Ik vind het ook zielig ogen altijd! Ze zijn zo hulpeloos hahah, met van die knalrode wangetjes en neus enzo. Brrrr.
Ja wat fijn!
Het mooie is nu dat mijn broer (haar partner) nu het onderwerp probeert te verbloemen door werkfotoās te posten muahahah. Mijn familie.
Pfft ik zit net het journaal te kijken en vind het zó erg wat er in Jemen gebeurt. Ik kan daar gewoon bijna niet naar kijken, al die kindjes 
Ik ga dan altijd gelijk geld overmaken naar Unicef. Niet dat dat nou zoden aan de dijk zet, maar wil dan zo graag iets doen. 
Jesse Klaver doet soms (heb het nu twee keer gezien) een soort van Q&A op zān instagram en dat is echt leuk en grappig haha
Mijn vriend kwam net thuis met gevuld speculaas.
Best boyfriend ever
Ik voel me echt zo hip nu, ik kan nu contactloos betalen met mijn horloge 
Benieuwd wat voor reacties dat weer gaat opleveren nu de wereld net eraan gewend is dat je contactloos kan betalen en je al raar aankijken als je met je telefoon betaaldā¦
Jaa had dit laatst ook eerst vond ik dit een heerlijke chocolade melk. Maar lijkt wel of alles van de aldi zuur is. De hummus en couscous salade enzo allemaal zon zure smaak.
Ok, het is een verschrikkelijke term, maar dit is echt goals. Ik ga ook een kaasappgroep oprichten 
Dank jullie wel iedereen voor jullie reacties! Heel lief.
ehm ik wil erin
Ik ben echt dom. Ik had bij moeten houden wanneer ik voor het laatst ongesteld was. Want ik heb pijnlijke borst en dus heb ik paniek⦠Maar toen bedacht ik dat ik misschien wel ongesteld moet worden (ben ook chagrijnig dus kan goed). En ik heb ook gesport dus kan ook spierpijn zijn van mn armā¦
Dus kut dit
Help! Wat moet ik doen
Ik zit nu in de tweede week van stage en heb net zelf voor het eerst een gesprek gedaan en alles is zo leuk en gaat zo goed 
En nu ben ik HEEL moe
Ik zit echt heerlijk te cringen met the Princess switch, love foute kerstfilms <3
Zo raar om zonder mijn pluizebol thuis te zijn.
Maar ze was echt helemaal op.
Wat ga ik haar missen zeg 
Heel veel sterkte! 
Sterkte!