Wat je even kwijt wilt #11

Goed dat je gewoon geholpen hebt, maar echt bizar dat zoveel mensen dat dus niet doen. De keren dat ik zoiets heb gezien ben ik er altijd direct heengegaan om te helpen en ik vind dat ook normaal.

Edit @Tom_Riddle heftig verhaal, zo zielig twee van die kleine kindertjes die om hulp moeten roepen voor hun moeder. Echt heel gek dat mensen die dat zien dan niks doen om te helpen

1 like

Dit heeft mijn moeder ook gedaan en ik vond het ook vet raar. Ook nog een bakblik van 40 euro. Koop dat dan lekker zelf, maar schrijf gewoon cadeautjes van 25 of minder op. Liever nog een paar van wat minder, want ik vind 1 cadeau sowieso een beetje saai. Maar ik ga echt geen cadeau kopen en haar de rest bij laten betalen.

1 like

Een collega heeft mij in 4 minuten pissig gemaakt.
Gewoon in 4 min mijn werk afgekraakt.
Ja euh ik deed het voor hem. Je mag het zo weer zelf doen hoor.
Nu wilt hij er maandag over babbelen. Ja euh eikel.

Serieus

Tot diep in de nacht een knallende ruzie gehad met mn vriend (of ex, ik weet het eerlijk gezegd niet meer)
Geen oog dichtgedaan
Mezelf naar school gesleept
Klasgenoot tegen mij: jaaa we moeten nu echt die presentatie fixen, stuur maar een bericht als je thuis bent
Ik zit nu al een uur te wachten terwijl ik mijn ogen amper open kan houden

Kom gewoon online ofzo, heb wel wat meer dingen te doen

Ik heb een griepje te pakken maar voel me altijd zo’n oplichter als ik thuis blijf. Alsof ik stiekem niet echt ziek ben. Terwijl ik eigenlijk vrij weinig kan op in bed liggen na en mijn hoofd gloeit als een :bulb:

Sorry, volgende keer zal ik mijn losse boxen meenemen.

3 likes

Gefeliciteerd met je cijfer! Je doet aardrijkskunde, toch? Lijkt me pittig hoor, bovenbouw.

1 like

Na de aflevering van Zondag met Lubach afgelopen zondag over oproepen en ledenwerven, krijg ik vandaag een mail van het zml mailadres over lid worden van de VPRO :sweat_smile:

1 like

Ik heb niets meer in huis en moet zo naar de winkel. Weet alleen totaal niet wat ik moet kopen. Van een kopje kippensoep raakte mijn maag al licht van streek. Mijn hoofd schreeuwt frietjes maar denk niet dat dat een heel slim idee is.

tenor

Samenvatting

Woehoeee zo spannend ik word gewoon G Z -psycholoog!

65 likes

Ik heb al mijn cadeautjes en gedichten voor Sinterklaas al klaar, dus nu ben ik vast bezig met Kerst. En dit jaar wil ik weer wat kerstkaarten sturen, maar nu weet ik niet of ik voor handgeschreven of online kaarten moet gaan :thinking:

1 like

Ik ging dinsdagavond met mijn date het Sinterklaasjournaal van 7 dagen bingewatchen en dat was echt geweldig hahahah. Nu kijk ik het weer en ik lig echt dubbel. Ik voel me echt kind met dit.

9 likes

Zeker doen. Als ze mijn zoetzure saus vergeten is heel mijn maaltijd verpest.

4 likes

@SpeedOfSound wat knap van je dat er zo aan toe hebt durven geven!

Pff ik heb ook sinterklaasstress. Heb mijn schoonmoeder als lootje en als ik voor iemand het lastig vind om iets te kopen is zij het. M’n vriend beschreef dr als persoon zonder persoonlijkheid en hobby’s en ergens zit daar wel een kern van waarheid in ofzo haha. Ik bedoel, ze is hartstikke lief hoor! Maar zo… oppervlakkig? Nergens een passie voor. Het enige wat ze leuk vind, en wat dus ook op haar verlanglijstje staat, zijn Melano sieraden, maar dat krijgt ze dus al elk jaar. Dus besluit ik het mezelf moeilijk te maken en haar iets origineels te geven. Maar wat dan??? Ik heb haar met haar verjaardag ook al een mooie sjaal gegeven dus dat valt ook al af. Iemand tips voor personen zonder persoonlijkheid haha?

1 like

@Prikkelbaar haha deze bedoelde ik een paar dagen geleden

Iets leuks om samen te doen? Naar het theater, musical of een workshop, dag naar een stad en uiteten.

Een bloomon abnonoment?

1 like

Sinds een paar dagen ben ik bevriend op Facebook met mijn tante, geluksvogel dat ik ben. Dankzij haar kwam ik er vandaag achter waar (o.a.) die plaatjes met verschrikkelijke teksten vandaan komen. Er bestaat namelijk een Facebook pagina die, I kid you not, ‘Plaatjes voor Faceboek om te delen’ heet.
Deze is speciaal voor jullie :heart: (doe maar even alsof het ochtend is ok)

47 likes

Ik zou zoute chips en cola doen :no_mouth:

Sterkte @Gast… is het allemaal gelukt?

Heeft iemand misschien telefoonadvies voor mij? Ik wil graag een nieuwe of refurbished iPhone kopen op black friday. Geen X of te groot model en ik heb er niet heel veel geld voor over en ik hecht er ook niet aan maar ik wil er wel nog even mee kunnen doen. Zal ik dan een 6S (die heb ik nu maar kan niet echt meer) of een 7 oid kopen?

1 like