel lekker warm!
Nou ik mag hopen van wel.
Maar meneertje wiebelpiemel had het zelf ook door, geloof ik, want hij is al weer weg.
Oh nee ik bedoelde niet dat jij dat zegt hoor haha!
Meer van: wat zou iemand erop moeten zeggen. Standaard antwoord: Dan kijk je de andere kant op
Beetje onhandig geformuleerd haha
Wiebelpiemel is wel een lekker woord als je het hardop zegt hahaha
Lekker wiebelen wiebelen