Wat je even kwijt wilt #11

Nee het is ook best vervelend. Wist even geen andere benaming zo maar is niet echt grensoverschrijdend ofzo maar ook niet alsof ik denk ‘oh lekker zwemmen vanavond’. Meer ‘oh lekker zwemmen vanavond maar wat als …’

Ja wou echt net editen toen ik het getypt had. Zou je hem er op aan kunnen spreken? @punaise of voel je je daar niet prettig bij?

2 likes

Heb echt een baalavond. Ik lig in bed en heb geen zin om te eten, heb geen zin om iets op Netflix te kijken, alle boeiende mensen op Tinder zijn op, Youtube staat vol met mensen die onzinnige dingen doen zoals Africa van Toto laten horen door toetsen in te drukken op een oude Nokia telefoon dus nu heb ik ook nog dat nummer in m’n hoofd terwijl ik melodramatisch in bed aan het hopen ben dat deze avond snel voorbij is uuuuugh

Ja idk vind dat toch een beetje ongemakkelijk ofzo want denk dan van wat als ik het verkeerd opvat (en nu hoor ik jullie denken “ja maar het is hoe je je erbij voelt” haha) en mezelf vet hard voor lul zet.
Denk dat ik nog maar even aankijk wat ik er mee doe. Misschien vanavond nog wel gaan zwemmen en dan aankijken of het weer zo erg is en er dan wellicht iets mee doen.

1 like

Nee haha wel een tijdje geleden een groep die het speelden door op hun benen te slaan met een soort buizen? Dat was best tof opzich. Haha wat is dat toch met dat nummer.

1 like

Ja snap ik, zou ik ook heel ongemakkelijk vinden (daarom ga ik dat soort dingen ook meestal maar gewoon uit de weg door zelf iets aan te passen… Echt irritant.) Maar dat laatste lijkt me een goed idee!

1 like

Mijn hemel.

En toch zou ik deze skills ook best willen hebben

1 like

Hahahha ik zat al te wachten van wanneer komt het nou. Maar wel knap!

Iedereen die zich verveelt zou ik Sporcle.com aanraden, is een quiz website. Zijn leerzame quizzen over topo, geschiedenis, scheikunde etc maar ook over onzin als Harry Potter personages etc etc. Is een goeie manier om tijd te verdoen en ook nog wat op te steken

Maar misschien ben ik gewoon een ontzettende nerd dat ik dit leuk tijdverdrijf vind.

20 likes

Toen ik een keer tijdens een stage echt absoluut geen reet te doen had, ging ik samen met een klasgenootje proberen alle landen van de wereld te leren ;p We waren op een gegeven moment echt zo close! Hadden daar echt teveel tijd in gestopt.

3 likes

@EllaFitzgerald Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die er voor je zijn of dat nou vrienden zijn en/of psychologische hulp. Ik hoop dat je snel beter in je vel zit, maar maak je van een forum niet een te groot ding? In de eerste plaats is een forum niets anders dan een tijdsverdrijf, een plaats om random stuff neer te dumpen of de tijd door te komen als je je verveelt. Maak het niet veel groter dan dat. :kissing_heart:

Ik kwam er net pas achter dat er ook gewoon hazelnoot chocoladeletters bestaan? Heb ik onder een steen gelegen of maken alleen de duurdere merken die.

Hema heeft die ook, geloof ik!

2 likes

@Sax @Damnatio Dankjulliewel voor jullie tips! :snowman: Ik ga eens kijken voor een kersenpitkussen en naar de Aldi! :smiley:

1 like

Jep, loooooove alle hazelnootletters

2 likes

Ik heb al de god ganze dag een opgezwollen onderbuik en het grootste gedeelte van de dag deed het ook nog pijn bleh

Het werkt overal op het toetsenbord, niet alleen op de spatiebalk :wink:

1 like

Ik wil gewoon poepen ofzo. Hoop dat het weg is dan :frowning:

2 likes

In een winkel

7 likes

Dat heb ik ook heel erg, na een jaar nog. Soms maakt het me nog steeds heel verdrietig, was ook echt mijn vriendje. En soms denk ik ja, het is nu eenmaal zo. Ik heb nu wel twee katten in plaats van een, we waren net voor ons vriendje doodging verhuisd naar een groter huis en wilden twee katjes tegelijk adopteren. Juist daarom, en het waren echt kittens nog, voelde het meteen ook heel goed. Zij waren zo speels en lief en knuffelig en hadden totaal niet in de gaten hoeveel verdriet er nog was, en je gaat vanzelf van ze houden en dan ben je ook weer een beetje blij.