Wat je even kwijt wilt #11

Ik denk dat ik mijn gedicht wel af heb! Heb even een uurtje doorgewerkt en heb nu 1,5 a4 dus vind het wel even prima zo haha. Mocht ik er later toch niet tevreden mee zijn, PB ik jou wel even! Bedankt voor je aanbod!

En dat recept ken ik ja! Heeft mijn moeder ook wel eens geprobeerd om zo mij witlof te laten eten en toegegeven, het is wel het beste recept met witlof, maar ik blijf de witlof niet lekker vinden. Het ligt echt aan de structuur. Witlofsalade vind ik nog wel oké trouwens, maar zal ik niet snel uit mijzelf maken.

1 like

Ik heb zo verschrikkelijk veel shit over me heen gehad de laatste tijd, zeker met school. Maar het begint allemaal weer de goede richting uit te vallen en dat voelt wel goed.

9 likes

Lief dat je reageert. Ja ik zat daar tijdens het hardlopen ook over na te denken, het is inderdaad stoppen op het hoogtepunt. Voelt gek. Vanmiddag vroeg ik iemand of ik er wel achter stond dus ik denk dat ik nog niet heel overtuigend overkwam maar ik ben wel echt heel blij met mijn nieuwe baan en uitdaging.

1 like

Wat?? Door je eigen broer?

Wie heeft er verstand van het verven van een kast? Hoe kies ik de juiste kleur? Het moet dit worden:

En kan ik elk type schuurpapier halen bij een willekeurige bouwmarkt?

1 like

Voldemort en ik hebben vanavond weer een sushidate :relaxed:

2 likes

Je woont niet in nederland? Hebt een allergie? Volgt een speciaal dieet? Je bent echt een kat en gevulde speculaas is slecht voor je?

3 likes

Als de ene huisgenoot teveel verdient heb je geen recht (meer) op huurtoeslag.

Ah shit! Maar echt dodelijk allergisch? Anders medicijnen ernaast houden en yolo haha.

Oh goed nieuws! Vriend en ik hebben hier even flink van gebaald een paar jaar geleden.

Ik doe dus lootjes voor Secret Santa met mijn mentorkinderen en ik vind het zo leuk! Het is ook lekker pas over een maand ofzo dus lekker veel tijd om er wat fatsoenlijks van te maken. Heb nu ook helemaal zin om voor allemaal (zijn er niet veel) iets kleins te doen of een gedicht te schrijven ofzo. :heart_eyes:

6 likes

Welke kleur is je kast nu? Ligt er nu een lak- of vernislaag op je kast of niet?

1 like

Hij is van dat gewone naturel hout van de Ikea waar geen laagje oid op zit

Je kunt dat onbewerkte Ikea-hout verven, ik zou even bij de bouwmarkt bij de verf-afdeling vragen welke grondverf, schuurpapier en verf je precies nodig hebt. Je hebt ook verschillende rollers/kwasten voor verschillende doelen. Zij helpen mij altijd heel goed!

3 likes

Ik zat net na te denken over mijn slechte lange termijn geheugen en hoe ik bang ben dat het komt door alle drank en drugs. En toen dacht ik: ik kan me niet herinneren dat dit altijd al zo is geweest.

:expressionless:

7 likes

Ik heb mijn Ikeabed geverfd met hetzelfde soort hout! In principe hoef je niet te schuren, als je maar zorgt dat het vetvrij is. Dus ik heb het netjes met een sopje eerst schoongemaakt. Daarna met een acryl grondverf primer voor hout (Gamma, maar heb je ook bij de Action) een paar lagen tot het nagenoeg dekte en daarna heb ik met een normale acrylverf de kleur eroverheen gedaan in 1 laag.

1 like

Wooo ja dit is het! Welke kleur is dit?

Thanks voor de uitgebreide beschrijving. Waarom koos je voor acrylverf? En deed he t met een roller of kwast?

Ik deed acryl omdat het anders per laag heeeel lang moet drogen (acryl droogt veel sneller) en omdat ik mijn bed gewoon in mijn kamer verfde, stinkt acryl niet zo. En ik deed de grondlaag met de kwast, omdat ik die nog had liggen. Met de kwast heb je wel kans op zichtbare strepen, dus de toplaag heb ik met een roller gedaan. Dan wordt het sowieso egaal.

1 like

ik ga stuk door dit:

34 likes