Sorry, volgende keer zal ik mijn losse boxen meenemen.
Gefeliciteerd met je cijfer! Je doet aardrijkskunde, toch? Lijkt me pittig hoor, bovenbouw.
Na de aflevering van Zondag met Lubach afgelopen zondag over oproepen en ledenwerven, krijg ik vandaag een mail van het zml mailadres over lid worden van de VPRO
Ik heb niets meer in huis en moet zo naar de winkel. Weet alleen totaal niet wat ik moet kopen. Van een kopje kippensoep raakte mijn maag al licht van streek. Mijn hoofd schreeuwt frietjes maar denk niet dat dat een heel slim idee is.
Samenvatting
Woehoeee zo spannend ik word gewoon G Z -psycholoog!
Ik heb al mijn cadeautjes en gedichten voor Sinterklaas al klaar, dus nu ben ik vast bezig met Kerst. En dit jaar wil ik weer wat kerstkaarten sturen, maar nu weet ik niet of ik voor handgeschreven of online kaarten moet gaan
Ik ging dinsdagavond met mijn date het Sinterklaasjournaal van 7 dagen bingewatchen en dat was echt geweldig hahahah. Nu kijk ik het weer en ik lig echt dubbel. Ik voel me echt kind met dit.
Zeker doen. Als ze mijn zoetzure saus vergeten is heel mijn maaltijd verpest.
@SpeedOfSound wat knap van je dat er zo aan toe hebt durven geven!
Pff ik heb ook sinterklaasstress. Heb mijn schoonmoeder als lootje en als ik voor iemand het lastig vind om iets te kopen is zij het. M’n vriend beschreef dr als persoon zonder persoonlijkheid en hobby’s en ergens zit daar wel een kern van waarheid in ofzo haha. Ik bedoel, ze is hartstikke lief hoor! Maar zo… oppervlakkig? Nergens een passie voor. Het enige wat ze leuk vind, en wat dus ook op haar verlanglijstje staat, zijn Melano sieraden, maar dat krijgt ze dus al elk jaar. Dus besluit ik het mezelf moeilijk te maken en haar iets origineels te geven. Maar wat dan??? Ik heb haar met haar verjaardag ook al een mooie sjaal gegeven dus dat valt ook al af. Iemand tips voor personen zonder persoonlijkheid haha?
Iets leuks om samen te doen? Naar het theater, musical of een workshop, dag naar een stad en uiteten.
Een bloomon abnonoment?
Sinds een paar dagen ben ik bevriend op Facebook met mijn tante, geluksvogel dat ik ben. Dankzij haar kwam ik er vandaag achter waar (o.a.) die plaatjes met verschrikkelijke teksten vandaan komen. Er bestaat namelijk een Facebook pagina die, I kid you not, ‘Plaatjes voor Faceboek om te delen’ heet.
Deze is speciaal voor jullie (doe maar even alsof het ochtend is ok)
Ik zou zoute chips en cola doen
Sterkte @Gast… is het allemaal gelukt?
Heeft iemand misschien telefoonadvies voor mij? Ik wil graag een nieuwe of refurbished iPhone kopen op black friday. Geen X of te groot model en ik heb er niet heel veel geld voor over en ik hecht er ook niet aan maar ik wil er wel nog even mee kunnen doen. Zal ik dan een 6S (die heb ik nu maar kan niet echt meer) of een 7 oid kopen?
Nog even een toevoeging aan dit hele verhaal. Ik heb nog de bewakingsvideo beelden zitten bekijken met mijn moeder en hij was dus serieus maar 3 minuten te vroeg… Drie fucking minuten! En daar hebben we dan deze hele discussie om wtf man
Hoooo nu dat ik date moet ik mezelf “bijhouden”: nagels netjes lakken, elke keer bedenken wat ik aan wil, make-up er afhalen want anders morgen puisten …
Ik ben dit jaar weer begonnen met een studie (daar ben ik al behoorlijk oud voor) en ik heb van tevoren heel erg getwijfeld of ik het wel zou doen. Nou had ik vandaag een tentamen en gisteren vond ik mezelf ontzettend zielig toen ik de hele dag aan het studeren was.
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt hoor, maar ik werd vandaag tijdens het maken van het tentamen helemaal vrolijk! De stof is gewoon zó interessant, ik vond het heel leuk om over de vragen na te denken en ik wist ook allemaal zinnige dingen op te schrijven.
Soms vind ik het irritant dat ik met allemaal achttienjarigen in de klas zit en van het vooruitzicht dat ik het de komende jaren ontzettend druk zal blijven hebben met werken en studeren tegelijk word ik ook niet heel blij, maar toen ik klaar was met dat tentamen wist ik ineens zo zeker dat dit écht een goede keuze is geweest
Even een hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat alles snel fijner voor je wordt met alles
Hoe gaat t met je moeder?
Ik twijfel echt om voor de 3e keer te douchen vandaag, ik heb het zoooo koud.