Wat je even kwijt wilt #11

Het is verdorie een gratis blad? Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg

2 likes

Een klein flesje goede olijfolie (bv bij Marqt te koop), nagellak, iets van essence/catrice wat heel goed is?, leuk kaarsenhoudertje van h&m home oid? ik ga meestal voor dit soort dingen naar dille kamille, sostrene grene, Hema of flying tiger etc om iets leuks uit te zoeken. (Bij Hema hebben ze bv ook wel vaak leuke mokken voor zo’n 5 euro geloof ik) Ohja een setje kruiden van flying tiger is bv ook leuk. Hoop dat je hier wat aan hebt :slight_smile:

2 likes

ja maar he, Ester had er een jaar naar uitgekeken.

7 likes

het is geeneens een blad. het is een stapel advertenties bijeengehouden door flauwe woordspelingen.
de allerhande wekt al lang agressie bij me op en niet omdat er niet genoeg vleesrecepten in staan :sick:

3 likes

Ze is waarschijnlijk niet bekend met het world wide web.

Geurstokjes? Bij Kruidvat hebben ze er veel en ook goedkoop.
Als je nog in een andere plaats komt een plaatselijke delicatesse meenemen
Een leuke sleutel/tas hanger (bij h&m zie ik altijd veel leuke)
Lipgloss/balsem (is ook lekker met het koude weer)
Een handcreme

1 like

OK thanks dad :joy::+1:
Dit had mijn domme vraag ook wel verdiend natuurlijk.

56 likes

de clip bij dit nr
???

Thanks!
Waar haal je geschikte doosjes?

Eh ja, minder vlees eten is namelijk een milieukwestie die ons allemaal aangaat. Daar kun je moeilijk tegen zijn toch.

9 likes

GRAMMATICA IS GEEN MENING. Kut Van Dale. :sob:

3 likes

Tenzij je echt alle dieren haat

Ik heb toevallig ook binnenkort zo’n dobbelspel en heb op bol.com gekeken. Er zijn best wat leuke boeken te vinden voor 5 euro. En verder heb je er ook wel meer outlet dingen!
Bij de kruidvat hebben ze nu ook (kaart)spelletjes voor 5 euro, geen idee of dat wat is?

1 like

Ik noemde expres dieren niet want is altijd discutabel. Er zijn natuurlijk altijd mensen die echt 0 om dieren geven. Maar het milieu kun je toch niet haten, de wereld waar je op woont. Het land waar je in woont dat gewoon overstroomt als we door zo gaan. Daar kun je toch niet voor zijn :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik doe maar gewoon alsof ik dit nu niet weet.

3 likes

Ja dat is ook! Alleen voelt het voor me “nooit af” want kan zoveel rotklusjes bedenken die gedaan moeten worden haha dus ik kan de hele tijd dingen er bij bedenken wat mijn hoofd dus ook doet momenteel.

1 like

Als het een enkel shirtje is wil ik het nog wel eens in grote envelop proppen en met brievenbuspakket bezorgen (is oké eer goedkoper). Maar eigenlijk pak ik alles in in plastic tassen of vuilniszakken :sweat_smile:

1 like

Smullen die comments

De Kerst Allerhande is al een paar jaar erg teleurstellend. En tegenwoordig mĂłeten en zĂșllen we gedwongen worden om vega of vegan te eten.

Dus tijdens de feestdagen worden vakkenvullers bij mensen thuis ingezet om iemand onder dwang vegetarische en veganistische gerechen te voeden zoals een gans wordt gedwangvoed om te eindigen als foie gras. Fijne kerst! :rofl:

Allerhande “Feest” Waar de f*ck is de “Kerst”??? Rara quinoa kauwende deugtrutten op de redactie. En we willen vlees, niet een halal boekkie voor Amsterdamse multiculti anti piet losers!!! Ontsla dit stelletje deugers Appie en zet een paar echte Hollanders aan het stuur
We zijn het zat al die vegas, multiculti islampleasende shit

Quinoa kauwende deugtrutten zijn zeker de nieuwe zure kantoortrutten en echte Hollanders zijn mensen die kilo’s pepernoten met VOC-kruiden nuttigen. En anti-piet is zeker het buzzwoord voor alles dat met links of een kritische instelling te maken heeft.

13 likes

Ohh dat hele “we mogen ook niks meer” :face_vomiting:

7 likes

Hahahaha, mensen die hun kerstdiner af laten hangen van de Allerhande ook. Wow.

10 likes