Wat je even kwijt wilt #11

O aha, een kont. Natuurlijk.

3 likes

Eigenlijk moet je ze het koningslied laten horen haha.

2 likes

Had ik het toch bijna goed. Ik wist dat akka een kont was. Maar ik zou zweren dat het ‘bel’ je bitch was😭.

Oh edit: vraagteken was omdat ik niet wist hoe je akka schreef.

1 like

Ah rotgevoel is dat he. Ik heb dat ook wel eens en dan plan ik 1 dag waarop ik alles doe. Dan maak ik een mega to do-lijst, sta ik vroeg op en ren ik de hele dag als een idioot rond. Aan het einde van de dag ben ik kapot maar super voldaan en is mn hoofd helemaal leeg. De dagen daarna kan ik dan lekker ‘legaal’ relaxen zonder dat er nog vanalles in mn hoofd rondspookt. Ik weet alleen niet of dat met jouw lijstje haalbaar is?

1 like

Dit staat dus in Van Dale hĂš, dat is toch fantastisch?

Misschien moet mijn titel veranderd worden in ‘Van Dale-obsessed’ want ik deel te vaak dingen daaruit, haha.

7 likes

Ik heb het begin van dit gesprek gemist en nu snap ik er niks van

edit:
Kan je bewegen met je culo, culo, culo, culo, culo, culo, culo?
Ben je papi chulo, chulo, chulo, chulo, chulo? Yeah
Kan je bewegen met je sanka?
Mami, sanka, mami, sanka, mami, mami
Ben je papi chulo, chulo, chulo, chulo, chulo? Yeah

Me gusta tĂș, je draait wel goed
Die bakka oeh, oeh, oeh
Mi corazĂłn, is niet gezond
Schatje ga dom, dom, dom
Neem je mee naar de zon
Tanline op je kont, schat ik draai je om, om, om
O-o-otra, otra, otra vez
Die culo van jou, ik ben obsessed
Que lo que, que lo que, aquĂ­ met that ass
Impresåme, la niña

2 likes

Is er eigenlijk nog een anoniem account hier? Of kan ik beter zelf een ander account aanmaken?

Ik heb wat vragen over United Wardrobe:

Er staat dat je het best kunt versturen met DHL. Op de site van DHL staat dat je je verzendlabel zelf dient te printen maar Ik heb geen printer thuis, is er een andere manier?

Ga je met je kleren naar het DHL-servicepunt en verpakken ze het dan daar voor je?

Akka is kont. Waarschijnlijk is bakka te veel letters dus gewoon die B dr af!

Ik schaam me een beetje dat ik bijna al die rap nummers ook ken

Elke keer als ik op tv de reclame van werkenbijdefensie.nl zie, moet ik lachen en denk ik: “haha, werken bij de Fancy”.

14 likes

Fijn dat het meeviel!!

1 like

Protip: eet geen rijst, dat kruipt zo in het gat en krijg je er moeilijk uit.
Ik spreek jammer genoeg uit ervaring

3 likes

Fijn om te horen! Hopelijk gaan die andere twee ook lekker snel straks en kan je verder met je verstandskiesloze leven :wink:

1 like

De reden waarom ze de adviseren is omdat het geld scheelt. Je kan naar elk willekeurig postNL of DHL punt en zeggen dat je een pakketje wilt laten versturen. Bij PostNL is dat 6.95 geloof ik en DHL iets minder. Als je bij DHL vooraf online een label aanmaakt en uitprint is dat ongeveer 5euro.
Je moet je pakketje zelf inpakken en het adres erop zetten!

1 like

Mijn man moest ook lachen om die grap. En hij werkte bij defensie. Had hij ook iets leuks om door te sturen naar zijn collega’s. :see_no_evil:

1 like

omg dat gevoel van wanneer je eindelijk een kaartje hebt kunnen scoren voor een concert (voor vanavond nog wel) via ticketswap

9 likes

@boemboem Gefeliciteerd! :partying_face:

https://www.ad.nl/koken-en-eten/klanten-reageren-teleurgesteld-op-nieuwe-allerhande~a8b8b141/

Moet hier een beetje van zuchten.

1 like

Ik eet veganistisch, dus hoe er op de Allerhande gereageerd wordt :joy:

1 like

@boemboem gefeliciteerd!

@Lululemon 5 euro is wel net niks inderdaad
 Misschien een nagellakje? En de Action heeft voor dat geld wel eens geurkaarsen die er redelijk luxe uitzien, is dat wat?

@Krabsalade dat heb ik ook een poos gehad met de mijne, maar dat is uiteindelijk over gegaan :ok_hand: Denk dat het vooral even wennen is

2 likes