Hahaha de tweede wordt echt werkelijk overal schijtziek van hé. Quinoa kauwende trutten, halal, Amsterdamse multi-culti anti pieten, islam, vega’s. Zo blijft er weinig over.
Hahahaaaa en vet schattige klant vroeg of ik nu de manager was
Hahaha ben benieuwd hoe het met de allerhande zou aflopen als de redactie bestond uit types zoals de laatste persoon.
Haha ik denk dat je dan eerder het ideale magazine heb gemaakt voor de gemiddelde vrouw die echt wekelijks de action leegkoopt. Maar die gaan voor de XXL kiloknaller kiprollade met aardappelpuree, haricovert en vleesjus en een toetje van varkensgelatine gewikkeld in spek. Edit: en gehaktbrood erbij.
Jaaaaa lekker!!! Of lekkere worsten met jus en stamppot met ook nog spek erin. En als toetje een lekkere vienatte ijstaart mmmmmm met sterretjes erin dat wordt smullen. En wel een gehaktbal bij de ijstaart ajb want een maaltijd zonder vlees bestaat niet vind ik
Iemand nog een glas zoete witte wijn? Tis maar 1 keer per jaar kerst tenslotte.
Misschien mooie kaars of geurstokjes (bij de Primark/Hema/Kruidvat/Ikea hebben ze tegenwoordig best mooie en lekkete en die zijn niet zo duur als rituals oid
Ooh geweldig, ik wil deze! Is dit de editie die vanzelf in de brievenbus valt of moet ik m even in de winkel gaan halen?
Nou ik hoor het al, ik schuif deze kerst lekker bij je aan en dan wel een André Hazes kerstcd op de achtergrond en voor de twinigste keer Kruimeltje kijken.
Volgens mij ligt 'ie gewoon in de winkel! Maar mss weet iemand anders hier dat beter.
Misschien een domme vraag hoor maar wat helpt tegen spierpijn? Ik heb net ook nog eens keiharde pompoenen gesneden dus ik denk dat ik morgen mijn armen echt niet meer kan bewegen. (Ik heb op dit moment al best wel veel spierpijn van gisteren oh en ik heb geen bad.)
Veeeel water drinken. Die helpen de afvalstoffen afvoeren die je spieren uitscheiden bij spierpijn
Eiwitten! En warmhouden! Met kruik of spierzalf of warm aankleden. En gematigd blijven bewegen, vooral niet stijf houden sterkte
Oh en bedenk me nog iets. Bij Hema zal ik ook veel
Leuke dingen!!! Glitter magneetjes enzzzzz weet niet of dat leuk is of te kinderachtig?
wil je er iets over kwijt? Wat een rotdag :(.
Veel liefs!
Over een uurtje wordt ze ingeslapen😢
Mijn oude knuffelkont