Wat je even kwijt wilt #11

ik ga stuk door dit:

34 likes

Ik heb morgen avonddienst maar zet mn wekker op 5:30 zodat ik hem dan uit kan zetten en lekker door kan slapen

21 likes

Is dat een collega van je?

50 likes

Geweldig hagaga

1 like

Ik hoorde net iets kloppen tegen de voordeur, is het de kat. Ze wordt echt met de dag meer bijdehand.

6 likes

Haha misschien krijgt ze haar schoenen wel gesponsord

3 likes

Ik heb hetzelfde dilemma (maar misschien wordt mijn meeloper-status verminderd omdat ik al eens Dr Martens heb gehad?? Nee??), en zou op zich graag andere stoere leren laarsjes ergens vinden. Maar ik wil ook weer geen Van Haren kwaliteit troep.

1 like

Omdat cyber monday volgende week is?

1 like

Super Thanks!

1 like

Die kinderen trouwens! Kutpubers en zwarte piet. Ik hoor gewoon hun ouders als ze zeggen dat we een kinderfeest verpesten. Verpesten ja! Voor altijd! Stelletje kutbuitenlanders met jullie uitkeringen die wij betalen!
En ondertussen zit ik me af te vragen hoe ze dan wel tegen racisme in het boek dat we lezen zijn.

1 like

Het merk ViaVai heeft ook veel stoere laarsjes!

1 like

Haha daar heb je in ieder geval twee dichtregels! ā€œSint is slap aan het lullen/ om maar papier te vullenā€. Rijmwoordenboek is zowat ieders best friend denk ik. Kunst is dan om alles samenhangend te houden inderdaad.

En thanks! Bij ons in de familie is Sinterklaas echt het hoogtepunt van het jaar en ik ben opgevoed met het idee dat de gedichten de kern van het feest zijn. Dus het is elk jaar superleuk om ze te schrijven/voor te lezen/te horen.

1 like

Snap ik. Die kast staat nu stof te vangen in mijn ouderlijk slaapkamer waar niemand slaapt en mijn moeder kwam met het idee om mijn kastgebrek in mijn appartement hiermee op te lossen dus als t lelijk wordt is er geen man overboord en koop ik er gewoon een hahahahs

Mijn moeder gaat een doos boodschappen bestellen voor mij als ik over benā€¦ Ik ben benieuwd of ze mij een beetje goed kent op dit gebied. :rofl:

2 likes

My bff op 5 december als ik last minute gedichten aan het schrijven ben door de tranen heen

8 likes

Ik heb onlangs mijn eerste paar timberlands gekocht (zwart). Hoe zorg ik het best voor het nubuck leder?

Thanks Michael Janus. :heart:

Het team van synoniemen.net is trouwens ook mijn grote steun en toeverlaat.

2 likes

Ik ben echt ultiem aan het chillen; gezellige lampjes aan, kop thee, in schoon opgemaakt bed met een film en op de achtergrond de stormende wind. Oh wat hou ik toch van de donkere maanden!

7 likes

Hoe chill trouwens dat zā€™n eigen naam rijmt op anus

7 likes

Ik ruik een origin story