Dat is eigenlijk niet heel raar volgens mij. Je huis moet toch warm en je moet toch douchen, alleen in totaal iets korter. Gewoon kut van die energieleveranciers dat ze dat niet gewoon zelf kunnen bedenken.
Amac heeft 5% korting met black friday! Iets is beter dan niets I guess haha
He bah wat naar kan me voorstellen dat je het allemaal even niet meer ziet zitten. Sterkte!
Ik vind echt niets aan ziekzijn, maar dat is natuurlijk geen impopulaire mening. Nu zit ik thuis, maar wil ik duizend dingen doen, want hee ik ben thuis en hoef niet te werken, maar het lukt niet. Zelfs online shoppen is ook niet boeiend vandaag, want nog geen black friday korting op de items die ik wil.
Blergh.
#zeurmodus uit
Ben zo moe, had eigenlijk gewoon vrij moeten nemen. Ben nu alleen maar een beetje mijn mails aan het doen. Kan op dit moment echt niet meer doen dan dat.
Vandaag voel ik me niet zo lekker. Heb me best lang best goed gevoeld. Maar ziek zijn komt nu echt niet uit. Nee nooit i know. Maar toch
Blegh!! Denk om jezelf hè… succes met deze situatie!
Vergeet niet dat er altijd een weg is!
Waar is dat challenge-topic?
Ik eet nu knäckebröd met makreelfilet in tomatensaus (blikje) met sriracha en koriander erop
Pff het boeit wss helemaal niemand dat ik een paar min te laat kom maar stress hem dan zo hard hahaha.
Jaa maar echt gewoon rennen en vloeken bij ieder stoplicht. Kom ik aan is het " Ahh heey pretty wat leuk dat je er weer bent".
Bij een fout antwoord krijg je een glas water over je hoofd?
Of ze moeten iets van dokter Bibber ofzo doen terwijl ze vragen beantwoorden?
Zijn in Limburg van die dorpsquizzen aan het einde van het jaar ook een ding? Je zou de antwoorden van zo’n quiz (hier noemen ze die dingen altijd kwis dus dit leest raar haha) van afgelopen jaar eens op kunnen zoeken en daar inspiratie uit halen? Zijn altijd super gevarieerd met ook wel wat actie erin enzo
Het team dat de volgende vraag goed beantwoord mag wisselen van punten met een team naar keuze
De geen-ja-nee-ronde. Een ronde lang mag geen ja en nee gezegd worden. Een ja of nee van een teamlid betekent een punt aftrek.
Ik had hoofdpijn en kon geen paracetamol vinden dus toen heb ik zwangerschapsvitamines genomen en nu is de hoofdpijn weg. Hoera voor placebo!
Elk jaar voel ik me rond deze tijd niet lekker. Een paar weken lang keelpijn. Zo vervelend. Extra stom omdat ik ook altijd jarig ben deze periode
Ligt eraan hoe groot die taart is, denk ik. Of als je em koopt: voor hoeveel personen die taart is.
Weet niet hoe interactief je het wil maken en hoeveel tijd enzo er is maar een paar dingen die ik me kan herinneren van afgelopen jaren:
- groepsfoto met bepaald thema (bijv videoclip of cd hoes)
- dictee in dialect
- foto’s van bijzondere auto’s in het dorp, ze moeten dan opschrijven op welk adres deze auto’s staan (en dus rondjes gaan rijden door het dorp)
- wat zijn de uitslagen van bepaalde (belangrijke/grote) wedstrijden van sportteams uit het dorp
- lijstje met emoji’s en daarmee een ‘raad de film/het lied/de artiest/blabla’
- foto’s van scenes uit superrandom films en dan moet men er dus maar achter zien te komen welke films dat waren
- bakje met granen/zaden waarbij men moet raden welke graansoorten/zaden dat allemaal precies zijn
- geschiedenisvragen over volkomen willekeurigr maar toen belangrijke gebeurtenissen in het dorp in 1925 ofzo
- wat gebeurde er in het dorp op… (en dan een lijstje met data, antwoorden zijn dan dingen als een voorstelling van die en die artiest of een sportevenement oid)
- lijstje met bijnamen en dan moet men aangeven wat de officiele (achter)naam van die persoon is
Als dit een beetje is wat je zoekt wil ik je wel de links naar de kwisboekjes van twee kwissen hier uit de buurt van vorig jaar sturen maar dan moet je maar ff pb’en want ik zet hier liever niet neer waar ik woon
En vandaag heb ik in beide armen vet veel spierpijn. Zaterdag ga ik laminaat kopen… Denk dat ik mijn armen dan een week niet meer kan gebruiken.