Heb echt een schijthumeur en mijn avondeten is ook verpest. Ik had slagroom ipv creme fraiche gekocht, gelukkig zag ik t net optijd voordat ik het erbij gooide en daarna belandde al mijn spaghetti in de gootsteen met vuile vaat en ik had geen nieuwe meer 
Oke geen goede comeback dit, maar zit me echt te verbazen om de opmerking dat de discussie niet van toepassing is in het groepsgesprek haha wat is dat in hemelsnaam voor argument. Ik zou zeggen wat je als laatste zegt.
@Keaton @Eddie Ik heb gezegd dat ik een weerwoord nodig vind, en dat het nooit kwaad kan om informatie te delen, ze daar misschien iets van opsteken. Maar ook dat politiek misschien inderdaad maar beter uit de familie gehouden kan worden. Jaja zwak. Maar ik had dus gedroomd over een clash tijdens Kerst en als het zo nog even doorgaat, gaat dat nog echt gebeuren ook.
Mijn schoonzussen boeien me al niks meer, als een verloren zaak zie ik dat (en mijn broers als makke schapen meegenomen :p) Maar dat hun kinderen dus ook zo narrow minded worden opgevoed (niet alleen dit, er zijn meer racistische/discriminerende uitingen), daar kan ik slecht tegen :o
Oja, houden jullie politieke onderwerpen uit de familie? Of gaan jullie er vol in? Iedereen is bij ons toch altijd overtuigd van zijn eigen gelijk. Laatste jaren denk ik daarom vaak âlaat ze maar pratenâ, omdat het me ook te veel opwindt om er wĂ©l iets over te zeggen. Voel dan echt bloed koken en als je door je standpunt uit te leggen toch niks bereikt, dan heb ik misschien liever dat het op een ander onderwerp komt en me bedenken âhet is familie, je kiest ze niet uitâ.
Heb zon pleuris hekel aan al die goede doelen en stichtingen die savonds aanbellen. Of ik chill of ik eet. Rot op.
Oh jeetje, wat heftig en naar! Sterkte! 
Ohh ja dan heb je pech denk ik, bij de appie bakken ze het af mja dat kan Aldi niet.
Fijn dat het zo goed bevalt! Je berichtjes over je werk klinken ook altijd heel happy
. Hopelijk blijf je daar lange tijd met plezier werken.
Aahw lief dankjewel 
Ik kwam er vandaag achter dat er een beestje leeft op je wimpers.
Ik moet mijn tas pakken want vertrek morgen om 0600 naar Londen naar vrienden. Alleen, ik heb echt geen zin om mijn tas te pakken. Dus nu zit ik de chocolade pepernoten die ik voor mijn vrienden had gekocht op te vreten en first dates te kijken. 
Ieuww
Vandaag was een goede dag 
Gesport, wat dingen in huis gedaan, goed voor school gewerkt en wat nieuwe aankopen gedaan waar ik heel blij mee ben.
Nu lekker chillen op de bank en Netflix kijken.
Ik voel me zoveel beter nu ik mân relatie heb verbroken. Het was de goede beslissing en daar voel ik me gewoon heel positief over. Natuurlijk ben ik soms wel verdrietig en is er wel een soort van leegte, maar ik voel me vooral zo opgelucht. En alles gaat verder heel goed!
Ik heb vandaag Amerikaanse achternichtjes ontmoet en ondanks dat ze nogal fundi reli zijn, waren ze super aardig en heb ik weer in een andere uithoek van de aarde een verblijfplaats, ik kan naar steeds meer plekken om bij mensen te logeren, love dat.
Ik vind alle babyâs en peuters in winterkleertjes zooo lief. Die wantjes, mutsjes, skipakjes⊠echt te cute allemaal. Echt een voordeel van de kou.
Bij mij hangt dit er een beetje vanaf. Bij mijn broers en vader wil ik het nog wel proberen om ze dingen bij te brengen, maar heb ik ook alleen maar een kans als ik ze een op een spreek. Als ze met meer zijn, jutten ze elkaar (en mij) alleen maar op en wordt het slaande ruzie.
Een oom van mij is een ontzettende ractisch en die krijg ik echt niks bij gebracht. Ik vind hem ook nog eens een ontzettende lul dus ik heb al geen zin meer om nog iets tegen hem te beginnen.
Laatst was mân moeder jarig, dus zaten die oom, een andere oom, mijn vader en mijn broers (en schoonzus, waar ik verbaasd over was) ontzettend te zeiken op anti-ZP mensen en toen heb ik hem maar gelaten. Mân moeder zei wel dat ze echt zag dat mân hoofd op onweer stond.
Leuke collegaâs hebben kan zoân groot verschil maken in je werk, superfijn! 
Ik heb de Hema Choco Crunchies gekocht en ik snap wel dat ze niet echt als Maltesers kunnen smaken, maar ik vind ze gewoon oprecht vies 
De schoonzus die zei âmooie pietenâ is uit de familieapp gestapt. Muahahah hilarisch. Al moet ik zeggen dat ik er ook over nadacht, canât handle die ignorant mensen. Maar nu heb ik gewonnen???
:âââ) Grapje, zie het niet als winnen. Maar met de waarheid geconfronteerd worden is blijkbaar pijnlijk.