Weet niet hoe interactief je het wil maken en hoeveel tijd enzo er is maar een paar dingen die ik me kan herinneren van afgelopen jaren:
- groepsfoto met bepaald thema (bijv videoclip of cd hoes)
- dictee in dialect
- foto’s van bijzondere auto’s in het dorp, ze moeten dan opschrijven op welk adres deze auto’s staan (en dus rondjes gaan rijden door het dorp)
- wat zijn de uitslagen van bepaalde (belangrijke/grote) wedstrijden van sportteams uit het dorp
- lijstje met emoji’s en daarmee een ‘raad de film/het lied/de artiest/blabla’
- foto’s van scenes uit superrandom films en dan moet men er dus maar achter zien te komen welke films dat waren
- bakje met granen/zaden waarbij men moet raden welke graansoorten/zaden dat allemaal precies zijn
- geschiedenisvragen over volkomen willekeurigr maar toen belangrijke gebeurtenissen in het dorp in 1925 ofzo
- wat gebeurde er in het dorp op… (en dan een lijstje met data, antwoorden zijn dan dingen als een voorstelling van die en die artiest of een sportevenement oid)
- lijstje met bijnamen en dan moet men aangeven wat de officiele (achter)naam van die persoon is
Als dit een beetje is wat je zoekt wil ik je wel de links naar de kwisboekjes van twee kwissen hier uit de buurt van vorig jaar sturen maar dan moet je maar ff pb’en want ik zet hier liever niet neer waar ik woon
Zaterdag ga ik laminaat kopen… Denk dat ik mijn armen dan een week niet meer kan gebruiken.