Wat je even kwijt wilt #11

Maar we zijn op dit moment met z’n 168’en! Niemand hier is echt alleen

Van welk merk is die van jou?

Thankyou!

1 like

Oh fuck nu zijn er inmiddels echt weet ik hoeveel versies die ik nog wil hebben. :rofl:

Al de hele dag voel ik me heel rot en eenzaam dus ik wil me in mijn dekbed gaan rollen als sushi en even huilen of zo, maar ik heb net mijn nagels gelakt.
Zwart, want ik voelde me sad.
Maar nu kan ik niet in de deken rollen zonder dat het lelijk wordt want het droogt zooo traag.
Dit voelt echt te erg first world problems.

Mijn moeder had de douche een paar dagen geleden schoongemaakt, en sindsdien is zich een of andere aanslag gaan ontwikkelen? En het stinkt ook best wel penetrant. Als je er water op sproeit gaat het niet weg. Wat is dit? Schimmel?

foto's

Maar het zit ook boven het bad waar ze niet heeft schoongemaakt. Ik heb gekeken maar het ziet er niet uit alsof alles weg is gevreten door iets.

Een collega zei net dat ze me soms slecht verslaat.
Ik weet het, is al 30 jaar zo dat ik soms woorden inslik. Jaren logopedie ten spijt. En ik vind het niet erg als mensen dat zeggen want dan zeg ik bovenstaande.

Maar ik ben nu zo boos en verdrietig; ze praat met 3 mensen tegelijk, dan ben ik degene die “wegvalt” en vervolgens zegt ze dit waar nog 4 anderen bij zijn.
Ik doe zo mijn best. Ik werk er al 12 jaar, dit weet ze echt wel.

Blerg. Morgen maar ns de alwetende buurman erbij halen

Al sla je me aan gruzielementen, jij hebt niks te willen. :triumph:

1 like

Awh, jammer! Hopelijk kan je je verjaardag dit jaar dan wat kleiner vieren met iets wat jij zelf super leuk vindt om te doen, voor toch een feestelijk gevoel!

1 like

Ugh ga zo slecht op mensen die zeuren dat ze maar 5 of 6 uur geslapen heb, voor een keer. Niemand gaat dood aan een keertje kort slapen, hoort nu eenmaal bij het leven.

2 likes

Oh ik lig zo lekker een het is zo koud en donker.

Kan me niet voorstellen dat als het je een keer overkomt je er meteen last van hebt voor je concentratie.

Eh jawel, dat is gewoon een feit. Maar fijn dat jij daar geen last van hebt.

Ik kwam hier ook klagen dat ik te kort geslapen heb :upside_down_face: Had wel een concert wat leuk was, dus was het waard.

7 likes

Heb je al geprobeerd het met schoonmaakazijn te behandelen?

1 like

Shit dag 2 dat ik me ziek moet melden op mijn werk en voel me meteen zo schuldig…
Terwijl ik niks heb om me schuldig over te voelen want 1. Ik ben nóóit ziek en 2. Ik ben echt ziek nu

Ga me allemaal horrorscenarios bedenken dat ze me niet gaan geloven enzo…
Why am I like this😩

Ja app. Uiteindelijk kon ik voor het andere pakket ook avondbezorging kiezen. Heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat iets niet bezorgd werd terwijl het wel was aangekondigd (of door mij gekozen). Zul je zien dat dat de volgende keer gebeurt :joy:

Ja! gedichten zijn ook het allerleukste! Lekker scherp en iedereen moet het accepteren, want als sinterklaas het zegt, dan is het zo.

Weet iemand een leuke (sinterklaas-)surprise voor iemand die is gestopt met roken? En dan vooral iets wat te maken is door een onhandig persoon die nog geen vouwblaadje kan vouwen (ja ik dus).