Wat je even kwijt wilt #11

Gefeliciteerd @boemboem!

Ooh geweldig, ik wil deze! Is dit de editie die vanzelf in de brievenbus valt of moet ik m even in de winkel gaan halen?

Nou ik hoor het al, ik schuif deze kerst lekker bij je aan en dan wel een AndrƩ Hazes kerstcd op de achtergrond en voor de twinigste keer Kruimeltje kijken.

1 like

Volgens mij ligt 'ie gewoon in de winkel! Maar mss weet iemand anders hier dat beter.

1 like

Misschien een domme vraag hoor maar wat helpt tegen spierpijn? Ik heb net ook nog eens keiharde pompoenen gesneden dus ik denk dat ik morgen mijn armen echt niet meer kan bewegen. :sweat_smile: (Ik heb op dit moment al best wel veel spierpijn van gisteren oh en ik heb geen bad.)

:cry:

Veeeel water drinken. Die helpen de afvalstoffen afvoeren die je spieren uitscheiden bij spierpijn

1 like

Eiwitten! En warmhouden! Met kruik of spierzalf of warm aankleden. En gematigd blijven bewegen, vooral niet stijf houden :grin: sterkte

1 like

Oh en bedenk me nog iets. Bij Hema zal ik ook veel
Leuke dingen!!! Glitter magneetjes enzzzzz weet niet of dat leuk is of te kinderachtig?

Gefeliciteerd @boemboem Hoe gaat het met je? <3

tmp_3841-images(12)1257043576
Zo te lezen doe je het super goed op je werk. Hoe bevalt het?

@Flopsyunicorn Heel veel sterkte! :’(

1 like

:heartbeat: wil je er iets over kwijt? Wat een rotdag :(.
Veel liefs!

Over een uurtje wordt ze ingeslapen😢
Mijn oude knuffelkont

Ah :frowning: sterkte :kissing_heart:

Oh jak, zo duurt de aanloop al helemaal slopend lang. Kun je nog wel bij haar zijn nu? Haar even goed vasthouden? Heel veel sterkte :’(

Ik heb haar nu op schoot. Nog even flink knuffelen

7 likes

Hahaha nja ik sta gewoon achter . Maar deze klant kende mij niet. En ik heb een andere outfit aan dus ze dacht dat ik nu de manager was.
Maar het bevalt super! Lof mn collegas so mucho dat maakt het werk ook heel leuk.

4 likes

:frowning_face:

Oh ik snap het wel hoor!

Je kan ook brood bestellen in de winkel? Dan houden ze het voor je achter.

1 like

Ik stond net op het station een tijdje te zoeken naar m’n fietssleutel, zie ik dat hij gewoon in mijn fiets zit. Nu weet ik dus niet of ik hem gedachteloos van het slot heb gehaald, of helemaal niet op slot heb gedaan vanochtend :thinking: