Ah sterkte
Oh jak, zo duurt de aanloop al helemaal slopend lang. Kun je nog wel bij haar zijn nu? Haar even goed vasthouden? Heel veel sterkte :’(
Ik heb haar nu op schoot. Nog even flink knuffelen
Hahaha nja ik sta gewoon achter . Maar deze klant kende mij niet. En ik heb een andere outfit aan dus ze dacht dat ik nu de manager was.
Maar het bevalt super! Lof mn collegas so mucho dat maakt het werk ook heel leuk.
Oh ik snap het wel hoor!
Je kan ook brood bestellen in de winkel? Dan houden ze het voor je achter.
Ik stond net op het station een tijdje te zoeken naar m’n fietssleutel, zie ik dat hij gewoon in mijn fiets zit. Nu weet ik dus niet of ik hem gedachteloos van het slot heb gehaald, of helemaal niet op slot heb gedaan vanochtend
Is het bij een supermarkt die tot 22u open is? Want dan kun je een klacht indienen en moeten ze gewoon meer bakken.
Heb een ikea kastje in elkaar gezet, maar er zitten beschadigingetjes op. Wil eigenlijk gaan mailen om te vragen of ik een deel van het aankoopbedrag terug mag, maar ik ben bang dat ze gaan zeggen dat ik hem terug moet sturen en een nieuwe krijg. Zoek het echt niet om hem weer uit elkaar te halen
Kun je vers brood voor de week kopen in de buurt van je stage?
Pff ik kreeg net heel naar nieuws
Samenvatting
Mijn moeder vertelt net dat mijn tante een zelfmoordpoging heeft gedaan. Ze heeft een fles gootsteenontstopper leeggedronken en haar slokdarm en maag zijn opgelost. Het is maar de vraag of ze het overleeft, ze krijgt een zware operatie. Zo triest, ze was niet langer in therapie door een verzekeringskwestie en heeft blijkbaar al meerdere pogingen gedaan. We hebben nauwelijks contact met haar door omstandigheden maar hier schrik ik wel echt van, ook zo erg voor mijn oom…
Wat ontzettend heftig. Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte
Och jee wat erg zeg… heel veel sterkte.
Wat het in mijn omgeving ook goed doet is een kraslot, mcdonalds cadeaubon, plant, speciaalbier of wijn.
Wow wat heftig… sterkte.
Ik laat mezelf geloof ik (weer eens) kennen.
Er werden weer zwarte pieten foto’s gedeeld in de familieapp en toen zei schoonzus ‘mooie pieten’. Toen heb ik een afbeelding gestuurd (tekst met dat zwarte piet een raciale karikatuur is. Dat rode lippen en kroeshaar niet kloppen als hij zwart zou van de schoorsteen) met daarbij de tekst; daarover verschillen de meningen, ik zeg; lelijke pieten.
Ojeee ik ben benieuwd naar de reacties :’’’’)
Edit: oh iemand zegt dat de zwarte pietendiscussie niet van toepassing is in het groepsgesprek, dus handig om dat misschien achterwege te laten.
Iemand een goede comeback? Ik stoor me aan die foto’s namelijk, kunnen die dan ook achterwege blijven?
Geen idee hoe het echt zat. Weet alleen dat er een meme van was.
Heb echt een schijthumeur en mijn avondeten is ook verpest. Ik had slagroom ipv creme fraiche gekocht, gelukkig zag ik t net optijd voordat ik het erbij gooide en daarna belandde al mijn spaghetti in de gootsteen met vuile vaat en ik had geen nieuwe meer