Wat je even kwijt wilt #11

Wordt dat vies bevonden? Ik eet mijn geroosterde boterham met pindakaas altijd met suiker. Gaat zo beetje lekker smelten mmmm

Ik om dat kiddo op 2:07 whahhaa hilarisch

Whahah hilarisch, je hebt het dus uitgeprobeerd? Die 100 gram gebakken uitjes :smiley:

Hahah en dan dat stukje bij 1.35 waar gewoon super duidelijk volwassen stemmen achter zijn geplakt.

Wie had ooit kunnen raden dat podcasts over printers spannend zijn!

16 likes

Mij werd bij de kaakchirurg juist verteld dat je beter gewoon normaal eten kan eten. Er wordt maar aan een kant van je mond getrokken dus dan kan je eten met de andere kant en je krijgt spul om het daarna schoon te spoelen.

En de pijn valt heel erg mee hoor! Heb zelf meer preventief af en toe pijnstillers genomen, maar had het eigenlijk helemaal niet nodig. Het bloed even een paar uur, maar verder helemaal niet boeiend :yum:

1 like

Ik heb nu al zin in gourmetten met kerst. Vies veel eten enz en gezelligheid bij mijn moeder.
Van mijn vader hoor ik vast 3 dagen van te voren weer iets. :expressionless:

3 likes

Hoe oud ben je? Via woningnet verloten ze in Hilversum en omstreken wekelijks woningen tm 25 jaar.

1 like

Zijn er genoeg: Blur your life, Sem (sla en meer), Madonna, Riposo. En buiten het centrum is Het Lokaal leuk, maar is misschien wat uit de richting.

1 like

Hallo brein, kan je alstjeblief stoppen met rondjes te wandelen? Je hebt het hele weekend al gewandeld en zondag zelfs twee keer! Klaar nu ja!

Oke laat maar zitten. Heb nu je oude dagboeken gevonden. Ga nu lekker een avondje cringen.

1 like

Ik heb een elektrische gehad maar die is retour gegaan doordat deze naar mijn idee kapot was.
vrij snel begon hij te vonken af en toe onderaan waar die geleider doorheen liep. En ook kwam er geen warmte meer vanaf, of ik pech had weet ik niet, ik ben daarna voor een oliekachel gegaan. Is ook energie zuiniger als ik het goed begrepen heb, als nadeel op internet staat dat hij vrij langzaam opwarmt, maar ook dat hij vrij langzaam weer afkoelt. Uit mijn ervaring valt de duur van de opwarming wel mee en koelt hij alsnog vrij langzaam af

https://www.bol.com/nl/p/sencor-soh-3107bk-elektrische-radiator/9200000054707228/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DMMTUNKNOWN%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D5%26itm_id%3D9200000054707228&bltgh=nlF85krIkvM9xwC1WA5Adg.1_9_10.15.ProductImage

Heeft 3 standen, en in tussen die standen zit ook een regelaar, nu weet ik niet exact of dit echt iets doet. Daar moet de handleiding voor lezen. Stand 1 is een prima temperatuur om te slapen vind ik persoonlijk, het houd je kamer warm maar niet benauwd heet (zolder 3 bij 7 of zo iets.) Nu weet ik niet waarvoor je het wilt gebruiken. de rest van de standen gebruik ik alleen op mijn kamer extreem op te warmen omdat ik zonder de nacht in wil gaan.

1 like

Sinds wanneer zitten er champignons op een big mac en whopper? :face_with_raised_eyebrow:

Thuis (koophuis) hebben we een oude CV ketel en het kost veel €€€ om deze te vervangen. Maar ik zag net dat we met 2 personen evenveel gas verbruiken als een gezin met 4 personen :thinking: En nu moeten we ons termijnbedrag verhogen. Dus het kost ons nog meer :’)

Ik kan niet slapen. Ben ook heel rusteloos. Zit echt in zo’n cirkel van je moet slapen anders ben je dadelijk moe. En daar dan te veel aan denken en dan steeds liggen draaien omdat ik dan denk ā€˜je slaapt nog steeds niet!!!’. Snap je?

Wat is heel duur? Soms kun je ook een ketel los kopen en iemand los betalen hem te installeren. Misschien eens op werkspot kijken?
Energielabel van je woning zal er punten door omhoog gaan!

1 like

@anon18202522 @doei haha ja OK ik ga sowieso voor iets van drank, m’n opa drinkt eigenlijk alleen rode wijn en bij wijnvoordeel gaat alles alleen per 6 flessen. Nu vind ik rode wijn wel lekker maar ZO lekker… Weet ook niet welke chill is van die site, ken de merken niet
Misschien koop ik die witte per 6 gewoon en dan 1 rode los elders, doe ik alsof ik die van de bon heb gekocht en drinken we 'm samen op😊met sinterklaas ofzo

1 like

Amaikes… nee niet eens 100 gram! Dat is het hele potje. Ik denk ongeveer 1/3e? Of de helft?
Kan me nu een beetje voorstellen hoe het na een heel potje moet zijn, echt vreselijk! Zit nu op werk op de wc en nog steeds uiengalore.
Geen gebakken uitjes meer voor mij!!

Eigenlijk heel simpel maar nooit aan gedacht om dit te doen haha
Ga het eens proberen, dankjewel!

Ik ook! Elk jaar weer denk ik shit, volgend jaar moet ik er echt voor sparen, maar elk jaar weer heb ik geen geld als het black friday is.

1 like