Wat je even kwijt wilt #11

Ik heb wat vragen over United Wardrobe:

Er staat dat je het best kunt versturen met DHL. Op de site van DHL staat dat je je verzendlabel zelf dient te printen maar Ik heb geen printer thuis, is er een andere manier?

Ga je met je kleren naar het DHL-servicepunt en verpakken ze het dan daar voor je?

Akka is kont. Waarschijnlijk is bakka te veel letters dus gewoon die B dr af!

Ik schaam me een beetje dat ik bijna al die rap nummers ook ken…

Elke keer als ik op tv de reclame van werkenbijdefensie.nl zie, moet ik lachen en denk ik: “haha, werken bij de Fancy”.

14 likes

Fijn dat het meeviel!!

1 like

Protip: eet geen rijst, dat kruipt zo in het gat en krijg je er moeilijk uit.
Ik spreek jammer genoeg uit ervaring

3 likes

Fijn om te horen! Hopelijk gaan die andere twee ook lekker snel straks en kan je verder met je verstandskiesloze leven :wink:

1 like

De reden waarom ze de adviseren is omdat het geld scheelt. Je kan naar elk willekeurig postNL of DHL punt en zeggen dat je een pakketje wilt laten versturen. Bij PostNL is dat 6.95 geloof ik en DHL iets minder. Als je bij DHL vooraf online een label aanmaakt en uitprint is dat ongeveer 5euro.
Je moet je pakketje zelf inpakken en het adres erop zetten!

1 like

Mijn man moest ook lachen om die grap. En hij werkte bij defensie. Had hij ook iets leuks om door te sturen naar zijn collega’s. :see_no_evil:

1 like

omg dat gevoel van wanneer je eindelijk een kaartje hebt kunnen scoren voor een concert (voor vanavond nog wel) via ticketswap

9 likes

@boemboem Gefeliciteerd! :partying_face:

https://www.ad.nl/koken-en-eten/klanten-reageren-teleurgesteld-op-nieuwe-allerhande~a8b8b141/

Moet hier een beetje van zuchten.

1 like

Ik eet veganistisch, dus hoe er op de Allerhande gereageerd wordt :joy:

1 like

@boemboem gefeliciteerd!

@Lululemon 5 euro is wel net niks inderdaad… Misschien een nagellakje? En de Action heeft voor dat geld wel eens geurkaarsen die er redelijk luxe uitzien, is dat wat?

@Krabsalade dat heb ik ook een poos gehad met de mijne, maar dat is uiteindelijk over gegaan :ok_hand: Denk dat het vooral even wennen is

2 likes

Het is verdorie een gratis blad? Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg

2 likes

Een klein flesje goede olijfolie (bv bij Marqt te koop), nagellak, iets van essence/catrice wat heel goed is?, leuk kaarsenhoudertje van h&m home oid? ik ga meestal voor dit soort dingen naar dille kamille, sostrene grene, Hema of flying tiger etc om iets leuks uit te zoeken. (Bij Hema hebben ze bv ook wel vaak leuke mokken voor zo’n 5 euro geloof ik) Ohja een setje kruiden van flying tiger is bv ook leuk. Hoop dat je hier wat aan hebt :slight_smile:

2 likes

ja maar he, Ester had er een jaar naar uitgekeken.

7 likes

het is geeneens een blad. het is een stapel advertenties bijeengehouden door flauwe woordspelingen.
de allerhande wekt al lang agressie bij me op en niet omdat er niet genoeg vleesrecepten in staan :sick:

3 likes

Ze is waarschijnlijk niet bekend met het world wide web.

Geurstokjes? Bij Kruidvat hebben ze er veel en ook goedkoop.
Als je nog in een andere plaats komt een plaatselijke delicatesse meenemen
Een leuke sleutel/tas hanger (bij h&m zie ik altijd veel leuke)
Lipgloss/balsem (is ook lekker met het koude weer)
Een handcreme

1 like

OK thanks dad :joy::+1:
Dit had mijn domme vraag ook wel verdiend natuurlijk.

56 likes