Wat je even kwijt wilt #11

@OhMyGosh wat een afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte <3

1 like

Aahw lief dankjewel :blush:

Ik kwam er vandaag achter dat er een beestje leeft op je wimpers.

Ik moet mijn tas pakken want vertrek morgen om 0600 naar Londen naar vrienden. Alleen, ik heb echt geen zin om mijn tas te pakken. Dus nu zit ik de chocolade pepernoten die ik voor mijn vrienden had gekocht op te vreten en first dates te kijken. :roll_eyes:

3 likes

Ieuww

Vandaag was een goede dag :slight_smile:
Gesport, wat dingen in huis gedaan, goed voor school gewerkt en wat nieuwe aankopen gedaan waar ik heel blij mee ben.
Nu lekker chillen op de bank en Netflix kijken.
Ik voel me zoveel beter nu ik m’n relatie heb verbroken. Het was de goede beslissing en daar voel ik me gewoon heel positief over. Natuurlijk ben ik soms wel verdrietig en is er wel een soort van leegte, maar ik voel me vooral zo opgelucht. En alles gaat verder heel goed!

30 likes

Ik heb vandaag Amerikaanse achternichtjes ontmoet en ondanks dat ze nogal fundi reli zijn, waren ze super aardig en heb ik weer in een andere uithoek van de aarde een verblijfplaats, ik kan naar steeds meer plekken om bij mensen te logeren, love dat.

13 likes

Ik vind alle baby’s en peuters in winterkleertjes zooo lief. Die wantjes, mutsjes, skipakjes
 echt te cute allemaal. Echt een voordeel van de kou.

18 likes

Bij mij hangt dit er een beetje vanaf. Bij mijn broers en vader wil ik het nog wel proberen om ze dingen bij te brengen, maar heb ik ook alleen maar een kans als ik ze een op een spreek. Als ze met meer zijn, jutten ze elkaar (en mij) alleen maar op en wordt het slaande ruzie.

Een oom van mij is een ontzettende ractisch en die krijg ik echt niks bij gebracht. Ik vind hem ook nog eens een ontzettende lul dus ik heb al geen zin meer om nog iets tegen hem te beginnen.

Laatst was m’n moeder jarig, dus zaten die oom, een andere oom, mijn vader en mijn broers (en schoonzus, waar ik verbaasd over was) ontzettend te zeiken op anti-ZP mensen en toen heb ik hem maar gelaten. M’n moeder zei wel dat ze echt zag dat m’n hoofd op onweer stond.

1 like

Leuke collega’s hebben kan zo’n groot verschil maken in je werk, superfijn! :blush:

2 likes

Ik heb de Hema Choco Crunchies gekocht en ik snap wel dat ze niet echt als Maltesers kunnen smaken, maar ik vind ze gewoon oprecht vies :cry:

De schoonzus die zei ‘mooie pieten’ is uit de familieapp gestapt. Muahahah hilarisch. Al moet ik zeggen dat ik er ook over nadacht, can’t handle die ignorant mensen. Maar nu heb ik gewonnen??? :stuck_out_tongue: :’’’) Grapje, zie het niet als winnen. Maar met de waarheid geconfronteerd worden is blijkbaar pijnlijk.

24 likes

Ik vind het ook zielig ogen altijd! Ze zijn zo hulpeloos hahah, met van die knalrode wangetjes en neus enzo. Brrrr.

1 like

Ja wat fijn!

1 like

Het mooie is nu dat mijn broer (haar partner) nu het onderwerp probeert te verbloemen door werkfoto’s te posten muahahah. Mijn familie.

3 likes

Pfft ik zit net het journaal te kijken en vind het zĂł erg wat er in Jemen gebeurt. Ik kan daar gewoon bijna niet naar kijken, al die kindjes :disappointed_relieved:
Ik ga dan altijd gelijk geld overmaken naar Unicef. Niet dat dat nou zoden aan de dijk zet, maar wil dan zo graag iets doen. :frowning_face:

1 like

Jesse Klaver doet soms (heb het nu twee keer gezien) een soort van Q&A op z’n instagram en dat is echt leuk en grappig haha

Mijn vriend kwam net thuis met gevuld speculaas.

Best boyfriend ever

9 likes

Ik voel me echt zo hip nu, ik kan nu contactloos betalen met mijn horloge :nerd_face:
Benieuwd wat voor reacties dat weer gaat opleveren nu de wereld net eraan gewend is dat je contactloos kan betalen en je al raar aankijken als je met je telefoon betaald

7 likes

Jaa had dit laatst ook eerst vond ik dit een heerlijke chocolade melk. Maar lijkt wel of alles van de aldi zuur is. De hummus en couscous salade enzo allemaal zon zure smaak.