Wat je even kwijt wilt #11

Heb je niet toevallig iemand geappt? Zo vond ik laatst mijn laatste menstruatie terug.

1 like

Hm goeie. Ik ga terugzoeken.

1 like

3 weken geleden. Heb ik het hier gepost.
Heb ik niks aan dus. Kut

@OhMyGosh Wat verschrikkelijk… heel veel sterkte

1 like

Sterkte :disappointed_relieved:

1 like

Heel veel sterkte!
@OhMyGosh jij ook heel veel sterkte!

Binnenkort ga ik verhuizen en dan moet ik met de auto naar werk, maar ik heb al bijna twee jaar niet gereden en autorijden was sowieso al geen hobby van me (raak snel in paniek en zie slecht in het donker) maar ik heb vanavond even de route geoefend met m’n vriend naast me en het ging op zich niet eens zo slecht? Komende twee weken nog een paar keer samen de route rijden en dan moet ik het zelf doen…

6 likes

Veel sterkte :slightly_frowning_face:

1 like

Aaaah ik vind het soms zo jammer dat ik zo goed tegen alcohol kan!! Laat mij ook soms dronken zijn hahahaha

Heb hem online besteld omdat ik geen blauw gele winkel in de buurt heb. Heb een bericht gestuurd naar de klantenservice, dus ik wacht even af.

Kan iemand mij uitleggen hoe gordijnen werken? De muur waar ik ze wil hangen is 4 meter en ik wil een dubbele plooi, mijn moeder zegt dat ik dan 2,5 keer de lengte nodig heb dus 10 meter, maar ik zie dat dus helemaal niet voor me omdat het in mijn hoofd dan een frotje stof wordt. :face_with_monocle:

Kutzooi m’n stofzuiger is kapot, de huisvrouw in mij huilt :sob::sob:

Nu nog een uurtje studeren of morgen heel vroeg eruit en voor het tentamen nog studeren, hmmmm. Ook wel zin om te slapen

Is er hier iemand die toevallig bij de belastingdienst werkt oid en verstand heeft van huurtoeslag/rekenhuur? Ik heb een volgens mij redelijk simpele vraag.
Wil sowieso wel morgen even de belastingdienst bellen maar nu lig ik al de hele avond te piekeren dus als ik het bij iemand hier kan checken ben ik diegene zeer dankbaar.

Slapen!

1 like

Maar op zich kan dat wel rijmen toch? Ik weet natuurlijk niet hoe het met jou zit, maar ik heb altijd een week van tevoren pijnlijke borsten, dus op zich is het bij 3 weken geleden dan wel een mogelijkheid dat het je menstruatie is. Ik heb een app, Maya, waarin je je cyclus bij kan houden en die ook vrij nauwkeurig aangeeft wat per dag je buien en symptomen zijn nav de voortgang van je cyclus. Misschien ook voor jou een makkelijke manier om het bij te houden?

1 like

Ik heb dit ook!! En ook zo erg bij First Dates. Het doet gewoon bijna fysiek pijn om er naar te kijken :worried:

1 like

Vlgs mij klopt het wel. Ik weet niet wat een frotje stof is maar ik ga met je moeder mee. Als je wilt kan ik morgen van de mijne een foto maken. Ik heb ook een plooi erin, weet alleen niet of die enkel of dubbel is.

Er komt een Pokémon tamagotchi uit! Die moet ik dus hebben😁

5 likes

@Flopsyunicorn Oh lieverd… Super veel sterkte met het verlies van je konijn. Ik zag je altijd zo liefdevol over haar praten hier, kan me niet voorstellen hoeveel pijn het doet. Dikke knuffel :heart:

1 like

Dan heb je idd zoveel stof ongeveer nodig! Weet niet of je ergens al een gordijn met dubbele plooi hebt hangen? Als je die uitrekt onderaan kan je zien dat de ā€œplatteā€ stof echt dubbel zo breed is als het gordijn wanneer hij keurig geplooid hangt.