Wat je even kwijt wilt #11

Dit lijkt me leuk!!

En wat ik kwijt wilde is dat je scheten echt onmenselijk gaan stinken als je teveel gebakken uitjes vreet.

2 likes

@Yzile @Zemraluani maar dan moeten we wel een goede naam hebben. FF’s Fantastic or Fail. Hit/miss… wat heb je nog meer. Repeat of niet. Top of flop. Of gewoon try before you die. Oe of NMSVPE + iets positiefs…? Wat is de tegenhanger van NMSVPE?

2 likes

Ben een paar dagen nauwelijks op het forum geweest en zoveel ongelezen topics :frowning: - ga niet eens proberen om alles bij te lezen.

Dit is of heel handig of heel creepy :rofl:
Of allebei haha.

4 likes

Hahahaha :rofl:
Ik heb een tijdje geleden ook zo gelachen om iemand die schreef dat ze per ongeluk een foto van een super schattig konijn naar de apotheek had gemaild ipv een ingescand recept, echt ik had het niet meer, die droge foto van dat konijn erbij :rofl::rofl:

10 likes

Gadver. Krijgen net een berichtje in de buurt-app dat er 2 straten verderop is ingebroken… dan ben ik zo blij met onze aso grote blaffende hond.

1 like

Jaaaa @teckel was dat hahaha. Dat konijn was zo fijn.

Ik ben allergisch voor melk, maar altijd als ik gedronken heb, denk ik ā€˜Ik ben sterker dan mijn allergie, fuck it, ik ga pizza/milkshakes/een liter ijs eten!’
Dus nu heb ik net zo’n Starbucks latte macchiato gedronken en Bon Bon Bloc gegeten. Maar nu ben ik weer nuchter en aan het bidden dat ik er morgen geen last van heb :joy:

1 like

Ik zou iets doen als ā€œdaag forummers uitā€ het gaat vooral om de uitdaging toch? Of gaan we werkelijk op zoek naar nieuwe combi’s?
Ik zou bijvoorbeeld zeggen
DAAG ME UIT!!
En dan zeg jij
Eet een broodje pindakaas met marsmellows en ketchup
En dan ga ik van aahwwwwww shit! En dat eten hahahha met een fotootje natuurlijk

7 likes

Bij Starbucks heb je ook andere melken hĆØ zoals amandel soja haver kokos. Dus dan hoef je jezelf niet te pijnigen

Hahahaha ik zag het voor me als:

ā€œIk daag jullie uit om Xā€ en dan een poll met ā€œBah dit was kutā€ ā€œDit viel meeā€ en ā€œjippieā€ als opties. :stuck_out_tongue:

1 like

Ja weet ik, maar ik was in de supermarkt en daar hebben ze die niet in kant en klare versie helaas…

1 like

Bij mij waren die verdovingsprikken bijna gezet zonder dat ik het merkte haha ik voelde het wel maar was veeel minder erg dan ik dacht. Achteraf goed koelen en schoonhouden en dan valt het hopelijk bij jou ook allemaal mee!

1 like

Ik denk bij dat soort kutdingen altijd maar: ā€˜over x uur is het voorbij, ik ga er niet dood van, over x uur is het voorbij, ik ga er niet dood van’ en dan kan ik het wat makkelijker laten gebeuren allemaal (dacht ik overigens ook vaak bij gymles :joy:)
Het is gewoon wel even kut, maar het viel mij uiteindelijk wel mee. Verdoving vond ik erg meevallen en als je meteen pijnstillers neemt nadat het gebeurd is, kun je de pijn die opkomt na de verdoving ook wel aan (is mijn ervaring iig)

13 likes

Ooooohh!! Ja dat is natuurlijk ook leuk. Meer rijkweidte. Ja dat spreekt me wel aan. Heb in het begin hier echt veel polls gemaakt, denk zeker drie per dag dus lijkt me leuk om weer te doen!

@pastelzwart iedereen moet het een keer meemaken, ieder verhaal is anders maar bij de meeste mensen valt t echt heel erg mee! Zorg alleen wel dat je wat lekkere dingen in huis hebt die je niet hoeft te kauwen en ook koud drinken! Succes morgen!
(Mijne is volgens mij 5 jr geleden en weet er niet zoveel meer van maar ik was wel n gecompliceerd geval. Dus zelfs als het heftig is vergeet je het gewoon weer!)

1 like

Ik was ook bang maar het was echt zo voorbij, de verdoving zetten helemaal. Het is even kut maar je hoeft echt maar even af te zien. Heb je al eerder een verdoving in je mond gehad of niet?
Het is even een nare prik maar gezien het verdooft is dat gevoel heel kort. Succes morgen!

1 like

Oh ja goede tip! Ik heb toen veel tomatencreme soep (want zonder stukjes) en Breakers (want dan hoef je geen bestek te gebruiken) gegeten

1 like

Yes, ik heb twee weken geleden linsboven mijn verstandskies laten verwijderen en paar jaar terug linksonder. Ik vond het zoooo ontzettend meevallen, vooral die boven. Was echt in minder dan een halve minuut gedaan en kon ā€˜s avonds alweer eten enzo. Het gat linksonder vond ik wat lastiger maar het heelde allebei super snel en geen centje pijn. Het geluid is alleen een beetje raar. Ik vind gaatjes vullen en boren 100 keer erger. Dit alles komt van iemand die DOODSBANG is voor de tandarts. You can do it!

Edit: ook de verdoving viel me super erg mee. Ik had het idee dat ze het nu veel specifieker en plaatselijker kon verdoven dan die andere kies paar jaar eerder. Prikjes waren veel minder pijnlijk dan ik me herinnerde, voelden korter en oppervlakkig.

1 like

Ik was daarnet echt woedend op een vriend arghhh ik wil het niet eens uittypen of mijn bloed gaat weer koken :triumph: Heb maar gezegd dat ik even niet met hem wil praten erover, anders zou het helemaal escaleren.

Als je het heel eng vindt kan je misschien vragen of je muziek mag luisteren in de tussentijd ofzo? Dat leidde mij nog een beetje af. Het deed achteraf echt totaal geen pijn en het vervelende geluid van eruit halen is irritanter dan de prik.

1 like