Wat je even kwijt wilt #11

Heb hem online besteld omdat ik geen blauw gele winkel in de buurt heb. Heb een bericht gestuurd naar de klantenservice, dus ik wacht even af.

Kan iemand mij uitleggen hoe gordijnen werken? De muur waar ik ze wil hangen is 4 meter en ik wil een dubbele plooi, mijn moeder zegt dat ik dan 2,5 keer de lengte nodig heb dus 10 meter, maar ik zie dat dus helemaal niet voor me omdat het in mijn hoofd dan een frotje stof wordt. :face_with_monocle:

Kutzooi m’n stofzuiger is kapot, de huisvrouw in mij huilt :sob::sob:

Nu nog een uurtje studeren of morgen heel vroeg eruit en voor het tentamen nog studeren, hmmmm. Ook wel zin om te slapen

Is er hier iemand die toevallig bij de belastingdienst werkt oid en verstand heeft van huurtoeslag/rekenhuur? Ik heb een volgens mij redelijk simpele vraag.
Wil sowieso wel morgen even de belastingdienst bellen maar nu lig ik al de hele avond te piekeren dus als ik het bij iemand hier kan checken ben ik diegene zeer dankbaar.

Slapen!

1 like

Maar op zich kan dat wel rijmen toch? Ik weet natuurlijk niet hoe het met jou zit, maar ik heb altijd een week van tevoren pijnlijke borsten, dus op zich is het bij 3 weken geleden dan wel een mogelijkheid dat het je menstruatie is. Ik heb een app, Maya, waarin je je cyclus bij kan houden en die ook vrij nauwkeurig aangeeft wat per dag je buien en symptomen zijn nav de voortgang van je cyclus. Misschien ook voor jou een makkelijke manier om het bij te houden?

1 like

Ik heb dit ook!! En ook zo erg bij First Dates. Het doet gewoon bijna fysiek pijn om er naar te kijken :worried:

1 like

Vlgs mij klopt het wel. Ik weet niet wat een frotje stof is maar ik ga met je moeder mee. Als je wilt kan ik morgen van de mijne een foto maken. Ik heb ook een plooi erin, weet alleen niet of die enkel of dubbel is.

Er komt een Pokémon tamagotchi uit! Die moet ik dus hebben😁

5 likes

@Flopsyunicorn Oh lieverd… Super veel sterkte met het verlies van je konijn. Ik zag je altijd zo liefdevol over haar praten hier, kan me niet voorstellen hoeveel pijn het doet. Dikke knuffel :heart:

1 like

Dan heb je idd zoveel stof ongeveer nodig! Weet niet of je ergens al een gordijn met dubbele plooi hebt hangen? Als je die uitrekt onderaan kan je zien dat de ā€œplatteā€ stof echt dubbel zo breed is als het gordijn wanneer hij keurig geplooid hangt.

Ik ben al een uur pagina’s aan het lezen over vermiste mensen. Waarom vind ik dit zo boeiend (net als moordzaken trouwens).

Ik moet pas over een uur opstaan maar kan niet meer slapen what’s wrong with me :woman_shrugging:t2:

Ik vlieg zo met easyJet en mag 1 stuk handbagage meenemen. Ik heb een trolley en een stoffentasje met portemonnee, sleutels enz. Weet iemand of ik naar de incheck balie kan gaan en vragen of ik mijn handbagage trolley mag meegeven in de trant van ā€˜anders wordt ie bij de gate in het ruim gestopt’ (aangezien bij de gate 90% vd trolleys bij de incheck bagage gaan wegens plaatsgebrek)?

Ik ben gisteravond weer in slaap gevallen op de bank. Nacht ervoor ook al. Als ik eenmaal moe ben, vind ik het ZO moeilijk om naar bed te gaan, terwijl die 2 meter van m’n bank af staat.
Ik ben rond 2130 in slaap gevallen gok ik, vervolgens zelfs nog elke 1,5 uur wakker geworden om me nog eens lekker om te draaien, en pas om 3.30 voor nog 2 uurtjes in bed gaan liggen…
Nja wel lekker geslapen verderšŸŽ‰

Wat bedoel je met meegeven?

Je stoffen tasje moet waarschijnlijk in je trolley gestopt worden als die volgens hen te groot is (indien die mee aan boord gaat). Ook kijken ze vaak in de rij voor de gate al hoe groot je trolley is. Grotere worden meestal eruit gepikt en moeten dan sowieso het luchtruim ook. Kleinere mogen sneller mee aan boord en krijgen dan zo’n label. Ook als je achteraan in de rij staat en het is aan boord vol, moet je trolley sowieso in het luchtruim.

Dat zijn mijn ervaringen.

Ik slaap in een hotel en het brandalarm ging net af terwijl ik nog sliep. Ik bellen naar receptie: nee, niks aan de hand.

Oke, ik proberen verder te slapen. Gaat dat stinkbrandalarm weer af maar nog langer. Jezus, wat doet dat een pijn aan je oren. Dus ik chagrijnig weer bellen naar receptie: sorry, wat problemen met systeem, niks aan de hand.

En nu ben ik dus klaarwakker terwijl ik nog door wil slapen. :face_with_symbols_over_mouth:

Ik had een paar dagen geleden een grappig gesprek met een medewerker van een supermarkt en vanochtend was ik weer bij die supermarkt dus ik moest eraan denken. Ik kwam toen de supermarkt in lopen en hij had een discussie met zijn collega over flirten met vrouwen en ik moest er een beetje om lachen, hij zag dat. Ik liep verder om wat dingen te pakken en liep daarna weer terug. Die jongen zei tegen zijn collega dat hij hem wel tips wil geven voor flirten, dat hij er een boek over had geschreven. Een andere vrouw stond in de buurt en zei dat het wel een interessante discussie was die ze hadden en toen zei ik van ja inderdaad interessant, hoe heet je boek? Ik dacht, hij is zo bijdehand, even kijken of hij ook scherp is haha Maar hij was helaas niet erg scherp want de titel was niet zo origineel. Toen maakten we nog wat opmerkingen over en weer en zei ik wanneer komt je boek uit? Ja eergisteren. OkĆ© dus ik kan nu naar de boekhandel lopen om het te halen? Nee, dat niet, als je het boek wil hebben, begint het met 06… Dus ik moest lachen en toen heb ik hem nog een fijne avond gewenst, volgens mij vond zijn collega het allemaal ook erg grappig en vermakelijk haha Als ik die jongen daar nog eens zie, ga ik vragen hoeveel boeken hij inmiddels heeft verkocht haha

10 likes

Nee dan wordt dat gewoon gezien als inchecken en moet je betalen. Gebeurt pas bij de gate dat je hem kosteloos in het ruim kan laten.