Wat je even kwijt wilt #11

Ok, het is een verschrikkelijke term, maar dit is echt goals. Ik ga ook een kaasappgroep oprichten :two_hearts:

1 like

Dank jullie wel iedereen voor jullie reacties! Heel lief.

ehm ik wil erin

1 like

Ik ben echt dom. Ik had bij moeten houden wanneer ik voor het laatst ongesteld was. Want ik heb pijnlijke borst en dus heb ik paniek… Maar toen bedacht ik dat ik misschien wel ongesteld moet worden (ben ook chagrijnig dus kan goed). En ik heb ook gesport dus kan ook spierpijn zijn van mn arm…

Dus kut dit

Help! Wat moet ik doen

Misschien mogen we wel gewoon bij @kali’s groep?

1 like

Ik zit nu in de tweede week van stage en heb net zelf voor het eerst een gesprek gedaan en alles is zo leuk en gaat zo goed :two_hearts:
En nu ben ik HEEL moe

17 likes

Ik zit echt heerlijk te cringen met the Princess switch, love foute kerstfilms <3

2 likes

Zo raar om zonder mijn pluizebol thuis te zijn.
Maar ze was echt helemaal op.
Wat ga ik haar missen zeg :cry:

4 likes

Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Sterkte!

1 like

Veel sterkte :two_hearts:

@OhMyGosh Jij ook veel sterkte, heftig zeg…

2 likes

:heart:

1 like

Heb je niet toevallig iemand geappt? Zo vond ik laatst mijn laatste menstruatie terug.

1 like

Hm goeie. Ik ga terugzoeken.

1 like

3 weken geleden. Heb ik het hier gepost.
Heb ik niks aan dus. Kut

@OhMyGosh Wat verschrikkelijk… heel veel sterkte

1 like

Sterkte :disappointed_relieved:

1 like

Heel veel sterkte!
@OhMyGosh jij ook heel veel sterkte!

Binnenkort ga ik verhuizen en dan moet ik met de auto naar werk, maar ik heb al bijna twee jaar niet gereden en autorijden was sowieso al geen hobby van me (raak snel in paniek en zie slecht in het donker) maar ik heb vanavond even de route geoefend met m’n vriend naast me en het ging op zich niet eens zo slecht? Komende twee weken nog een paar keer samen de route rijden en dan moet ik het zelf doen…

6 likes

Veel sterkte :slightly_frowning_face:

1 like

Aaaah ik vind het soms zo jammer dat ik zo goed tegen alcohol kan!! Laat mij ook soms dronken zijn hahahaha