Wat je even kwijt wilt #11

Misschien toch vandaag gaan omdat je dan wat meer de tijd hebt? Misschien kan je vader/moeder ff met je kids een ommetje maken of in de keuken zitten ofzo, zodat jij rustig afscheid kan nemen?

2 likes

Niet op gelet, was meer aan het vloeken van die schok en lette niet op het water.

Omg ik ben bij mijn vriend maar jemand heeft de voordeur op slot gedaan. Nu heb ik al naar een reservesleutel gezocht maar kan het niet vinden

Iemand een Zalando kortingscode over (a)? Werkzaam bij een relatief klein bedrag (79,90).

1 like

Ik zou vandaag gaan. Dan heb je wat langer om afscheid te nemen.

Sterkte!

Ik heb me ziekgemeld vandaag en dat doe ik echt nooooit en nu voel ik me zwaar ongemakkelijk alsof ik iets verkeerds doe ofzo want ik ben niet dusdanig ziek dat ik heel de dag moet overgeven of niet rechtop kan zitten.

Ja klopt dan kunnen ze opeens wel een brief sturen :thinking: vind mijnoverheid echt niet werken op deze manier

Zo mijn dag begon goed. Ik heb een collega (werknemer) die iedere dag eigenlijk wel te laat is (soms 20 minuten), alleen soms staat hij dan sporadisch om 10 voor 9 voor de deur, wat nutteloos is want we gaan om 9 uur open. Ik ben er meestal een minuutje of twee na negenen ofzo op een ‘late’ dag. En nu is hij sowieso erg vaak op mij aan het zeiken de laatste tijd, en nu begon hij te zeiken over het feit dat hij niet meer op tijd ging komen, want om 10 voor 9 is er niemand, en hij stond al een kwartier te wachten en het was zo verschrikkelijk hier. Nee wtf man, we gaan dan ook om 9 uur open? Wat verwacht je nou. Sowieso zegt hij dit soort shit alleen tegen mij en nooit tegen mijn zus, moeder of wat dan ook, want zij zijn ‘eng’. Nou echt hoor, ik kon het ineens niet meer hebben, dus was heeeelemaal ontploft zoals dit haha.

Volgens mij schrok hij zich dood, want normaal ben ik heel gemoedelijk en vriendelijk en hoor ik al het geklaag met een lach aan etc. maar als ik genoeg heb gehad dan is het ook echt klaar haha. Heb achteraf het wel nog met hem uitgepraat en alles is weer ok en collegiaal, maar serieus joh was er zooo klaar mee.

11 likes

Maar neem aan dat werknemers eerder naar binnen mogen? Als je om 9 uur moet beginnen is het toch normaal dat je er rond 20 voor 9 bent ofzo…

5 likes

Nee, we gaan voor klanten open om half 10, maar om 9 uur beginnen we allemaal, dus dat is wanneer het bedrijf open gaat. En dat is nooit anders geweest, dus het is van hem gewoon bizar dat hij ineens om 10 voor 9 gaat staan wachten, want zo is het nooit geweest. Sowieso woon ik erboven, dus ik ‘ben’ er eigenlijk al, ze hoeven dus ook nooit langer dan een minuut te wachten ofzo. Dus dan had hij me een berichtje of wat moeten sturen dan had ik best wel gekomen, maar ik kan natuurlijk niet ruiken dat hij daar staat haha. Dus dan vind ik het nogal misplaatst om dan maar te zeggen dat je ’ nooit meer op tijd gaat komen’. Het is ook best wel veel werk om open te gaan, en hij komt ook elke week wel 2 keer gemiddeld een kwartier te laat aankakken, wanneer al het zware werk al bijna klaar is (wat ik dan soms met slechts 1 andere collega sta te doen) dus dat uitgerekend hij dan gaat staan zeiken kon ik echt echt echt even niet hebben.

Heb het wel achteraf met hem uitgepraat, en ook gezegd dat mijn reactie niet super professioneel was, en hij zei dat hij ook niet redelijk was geweest dus ja uiteindelijk is alles wel goed gekomen haha.

1 like

grrr ik heb mn telefoon laten maken maar hij is volgensmij helemaal niet gemaakt? en mn beeldscherm doet het juist slechter, zo irritant dat ik hier nou weer achteraan moet

Toevallig wou ik dit ook typen. Voelt dan net alsof ik aan het spijbelen ben

1 like

Ik las gisteren dit:

Amerikaanse Christelijke missionaris die dacht er verstandig aan te doen om af te reizen naar een afgelegen eiland waar niemand mag komen om mensen te bekeren en daar door de bevolking gedood is door pijl en boog. Ik kon alleen maar denken eigen schuld dikke bult. :flushed: Dat je zo verblindt bent door je geloof dat je je eigen leven en die van die mensen, die ontzettend vatbaar zijn voor ziekes, op het spel zet omdat je hen iets wilt opdringen.

19 likes

Ik ben zo druk in m’n hoofd vandaag en ik word er gek van. Probeer te werken maar ben echt steeds afgeleid
Maar voel me ook echt super vrolijk dus dat is wel goed

Als ik het goed lees, werd hij al beschoten toen hij ernaartoe voer maar bleef hij het desondanks twee dagen lang proberen? Is ook wel een beetje dom van hem, ben benieuwd of hij hiervoor een darwin award krijgt :speak_no_evil:

3 likes

Ik vind het gewoon zo bizar dat vooral witte, gelovige mensen na eeuwen nog steeds niet hun les hebben geleerd. Dat die bemoeizucht vaak alleen maar meer schade oplevert dan goed doet. Waarom mogen anderen niet gewoon leven zoals zij willen als ze niemand ermee lastig vallen en waarom hebben witte mensen nog steeds het gevoel dat ze de messias moeten uithangen. Je ben toch zeker Sinterklaas niet :stuck_out_tongue:

8 likes

Kun je niet tot morgen wachten? Of BLCKFRIDAY ofzo proberen haha. Vorige jaren kreeg je op je hele bestelling 20% korting met black friday (kortingscode).

Ik kan dan niet :frowning: Heel misschien kan ik toch wel, maar moet ik ff aanzien (en hopen dat ik dan een kaartje kan regelen).
Ga jij wel?

1 like

Ah vroeg het me af of er een hele kortingscode kwam, omdat er wel aanbiedingen zijn maar dan op geselecteerde producten. Maar wacht sowieso wel even af dan!

Ga je voor de lowlights?