Wat je even kwijt wilt #11

Ben jij mijn tegenover buurman? Die speelt ook altijd trompet. Vind het wel gezellig

1 like

Tijdje met een stofzuiger rondgelopen door de stad en nu heb ik amper nog gevoel in mijn armen. :expressionless: Mijn arm trilt gewoon helemaal als ik een aansteker vast hou.

1 like

Ik wilde net wat afrekenen en ik wist mijn pincode gewoon niet meer? Godzijdank had ik nog een creditcard maar ik zit er heel de tijd op te tubben maar ik ben het gewoon echt vergeten geloof ik. Wtf.

1 like

Pff heb het echt dag en nacht koud

1 like

Is het heel vreemd om de knul in de trein naast me te vragen of hij godsamme niet zo met zn been wil wiebelen :rage: zit te shaken


Wtf

Gewoon een schop geven

1 like

Wow what’s going on met Zalando? Week geleden betalingsbevestiging gehad en het is nog steeds niet verzonden, vraag ik het op Twitter, is nu gewoon heel dat account nu opgedoekt. En lees dat ze telefonisch ook niet bereikbaar schijnen te zijn.

Een recruiter bleef maar mailtjes sturen met mijn naam verkeerd geschreven in de aanhef (hele makkelijke Nederlandse naam van 4 letters) dus heb toch maar even aangegeven dat ik zo toch echt niet heet. Ik kreeg meteen excuses haha

2 likes

Ik heb vrijdag gewoon nog een pakketje binnen gekregen zonder problemen. Misschien toch telefonisch proberen en/of mailen?

1 like

Iemand dé tip tegen koude voeten? Heb al zoveel geprobeerd maar ze blijven steenkoud

Wie heeft er een linkje naar de perfecte lunchbox met vakjes?

Vreselijk, ik heb er ook veel last van deze dagen. Als ik thuis ben leg ik een kersenpitkussen onder m’n voeten. Of sokken op de kachel leggen, even warm douchen en daarna die warme sokken aantrekken :smiling_face_with_three_hearts:

Voor onderweg geen tips helaas.

1 like

ik heb ALTIJD koude voeten, maar ik heb van mn moeder schapenwollen pantoffels (soort uggs) gekregen van de ALDI en die zijn top. Ik doe ze als eerste aan in de ochtend en als laatste uit in de avond. Dit is het eerste waarmee ik ook warme voeten houd. Wel belangrijk om er met warme voeten in te gaan want opwarmen is altijd 1000x lastiger.

4 likes

Wat gek. Ik heb woensdag en donderdag een bestelling geplaatst en had het zaterdag al binnen. Was gewoon via zalando en niet via een partner ofzo

Wat rot :(.
Een paar maanden geleden is mijn ene kat doodgereden en toen hebben wij zeer snel een andere kat geadopteerd. Iets wat de meeste mensen niet zullen doen. Zowel voor de achtergebleven kat als voor mijzelf was het dit de bese keuze die ik kon maken. Tuurlijk vervangt de nieuwe kat niet mijn oude, maar hij maakt het verlies wel minder zwaar omdat ik nu een andere kat een fijn huis heb kunnen geven en ook mijn andere kat geniet van de aanwezigheid van zijn nieuwe soortgenoot. Het is nu wel weer direct een stuk gezelliger in huis.

Wat leuk
 Je kan i.p.v een schoen een voerbakje neerzetten bij de dierenarts. Ik ben de eerste die een bakje heeft neergezet. Ben benieuwd wat de kat krijgt.

13 likes

Wat tof. Ik denk dat ik gewoon vannacht wat eten voor ze in een schoen doet. Kan ze niet verwennen met wat anders i.v.m allergie en lastige eters. Geef je ze een keer wat anders wat ze kunnen hebben, willen ze het nie eten: 'D

Ik dacht dat sweet but psycho alleen een tumblr-kreet was die je soms ook nog op alternatieve kleding aantrof.

1 like

Pfffffff geef mij gewoon een permaban

Ah zielig
:sleepy:
Ik denk hier ook nu al over na. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn om weer een beestje thuis te hebben, zeker omdat ik ook vanuit huis werk en dit behoorlijk eenzaam kan zijn. (was mn beste maatje en praatte er altijd gezellig tegen).
Maar ik ben ook bang op dit moment dat ik teveel zou gaan vergelijken en bepaalde trekjes mis bij de nieuwe kat die hij wel had. (maar het is ook nog maar 1 dag geleden en hij was zo speciaal voor me). Ik wil over een aantal weken nog eens kijken hoe het voelt.