Weet jij hoe dat komt?
M’n haar zit echt raar, maar elke andere poging vanochtend zat nog raarder dus ik durf t niet opnieuw te doen.
Ik heb zo meteen een belangrijke vergadering, voor het eerst, en ik vind het zo spannend en weet tegelijk ook niet echt wat te verwachten.
@pastelzwart Succes vandaag en alvast beterschap! Ik heb eens 4 tegelijk laten verwijderen en dat viel me enorm mee!
@SpeedOfSound Dat lijkt me ook heel heftig, sterkte en ik hoop dat je snel weer wat meer stabiliteit en rust hebt.
Waarschijnlijk komt het er op neer dat je en paar uur lang op een stoel zit en bijna in slaap valt omdat het zo langdradig is. Succes!
Hoe was het bij de kapper gister?
Ik gebruik elke dag Parkmobile op een parkeerplaats met een dagtarief, het is van 8:00-22:00 betaald parkeren en ik weet dat hij na 22:00 nog wel doorloopt maar geen kosten in rekening brengt. Als ik Parkmobile gewoon meerdere dagen aan laat staan rekent ie dan elke dag opnieuw dat dagtarief of maar 1 keer?
Dat is eigenlijk niet heel raar volgens mij. Je huis moet toch warm en je moet toch douchen, alleen in totaal iets korter. Gewoon kut van die energieleveranciers dat ze dat niet gewoon zelf kunnen bedenken.
Amac heeft 5% korting met black friday! Iets is beter dan niets I guess haha
He bah wat naar kan me voorstellen dat je het allemaal even niet meer ziet zitten. Sterkte!
Ik vind echt niets aan ziekzijn, maar dat is natuurlijk geen impopulaire mening. Nu zit ik thuis, maar wil ik duizend dingen doen, want hee ik ben thuis en hoef niet te werken, maar het lukt niet. Zelfs online shoppen is ook niet boeiend vandaag, want nog geen black friday korting op de items die ik wil.
Blergh.
#zeurmodus uit
Ben zo moe, had eigenlijk gewoon vrij moeten nemen. Ben nu alleen maar een beetje mijn mails aan het doen. Kan op dit moment echt niet meer doen dan dat.
Vandaag voel ik me niet zo lekker. Heb me best lang best goed gevoeld. Maar ziek zijn komt nu echt niet uit. Nee nooit i know. Maar toch
Blegh!! Denk om jezelf hè… succes met deze situatie!
Vergeet niet dat er altijd een weg is!
Waar is dat challenge-topic?
Ik eet nu knäckebröd met makreelfilet in tomatensaus (blikje) met sriracha en koriander erop
Pff het boeit wss helemaal niemand dat ik een paar min te laat kom maar stress hem dan zo hard hahaha.
Jaa maar echt gewoon rennen en vloeken bij ieder stoplicht. Kom ik aan is het " Ahh heey pretty wat leuk dat je er weer bent".
Bij een fout antwoord krijg je een glas water over je hoofd?
Of ze moeten iets van dokter Bibber ofzo doen terwijl ze vragen beantwoorden?
Zijn in Limburg van die dorpsquizzen aan het einde van het jaar ook een ding? Je zou de antwoorden van zo’n quiz (hier noemen ze die dingen altijd kwis dus dit leest raar haha) van afgelopen jaar eens op kunnen zoeken en daar inspiratie uit halen? Zijn altijd super gevarieerd met ook wel wat actie erin enzo
Het team dat de volgende vraag goed beantwoord mag wisselen van punten met een team naar keuze