Over 3 weken weer rijexamen. #zinin
Ik zou even langsgaan misschien kan hij iets aan de binnenkant naaien of iet vervangen.
Ik heb vakantie en vind het héél fijn maar ik merk dat ik echt mega to do lijstjes voor mezelf opstel met dingen die ik moet doen van mezelf (schoonmaken, wasjes draaien, glas wegbrengen, etc.) dat ik me eigenlijk ook heel onrustig voel maar het lukt me niet goed om het niet te doen/te ontspannen want ik voel me gelijk super onzinnig en rot als ik niks productiefs doeâŠ
Dit dus! Helemaal mee eens. En ook al had ik vroeger geen probleem mee, ik kijk er nu dus zo tegenaan. Maar als ik zeg dat ik het niet wil vieren of iig niet met een leugen zoals het eigenlijk is in het begin. Dan ben ik een beetje raar
Zoveel kinderen die nu al nerveus zijn, niet kunnen slapen, gespannen zijn. Cadeautjes moeten uitzoeken voor het lijstje om aan de sint mee te geven. My lord. Nee het hoeft echt niet.
Nog geen 20 dacht ik?
En dan al Marijke Helwegen
Ik heb er kort geleden een laten verwijderen en de verdoving viel me alles mee, ogen dicht en het was zo gepiept. Het gevoel van dat ding eruit trekken daarentegen ⊠na alle behandelingen bij de tandarts (wortelkanaal, vullen, kronen/brug voorbereiden en plaatsen) dacht ik wel ergens tegen te kunnen maar dat gevoel ⊠kan het niet omschrijven haha. Alsof ze met een hamer bij je oogkas zitten ofzo. Niet heel geruststellend dit natuurlijk maar the positive note: ik ben in totaal twaalf minuten binnen geweest voor 1 verstandskies. Zeg dat het twintig minuten duurt. Twintig minuten van je leven even onprettig - you can do that!!!
Oh ja @pastelzwart het eruit halen doet dus geen pijn, kan niet door verdoving, maar het is gewoon fucking weird en die kaakchirurg die duwde mân hele hoofd heen en weer om hem er uit te kunnen halen en dat voel je. Maar geen PIJN dus. Komt goed.
Ik had daarna ook nergens last van haha had direct een verjaardag en idd ook in mijn kaak gesneden maar toch is dit mijn ervaring en ik heb dus echt sick veel tandarts dingen meegemaakt omdat ik 1 voortand mis dus ik was wel ergens op voorbereid.
Edit: maar iedereen ervaart het anders!
Huh wat zijn die heupen?? Kan je die tegenwoordig ook al kopen? Echt een hele rare vorm haha, het lijkt wel als zoân barbie vroeger met de benen aan de zijkant van haar lijf.
Hohoho verliefdheid hĂš! Niet het leven. Alleen verliefdheid.
Passagiers kom naar binnen
Ff goed piepen daarna kaartjes knippen
Niemand gaat zitten
Zet die waka want de feest is binnen
Dit is alleen tweede klasse
We zoeken die eerste klasse
Fuck de stiltecoupé
We gaan lekker dansen ga mee
Retourtje, retourtje
We pakken geen enkel
Retourtje, retourtje
Draai met die back girl
Heb even gegoogled en het is of zeer consistent gephotoshopt of ze heeft echt hele brede/ronde heupen in verhouding met de rest van dâr lichaam. Mân googlerondje vertelde mij ook dat een âhipjobâ gewoon bestaat en zowel met implantaten of met vet van andere plaatsen gedaan kan worden, maar het beste icm een kontverbouwing om te zorgen dat het een smooth geheel wordâŠ
Yep! Best wel anders dan ik verwacht had. Ik had gedacht dat het zware onderhandelingen zouden zijn, volgens wat ik op voorhand gehoord had, maar uiteindelijk bond iedereen heel erg in. Ik ben dus eigenlijk echt niet tevreden met het resultaat, maar om als newbie hard op de tafel te gaan slaan is ook weer zo iets, dusja.
Leert je ongeveer vier nieuwe woorden en hoe sommige mannen over bepaalde vrouwen denken:
billen zo plat mami ik kan op je surfen
ik kan op je surfen
aaah
ik kan op je surfen
ik kan op je surfen
plat plat plat plat plat
check die sma
billen zo plat
check die sma
surfplank
check die sma
billen zo plat
check die sma
surfplank
Die fissa is lit?
BEL JE BITCH. Dikke akka(?) veel grip.
Als je lift word je hier dismissed
Domme bitch, dikke akka, veel grip, blijkbaar.
Wat is akka.