Ik ben al een uur pagina’s aan het lezen over vermiste mensen. Waarom vind ik dit zo boeiend (net als moordzaken trouwens).
Ik moet pas over een uur opstaan maar kan niet meer slapen what’s wrong with me 
Ik vlieg zo met easyJet en mag 1 stuk handbagage meenemen. Ik heb een trolley en een stoffentasje met portemonnee, sleutels enz. Weet iemand of ik naar de incheck balie kan gaan en vragen of ik mijn handbagage trolley mag meegeven in de trant van ‘anders wordt ie bij de gate in het ruim gestopt’ (aangezien bij de gate 90% vd trolleys bij de incheck bagage gaan wegens plaatsgebrek)?
Ik ben gisteravond weer in slaap gevallen op de bank. Nacht ervoor ook al. Als ik eenmaal moe ben, vind ik het ZO moeilijk om naar bed te gaan, terwijl die 2 meter van m’n bank af staat.
Ik ben rond 2130 in slaap gevallen gok ik, vervolgens zelfs nog elke 1,5 uur wakker geworden om me nog eens lekker om te draaien, en pas om 3.30 voor nog 2 uurtjes in bed gaan liggen…
Nja wel lekker geslapen verder🎉
Wat bedoel je met meegeven?
Je stoffen tasje moet waarschijnlijk in je trolley gestopt worden als die volgens hen te groot is (indien die mee aan boord gaat). Ook kijken ze vaak in de rij voor de gate al hoe groot je trolley is. Grotere worden meestal eruit gepikt en moeten dan sowieso het luchtruim ook. Kleinere mogen sneller mee aan boord en krijgen dan zo’n label. Ook als je achteraan in de rij staat en het is aan boord vol, moet je trolley sowieso in het luchtruim.
Dat zijn mijn ervaringen.
Ik slaap in een hotel en het brandalarm ging net af terwijl ik nog sliep. Ik bellen naar receptie: nee, niks aan de hand.
Oke, ik proberen verder te slapen. Gaat dat stinkbrandalarm weer af maar nog langer. Jezus, wat doet dat een pijn aan je oren. Dus ik chagrijnig weer bellen naar receptie: sorry, wat problemen met systeem, niks aan de hand.
En nu ben ik dus klaarwakker terwijl ik nog door wil slapen. 
Ik had een paar dagen geleden een grappig gesprek met een medewerker van een supermarkt en vanochtend was ik weer bij die supermarkt dus ik moest eraan denken. Ik kwam toen de supermarkt in lopen en hij had een discussie met zijn collega over flirten met vrouwen en ik moest er een beetje om lachen, hij zag dat. Ik liep verder om wat dingen te pakken en liep daarna weer terug. Die jongen zei tegen zijn collega dat hij hem wel tips wil geven voor flirten, dat hij er een boek over had geschreven. Een andere vrouw stond in de buurt en zei dat het wel een interessante discussie was die ze hadden en toen zei ik van ja inderdaad interessant, hoe heet je boek? Ik dacht, hij is zo bijdehand, even kijken of hij ook scherp is haha Maar hij was helaas niet erg scherp want de titel was niet zo origineel. Toen maakten we nog wat opmerkingen over en weer en zei ik wanneer komt je boek uit? Ja eergisteren. Oké dus ik kan nu naar de boekhandel lopen om het te halen? Nee, dat niet, als je het boek wil hebben, begint het met 06… Dus ik moest lachen en toen heb ik hem nog een fijne avond gewenst, volgens mij vond zijn collega het allemaal ook erg grappig en vermakelijk haha Als ik die jongen daar nog eens zie, ga ik vragen hoeveel boeken hij inmiddels heeft verkocht haha
Nee dan wordt dat gewoon gezien als inchecken en moet je betalen. Gebeurt pas bij de gate dat je hem kosteloos in het ruim kan laten.
Mijn katten hebben vannacht zo lief bij me geslapen. Een van mijn katten lag de 2 nachten geleden aan de ene kant, maar dat is onhandig. Nu had ik ruimte gemaakt aan de andere kant, en daar is ze ook gaan liggen vannacht <3
Klopt wat je zegt. Maar een keer was ik mijn ruimbagage aan het inchecken en vroeg ze of ik mijn handbagage trolley ook wilde inchecken (gratis) omdat ie uiteindelijk toch bij de ruimbagage zou komen.
Maar je hebt gelijk @ellegirltalk ze wilden het niet doen. Dus moet zo mijn spullen in de trolley proppen haha kut budgetmaatschappijen
Ik voel me echt een debiel soms. Ik kan niet normaal koffie (gemalen) bijvullen? Altijd komt het op een of andere manier ernaast. Vind die verpakking ook zo kut, het is gewoon niet handig
Dat eerste ligt aan of/hoeveel mensen er met prioriteit instappen. Vaak kunnen er 189 mensen aan boord en er is maar plek voor 90 handbagagekoffers. Als er al 90 mensen of meer prioriteit hebben en jij niet dan weten ze bij het inchecken al dat jouw handbagagekoffer toch niet mee aan boord kan maar het ruim in moet.
Twijfel. Morgen is er een feestje waar ik voor ben uitgenodigd maar weet verder nog helemaal niks over de tijd, locatie en of 't überhaupt doorgaat.
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om heen te gaan omdat ik de laatste tijd onwijs moe ben/slecht slaap.
Zal ik gewoon niks vragen en pas heen gaan als ik nog info krijg/specifiek wordt mee gevraagd?
En als ik niks hoor niet heen gaan?
Was vergeten de kleding die ik gewassen heb op te hangen… moet die vandaag aan. Pff ben echt een warhoofd de laatste tijd.
Ik vond een tijdje terug een liefdesbrief terug van iemand, die had hij getypt in word en toen via fb chat gestuurd :’). Ik weet wel dat ik toen tijdelijk telefonisch nie bereikbaar was maargoed. Het is eigenlijk superschattig. Had alleen maar een paar keer met hem gezoend en een keertje uiteten. Ik heb daar nooit fatsoenlijk op gereageerd en was niet geïnteresseerd verder. Ik dacht ik zoek hem eens op op Facebook. Zie ik dat hij vader wordt binnenkort. Zo’n raar idee. Maar wel blij dat ie iemand heeft gevonden die wel geïnteresseerd is. Vind het echt zielig dat ik daar niks opuit deed.
Ik was al vanaf maandag opzoek naar een pakketje dat volgens de PostNL app bezorgd zou moeten zijn. Hij was niet bij de buren geleverd, geen briefje in de bus en na 3 dagen nog niks gehoord of gezien. Kom ik deze ochtend na 3 dagen achter de poort bij mijn fiets (poort is altijd open), ligt daar mijn pakketje op de grond 

. Als het had geregend was heel dat pakketje naar filistijnen. Lekker gewerkt bezorger 
Hangt er een metalen kledinghanger? Die even via de onderkant erin en door halsopening weer eruit. Dat zou m moeten ontladen maar heb t nog nooit zelf geprobeerd.
Ik word ook helemaal gek van statische kleding. Ik gaf laatst een schok aan een plant en aan stromend water uit de kraan. 
Ben gewoon door m’n wekker heengeslapen vanochtend.
Ik wil perse iets kopen met blackfriday wat een kapot goede deal is. En als het goed is kan dat vanavond om 12 uur al. Dus ben natuurlijk de hele dag zenuwachtig …