Maar je kan iemand toch verplichten zich gepast te kleden. Een zichtbare piemel is ongepast.
Kom maar piemeltje , kom maar wiebelen wiebelenā¦
@Vidia met als sidenote: de jas an sich is warm, maar doordat hij enkel 1 knoop heeft en een band is het bij ijzige wind alsnog fris. Ik vind dit het grootste nadeel aan mijn jas.
Mag ik al met mān winterslaap beginnen? Het is koud
Heeft iemand hier toevallig het boek ālekker vegetarisch voor iedereenā? Ik zou graag wat vragen willen stellen.
Wat moet je doorgeven dan? Want bij mij wordt alles doorgeven door mijn werkgever.
oh dat verklaart alles
weg
Vraag me echt af hoe ik de winter ga overleven. Vries nu al bijna dood buiten.
Inderdaad, heb hier echt GEEN zin in!
Mijn zusje is vandaag jarig en ik moet gewoon werken en ga vanavond naar een concert en nu kan ik haar niet knuffelen en dat vind ik echt stom. En niemand kon overdag iets doen vandaag en dat vind ik zielig. Gelukkig komen er vanavond wel mensen langs en ik zie haar morgenavond. En ze is ook geen klein kind maar ik maak me altijd zo zorgen om haar haha Overly attached sister ben ik.
Ik heb een interieurcrisis. Ben de hele toko aan het verbouwen maar ik word maar niet tevreden. En het ligt vooral aan bureau slash tafel die er nu nog moet staan tot ik een grotere eettafel heb waar ik aan kan werken maar geld:(
Als je een chiquere jas wil die ech warm is kan je beter naar de duurdere merken kijken en winkels zolas de Zara/Mango/H&M links laen liggen. Soms hebben ze bij de Sisi Boy ook heerlijke mantels.
Ik ben dit weekend geweest disco rolschaatsen en ik vond het echt supertof! Daarna nog uit eten geweest, maar dat was helaas minder
Ik vind dat juist lief! Ga je het dan nog een andere keer met haar vieren?
Wel mega duur vind ik
Ik had een vrij drukke week en weekend dus vandaag een extra dag vrij genomen. Heb nog helemaal niks gedaan, heerlijk
Vandaag was volgens mijn werk het ideale moment om de aircos in te stellen
Dus nu staat de airco op 18 graden aan
Ik wil stamppot maken vanavond. Weet iemand een lekker stamppot recept met zoete aardappel?
Ik had laast een keer iets met spinazie zoete aardappel en feta! Heel lekker