Wat je even kwijt wilt #11

Moet ik een wekker zetten?

Hoe dan? geen Tjèh-luhn-jès?

Sjellensjusssss

2 likes

Ik ben een muffin met een zeer dun papieren omhulsel aan het eten in het donker en volgens mij heb ik een deel van het omhulsel opgegeten.

17 likes

heb allemaal enge dingen gelezen op Reddit en nu durf ik mn lamp niet meer uit te doen

1 like

In welke subreddit?

1 like

Naar de nachtwinkel gaan om m&m’s ja/nee? :thinking:

4 likes

altijd toch

1 like

Ah jij hebt me afgelopen dagen ZO ontzettend geholpen met je PB’s! Echt, ik heb ze gewoon nog nagelezen <3.

1 like

O grappig, ik zag het onderwerp van de survey nog in een winkel staan afgelopen zaterdag! :slight_smile: Maar ben (gelukkig voor het onderzoek) vergeten wat de prijs was.

1 like

Ik deed heel vaak popcorn in mijn noedelsoep vroeger.

@Zemraluani dit klinkt nog ranziger dan pindakaas met suiker.

3 likes

Delete this

15 likes

Ik weet niet hoe ik op dit gedeelte van het internet ben beland, maar ik ga zo erg stuk om dit filmpje.

en dan vooral dat stukje vanaf 2.23
6 likes

Ik heb een vvv kaart gekregen van m’n opa, super random niet als cadeau oid, en nu twijfelde ik of ik er een nieuwe geurkaars van koop, er wijn van haal via wijnvoordeel of dat ik 'm uitgeef op thuisbezorgd
:thinking:
Ik denk dat ik het al weet, ik neig naar de wijn maar het voelt beetje fout haha, hoewel m’n opaatje ook echt een levensgenieter is met z’n 91 jaar dus hij zou 't wel begrijpen

6 likes

Proost op de gezondheid van je opa en koop een lekker wijntje :smiley:

Waar erger je je aan?

Daar mag je vast ook lekker boos zijn. En zo niet, word je gewoon boos op degene waar dat niet van mag. Win-win :stuck_out_tongue:

3 likes

Haha vanuit veganistische overwegingen ga ik het niet testen maar ik hoor wel graag de bevinden van anderen.

Wat ik laatst trouwens heb geleerd is dat brood in rode wijn ook heel erg lekker is.

1 like

:biggrin:

Misschien moet er een soort “try before you die”-topic komen waarin je uitdagingen aangaat en dan vervolgens stemt of het lekker/plezierig was of niet.

5 likes

In m’n herinneringen was het een veel langere post, maar ik kan hier echt om blijven lachen

12 likes