Heks
Ingevuld!
Ja zo’n leuke site! Mijn vriend en ik hebben regelmatig sporcle avonden. Heerlijk al die quizzen over de meest random dingen
Ik heb net dik een uur liggen slapen. Mijn vriend slaapt nog steeds.
Ik moet plassen maar wil niet opstaan.
NOS postte iets over verplichte gesprekken met een dokter voor mensen die weigeren hun kinderen te vaccineren. Dus ik pakte Mn popcorn er al bij voor de reacties
Dus ik even ramptoeristen wat voorn persoon dit commentte
Ik was niet verrast
Ingevuld! Er staat wel een foutje in, het moet ‘an acceptable price’ zijn ipv ‘a’
Ik krijg zo de tyfus van de anti-vaccers. Ben zelf bijna doodgegaan aan kinkhoest toen ik klein was, waarschijnlijk ook aangestoken door een kind dat niet gevaccineerd was maar zelf ouder en minder vatbaar. Echt, je zet niet alleen de gezondheid van je eigen kind op het spel maar die van iedereen. Waarom snappen mensen dit niet? Oh wacht, dat leer je niet op ‘Universiteit van het leven’
Er werd volop gelinkt naar websites die geschreven waren in Comic Sans hoor!!!
Que???
Sowieso als ze al koud zijn, dan zijn ze vaak niet meer te redden met warme sokken of pantoffels, wat wel helpt; je voeten wassen met warm (niet heet!) water en dan sokken en pantoffels aan doen.
Haha ja. Mijn dierenarts gaf me laatst iets dat hij zelf had geschreven. In Comic Sans. Kan hem echt niet meer serieus nemen.
Ik word zo hebberig van al die black friday deals
Als iemand een iMac, 27 inch met 2tb ergens in de aambieding ziet ivm black friday. Please let me know. Ik wil de aanbieding niet missen
Shit, weet iemand nog welk Youtube filmpje iemand ooit naar een docent had gestuurd?
Nu bedenk ik me alleen dat ik het verhaal niet meer exact weet. Wie heeft receipts aka screenshots?
Hahaha nee ik krijg hier aaaltijd de slappe lach van. Dat die arme docent dan een educatief filmpje verwacht hahahaha.
Kijkt iemand die social media quiz op BNN? Wij gaan echt stuk om hoe filemon het woord ‘challenges’ uitspreekt
Jaaa yammyyyy