Wat je even kwijt wilt #11

Pararius goed in de gaten houden, daar komt veel op!
Edit: en het is hier naar mijn ervaring wel gebruikelijk dat er 1 bezichtingsoptie is, en als je niet kan heb je pech gehad. Voor mijn huidige appartement heb ik ook van alles afgezegd en college geskipt om te komen kijken, was het uiteindelijk dus wel waard. Maar als je een vaste baan hebt is het wel een lastiger verhaal natuurlijk. Verder vooral elke dag kijken, en als je ergens kan komen kijken zorgen dat je al je papierwerk (bewijs van inschrijving, iets van een inkomstenverklaring) al op voorhand op orde hebt en dat ook zeker even melden aan degene die de bezichtiging doet, vinden ze leuk.

1 like

Thanks meiden, heel lief van jullie :kissing_heart::sleepy:

1 like

Eventueel oefenen in de kelder? Of geluiddempende bekleding ophangen? Eierdozen werken serieus best goed.

1 like

Mijn collegaā€™s willen weer een groepsappā€¦ ik ben de enige die er nog niet inzit. Ik weet t niet hooršŸ™„

1 like

Wilt iemand aanstaande donderdag om 15:00 een rondleiding volgen in het depot van Rijksmuseum van Oudheden in Leiden? Ik heb twee kaartjes en je mag ze voor ā‚¬7,50 overnemen want ik kan helaas niet meer gaan.

Evenement:
https://www.facebook.com/events/151118622493852/?event_time_id=151118632493851

Zolders zijn over het algemeen gehoriger dan de rest van het huis, dus dan kan de straat je nog beter horen :wink:

Kun je niet naar een repetitieruimte in de buurt? Vaak is dat voor een enkel persoon maar een paar euro per uur.

Echt zo een clip/lied in de stijl van lady gaga in haar beginjaren

4 likes

Ik verbaas me echt iedere keer weer over dit verhaal. Wat heb jij een geduld zeg! Ik hoop voor je dat je snel de rust kan vinden en dit achter je kan latenā€¦

Maak je trouwens maar geen zorgen om dat dreigement van haar. Mensen die dit als ultimatum gebruiken doen er zelden wat mee.

12 likes

Wat een verhaal en wat pijnlijk voor jou. Wens je veel sterkte.

1 like

Oke ik nuanceer hem al. Boodschap blijft hetzelfde wat mij betreft.

haha omg, ja he!
Ik rookte helemaal niet veel, maar toch 1-3 sigaretten per dag en ik vond het wel een keer mooi geweest.
En het gaat me supermakkelijk af, maar na twee weken kreeg ik ineens obstipatie en supervieze scheten en natuurlijk veel te tmi maar ik dacht hoe kan dat nou want ik heb daar nooit last van. Maar dat kan dus ook aan stoppen met roken liggen. Nu sinds een paar dagen gaat het weer allemaal goed en ik ben zo blij. Vond die obstipatie bijna een reden om weer te beginnen. Voelde me daar zo ongelukkig bij. Het deed niet pijn maar ik voelde me wel een beetje vies en opgeblazen.
Hoe gaat het je verder af?

Nou ik vind ze zeker niet allemaal leuk haha.
Wel de moeite: A Christmas Prince, The Princess Switch, A Wish For Christmas, The Holiday Calendar (zijn geen topfilms, maar in het genre wel leuk)
Stom en niet afgekeken: Merry Kissmas, Office Christmas Party
Wel oke: Christmas Wedding Planner, Christmas with a view

4 likes

Ik snap dit niet. Gaat dit om een iPhone? Ik kan gewoon de cursor makkelijk in een woord zetten en dan zit er een soort staartje/bolletje onder waardoor ik hem makkelijk kan verplaatsen naar een letter links of rechts.

1 like

Oh echt haha ik ben halverwege gestopt omdat ik iedereen zo irritant vond en het verhaal saai vond

1 like

Vind het heel knap van je hoe rationeel je het allemaal aanpakt.
En itt sommige mensen hier vind ik het juist heel goed dat je met haar hebt gepraat en je man niet hebt verboden met haar te spreken. Denk juist dat je dan het stiekeme meer in de hand werkt. Maar het blijft een rotsituatie zeg, heel veel sterkte.

1 like

Sorry maar waarom sta je contact toe? Dat zij met zelfmoord dreigt is niet jouw probleem en ze heeft nergens recht op, ze kan lekker opflikkeren hoor. En als je man dat niet snapt dan verdien je Beter.

Sorry maar je gaat je toch niet laten manipuleren door een psycho joh, wat de hel moet ze met statusupdates, echt niet gezond om je zo bezig te houden met een ander. Ik zou per direct elk contact stoppen. Wat een gestoord wijf.

21 likes

Ja vind het wel makkelijk eigenlijk! Was er gewoon klaar mee uit het niks. Vind het niet eens interessant om over te praten haha. Alleen mā€™n eetlust was echt een tijdje toegenomen en ben dan ook echt 4 kg aangekomen die je overal op internet leest.
Voor de rest alleen maar happy happy! Fijn hĆØ om gestopt te zijn :grin:

1 like

Yess thanks! Scheelt weer keuzestress haha.

Christmas Inheritance was leuk vond ik. Ben ook benieuwd naar het 2de deel van A Christmas Prince: The Wedding.

1 like

WAT EEN VERHAAL! Die vrouw is niet helemaal goed hoor. En goed dat je nu op je strepen staat want die twee sukkels probeerden het allemaal jouw probleem te maken. Ik kan me na dit gedrag niet voorstellen hoe zij een rol in jullie leven zou moeten spelen. Dat zal je man nu toch ook wel begrijpen. Ze zoekt het maar uit allemaal.

6 likes