Mijn katten hebben vannacht zo lief bij me geslapen. Een van mijn katten lag de 2 nachten geleden aan de ene kant, maar dat is onhandig. Nu had ik ruimte gemaakt aan de andere kant, en daar is ze ook gaan liggen vannacht <3
Klopt wat je zegt. Maar een keer was ik mijn ruimbagage aan het inchecken en vroeg ze of ik mijn handbagage trolley ook wilde inchecken (gratis) omdat ie uiteindelijk toch bij de ruimbagage zou komen.
Maar je hebt gelijk @ellegirltalk ze wilden het niet doen. Dus moet zo mijn spullen in de trolley proppen haha kut budgetmaatschappijen
Ik voel me echt een debiel soms. Ik kan niet normaal koffie (gemalen) bijvullen? Altijd komt het op een of andere manier ernaast. Vind die verpakking ook zo kut, het is gewoon niet handig
Dat eerste ligt aan of/hoeveel mensen er met prioriteit instappen. Vaak kunnen er 189 mensen aan boord en er is maar plek voor 90 handbagagekoffers. Als er al 90 mensen of meer prioriteit hebben en jij niet dan weten ze bij het inchecken al dat jouw handbagagekoffer toch niet mee aan boord kan maar het ruim in moet.
Twijfel. Morgen is er een feestje waar ik voor ben uitgenodigd maar weet verder nog helemaal niks over de tijd, locatie en of 't überhaupt doorgaat.
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om heen te gaan omdat ik de laatste tijd onwijs moe ben/slecht slaap.
Zal ik gewoon niks vragen en pas heen gaan als ik nog info krijg/specifiek wordt mee gevraagd?
En als ik niks hoor niet heen gaan?
Was vergeten de kleding die ik gewassen heb op te hangen⦠moet die vandaag aan. Pff ben echt een warhoofd de laatste tijd.
Ik vond een tijdje terug een liefdesbrief terug van iemand, die had hij getypt in word en toen via fb chat gestuurd :ā). Ik weet wel dat ik toen tijdelijk telefonisch nie bereikbaar was maargoed. Het is eigenlijk superschattig. Had alleen maar een paar keer met hem gezoend en een keertje uiteten. Ik heb daar nooit fatsoenlijk op gereageerd en was niet geĆÆnteresseerd verder. Ik dacht ik zoek hem eens op op Facebook. Zie ik dat hij vader wordt binnenkort. Zoān raar idee. Maar wel blij dat ie iemand heeft gevonden die wel geĆÆnteresseerd is. Vind het echt zielig dat ik daar niks opuit deed.
Ik was al vanaf maandag opzoek naar een pakketje dat volgens de PostNL app bezorgd zou moeten zijn. Hij was niet bij de buren geleverd, geen briefje in de bus en na 3 dagen nog niks gehoord of gezien. Kom ik deze ochtend na 3 dagen achter de poort bij mijn fiets (poort is altijd open), ligt daar mijn pakketje op de grond . Als het had geregend was heel dat pakketje naar filistijnen. Lekker gewerkt bezorger
Hangt er een metalen kledinghanger? Die even via de onderkant erin en door halsopening weer eruit. Dat zou m moeten ontladen maar heb t nog nooit zelf geprobeerd.
Ik word ook helemaal gek van statische kleding. Ik gaf laatst een schok aan een plant en aan stromend water uit de kraan.
Ben gewoon door mān wekker heengeslapen vanochtend.
Ik wil perse iets kopen met blackfriday wat een kapot goede deal is. En als het goed is kan dat vanavond om 12 uur al. Dus ben natuurlijk de hele dag zenuwachtig ā¦
Zag je toen dat water zo afbuigen? Ben wel benieuwd hoe het eruit zag/wat je merkte.
Ik heb nog een dekbedovertrek nodig en dacht het nu met korting te kunnen kopen, maar waarom is het overgrote deel zo lelijk
Dat wil ik niet zeggen straks koopt heel het forum het en dan ben ik te laaat!!!
Zorg je wel goed voor jezelf(niet dat ik zeg dat je dat niet doet, meer uit steun!)? Straks een lekkere lunch maken als dat kan. Gewoon even doen waar je zelf zin in hebt.
Sterkte!
Je kan er ook voor betalen als je hem zo graag in het ruim wil toch?
Kom ik weer hoor, ben helemaal een one issue forummer deze dagen:
Ik ben echt geschokt. Mijn oppaskinderen hebben het steeds over ZWARTE piet. Ik dacht hoogopgeleid, ontwikkelde mensen, grote stad, yuppen, je kent het wel --> sportclubs en scholen passen zwarte piet aan. Nou echt niet. Was echt verbaasd toen ik in de klas zwarte piet kleurplaten zag hangen en die kids hoorde praten over bezoek van zwarte piet. En dit gaat dan om āalternatieveā basisscholen.
Alhoewel, als ik nadenk, het gaat hierbij misschien vooral om VVD achterban, ik had het meer ingeschat als progressief midden.
Lekker gesport, het was buik dag. Voel me zo voldaan altijd na het sporten
Ik blijf muziek van Florence and The Machine zo mooi vinden, kan soms wel janken ervan :o