Wat je even kwijt wilt #11

Chocolade sigaretten.
Nee, dat is flauw van mij.

3 likes

Ga ik zodalijk eens proberen!

Een heel grote sigaret? Of is dat alsnog te ā€˜rokerigā€™? Dan koop je zoā€™n posterkoker bij de knutselwinkel die je versiert met papierknipsels en stiften. En dan zorgen dat je hem kan breken zodat dat de manier van openmaken is.

1 like

Ik heb t gevoel dat ik na 2 maanden gestopt te zijn met roken pas weer in balans raak qua eetlust/spijsvertering.

4 likes

Een heeeele grote nicotinepleister?

2 likes

Oh ik heb net ook iets gepost over stoppen met roken maar ik zou daar geen surprise van hoeven? Hoef niet meer herinnerd te worden aan die slechte gewoonte.
Bovendien heb ik wel meer leuke eigenschappen dan een verslaving die ik vroeger had.
Ik zou een andere surprise maken als ik jou was.

16 likes

Het hangt er misschien maar net van af? Ik zou hetzelfde hebben als jij inderdaad. Maar mijn buurvrouw is ook gestopt met roken na heel lang verslaafd te zijn geweest, en zij is er echt heel.blij mee en enorm trots op. Ze post op social media ook screenshots van die app die bijhoudt hoe lang ze is gestopt en hoeveel geld je daarmee bespaart etc. Denk dat zo iemand een surprise met de nadruk op het stoppen met roken juist wel zou waarderen

Ja okĆ©ā€¦ ja het ligt er vast aan voor wie het is.
Maar ik zou dan eerder een ā€œgezondheidsmedailleā€ maken ofzo dan een nep sigaret/asbak/aansteker.

4 likes

Een nep sigaret die je kapot kan breken in 2e vind ik wel weer een leuk idee. Maar dat zou ik alleen doen als iemand er heeel trots op is en ook niet voor de 10e x gestopt is ofzo.

2 likes

NOOOO ik ben veeeeel te vroeg op het station?? Wtf echt een uurā€¦ er is zeker niemand in arnhem die zin heeft om me anderhalf uur te vermaken he?

Uuulg waarom ben ik zoā€¦ en met dit weer

Ja ik sta er gewoon neutraal in, ben er wel blij mee maar niet heel trots op. Zou een nepsigaret echt totaal niet leuk vinden. Zou denken ja ben ik eindelijk gestopt is het enige wat je over mij kan bedenken dat ik VROEGER rookte. Ik ben er klaar mee en word er nog stƩƩds mee geasocieerd??!
Maar goed dat is dus persoonlijk, wou het alleen wel ff zeggen voor het geval je iemand er dus soort van mee ā€œbeledigtā€. Zal de cadeaugever zelf het beste kunnen inschatten.

2 likes

Ja mee eens!

Ik weet niet of het te zwaar is voor op dit topic. Maar ga even door een moeilijke tijd.
Sowieso heb ik een eigen bedrijfje en zijn wij bezig om een huis te bouwen in eigen beheer. Best een pittige tijd waarin mijn vriend vorige week thuis is komen te zitten met een burnout.
Maar daarbovenop hebben we gisteren plotseling onze kat moeten laten inslapen. :sob:
Deze was ineens enorm ziek en gewoon niet meer te redden, we hebben alles nog geprobeerd infuus echo etc. Ik heb nog nooit zoveel verdriet gehad. Het was zoā€™n speciaal beestje en echt ons kindje. nog maar 3,5 jaar oud, sinds we hier samenwonen. Ons huis is leeg en kil en we huilen alleen maar.
Hierdoor ook helemaal geen zin meer om met ons nieuwe huis bezig te zijn, omdat dit ook het huis van ons vriendje moest worden met een speciaal plekje voor het raam etc.
Zijn er hier meer mensen die een huisdier verloren zijn? Kan iemand mij een hart onder de riem steken dat dit gevoel ooit wat verzacht zal worden naarmate de tijd vordert?

1 like

Welke heb je allemaal gekeken? Ik kijk nu Christmas Inheritance, maar er zijn er zoveel! Zijn ze allemaal leuk of kan ik er 1 beter overslaan?

Mā€™n haar is weer freshhhh. Ik hoefde ook minder te betalen dan normaal, echt lief. Ik wilde het eigenlijk niet maar ze stond erop.

4 likes

Het is voor mij net als bij mensen. De eerste tijd is het alleen maar rot, daarna wen je aan het idee en mis je ze nog wel maar is er wel een soort acceptatie. Mijn kat is al een paar jaar dood en ik mis haar nog wel maar ze was ook heel erg ziek dus we moesten haar ook in laten slapen, dat kon niet anders. Ik heb er wel vrede mee in ieder geval.

Dus ja, het zal na een tijdje minder zeer doen. Het is nu ook extra rot omdat je al zoveel op je bord hebt. Ik zou er nu zoveel mogelijk aan toegeven, je moet vast voor je bedrijfje dingen doen. Andere dingen kan je misschien wat opschuiven?
Heel veel sterkteā¤ļø

1 like

Pff, klinkt inderdaad heel heftig! Heel veel sterkte :heart:. Huisdieren verliezen is nooit leuk. Heb zelf een vrij jong konijn in moeten laten slapen na alles geprobeerd te hebben. Het duurt even, maar het went. Zorg dat je tijd voor jezelf neemt en afleiding zoekt zodat je ook wat anders aan je hoofd kan hebben.

Ach, wat een verdrietig bericht. Een huisdier verliezen Ć­s ook gewoon heel naar, en al helemaal als het zoā€™n plotseling verlies is. Natuurlijk hakt dat er enorm in en heb je nu nergens zin in. Maar wat hierboven al gezegd werd: na verloop van tijd slijten de scherpste randjes, en voel je nog wel een gemis, maar niet meer die rauwe pijn of dat gevoel van ongeloof. Veel sterkte! Neem rust waar dat kan, en zoek afleiding waar dat helpt.

Wat een rot situatie zeg, heel veel sterkte de komende tijd. :heart:
je zal je kat echt wel blijven missen, gek genoeg wen je er wel aan dat hij er niet meer is en het verdriet zal slijten. Althans, dit is bij mij zo geweest. Geef je emoties genoeg de ruimte, langzaam maar zeker krijg je een fijn gevoel bij de mooie herinneringen met je lieve kat in plaats van alleen maar verdriet.

@Tubing Ah wat super rot voor jullie :pensive: en wat lief dat jullie speciaal een plekje voor hem wouden inrichten. Een huisdier verliezen doet gewoon heel veel pijn en is kut. Geef jezelf de tijd er om te rouwen :two_hearts: