Ik ben nu ook aan het uitstellen om me klaar te maken en te gaan. Ben al jaren de enige anti en er is echt geen eer te behalen succes nog vandaag
Het hangt denk ik af van de kleur die je kiest. Ik gebruikte altijd redelijk warme tinten en er bleef altijd nog een soort rood glansje hangen. Maar dat viel niet op, ik zag het alleen als ik de onderkant van mijn haar vergeleek met de ‘uitgroei’ (dus echt door de plukken ernaast te houden). En in die tijd waste ik alleen met conditioner dus de kleur bleef daardoor wel lekker lang zitten.
Je zou hier kunnen kijken of de kleur die je wil een rode/oranje ‘nuance’ heeft en als dat niet zo is kan je denk ik veilig verven (dus zonder glansje dat blijft zitten)! https://www.loreal-paris.nl/haarkleuring/zonder-ammoniak/casting-creme-gloss
Vannacht werd ik om 3 uur wakker, erna geen oog meer dichtgedaan kut begin van de week!!
Ik was net even compleet vergeten dat ik op de fiets zat naar mn werk. Had al 3x moeten afslaan. Was een lang ritje haha.
Via het forum heb ik al een paar keer heel persoonlijk met iemand DM’s uitgewisseld over zaken die spelen in mijn leven en daar heb ik heel veel aan gehad. Ik vind dit echt zo’n fijne plek.
Is het tegenwoordig nog normaal om in full black / netjes naar een begrafenis te gaan? Ik weet echt niet wat ik aan moet doen en mijn netste paar schoenen zijn nikes.
Drukkend gevoel in onderbuik past ook heel goed bij blaasontsteking!
Ja je hebt gelijk. Thanks! Voel me nu iets comfortabeler in mijn eigen kleding :).
Die van mij is nu 3 jaar.
Nou het is weer zo ver sky heeft er weer kerst nummers op.
Ik dus ook. Hij doet het inderdaad nog goed (behalve dan de batterij wat snel leeg raakt). Misschien moet ik maar een googelen wat het kost om de batterij/accu te vervangen.
Pffff ja,. Ik hoorde net Last Christmas.
Heb gelijk van zender verwisseld. Ben er nog niet klaar voor.
Ik vind zwart altijd gepast. Kun je nooit mee misgaan op een uitvaart.
Als je nikes er gewoon nog netjes uitzien, kan dat prima hoor.
Ik heb gisteren suspiria in de bioscoop gezien en ik heb er echt zieke nachtmerries aan overgehouden haha het was wel een coole film
- Er was een probleem met een systeem op werk
- Ik zeg tegen collega “ligt het niet aan X”
- Collega negeert mijn opmerking en gaat verder zoeken
- Het lag aan X
Ik haaaaaat dit zo, ik transformeer dan ook echt in een soort “DAT ZEI IK TOCH?!?!?!?!” monster
Heb je bij instelligen>batterij al je batterijconditie getest? Daar geven ze aan of je batterij vervangen moet worden.
Het vervangen van de batterij is t/m 31 dec dit jaar goedkoper. Bij apple is het dan €29, dat is voor het totaalbedrag wat de telefoon kost niet duur wat mij betreft.
Ik heb net een uur een beschaafde discussie gevoerd over zwarte piet, ben zo blij dat dit nu een van de eerste werkplekken is geweest waar ik meer bijstand kreeg dan dat er tegenval was.
@LizzyBennet @Luna111 Ik heb ook laatst mn batterij laten vervangen via apple voor 29 eu en ben super tevreden, mijn telefoon doet het weer heel erg goed! Ze checken dan ook gelijk even of er nog meer aan mankeert en of het dus wel waard is de batterij te doen, dus dat is ook fijn.
Ik ga nooit meer langer dan 2 maanden mijn ongesteldheid uitstellen (met de pil). Ik weet dat het voor sommige mensen werkt, maar bij mij dus echttt niet. Vorige week begon het met doorbraakbloedingen (inclusief krampen), die ik nog probeerde weg te werken door een extra pil te nemen. Dat werkte niet. Dit weekend maar opgegeven en stopweek ingelast. Maar ik ben nu dus al langer dan een week ongesteld inclusief megapijnlijke krampen en ben helemaal opgeblazen en ik denk dat dit nog wel ff zo doorgaat (stopweek eindigt dus pas komend weekend)
OMG ik zie serieus nu net pas dat er allemaal bekenden in de clip van Maroon 5 en Cardi B zitten?
Ellen Degeneres en Jennifer Lopez en nog wat personen waarvan ik de naam even niet weet.
Ik heb dit serieus nog nooit gezien