Awh m’n vader heeft 50 euro naar me overgemaakt met als bijschrift ‘decembertoeslag’. Zo schattig ook die omschrijving, klinkt heel formeel haha.
Fijn dat het leuk was! Leuk om te lezen
Waarbij?
Ik zit me even de ogen uit de kop te janken door die documentaire van Tim Hofman. Voel me echt even labiel en dit zet me wel weer even met beide benen op de grond mbt tot mijn eigen derde rangs problemen.
Hahahahahaha aardbei
Lief is dat he? Mijn kat heeft ook een paar plekjes waar hij graag ligt op bed, tegen mijn buik of in mijn knieholtes als ik op mijn zij lig.
Ik zit op npo 3 #followme aan het kijken. En er zijn mensen die via software nep accounts maken dmv profielen te klonen van echte mensen. Nog meer een reden dat ik het privé heb. Openbare accounts worden gewoon foto’s van gepakt.
En zoveel volgers die gekocht zijn. Het blijft een rare wereld dat IG.
Aardbei
Jaa wow ik zit dit ook echt met verbazing te kijken. Dat er zo bizar veel waarde wordt gehecht aan die likes en volgers, ik word al moe als ik er naar kijk
Ik probeer mijn moeder haar airmiles in te wisselen, maar nergens staat hoe dat zou moeten werken in de winkel. Gewoon naar de kassa lopen en zeggen;‘Hallo, ik betaal graag met airmiles!’ Wat een gedoe.
Maar ook hoeveel nep is. Neppe reviews etc. Zogenaamde positieve reviews door een huisvrouw geschreven die nog nooit zo iets gezien heeft
En er is gewoon vraag naar neppe accounts. En zelfs ouders die volgers kopen voor hun jonge kinderen.
Yes morgen dertiende maand
Voor alle mensen van wie ik de afgelopen tijd berichten heb genegeerd / niet geantwoord heb op replies: sorry! Ik heb alles gelezen en waardeer het. Ook alle verjaardagswensen.
Mijn leven is echt heel chaotisch, er gebeuren 100 dingen tegelijk en echt GROTE dingen, belangrijke dingen, huge uitgaven ook. Sommige dingen maken me heel blij en anderen echt heel upset. Echt een achtbaan.
Maar goed, wat ik kwam posten: ergens volgende week ga ik dus uit huis. En het lijkt me echt fucking raar haha? Opeens hey bye en dan is het je huis niet meer zo werkt dat natuurlijk. Ik ben pas een keer eerder “verhuisd” en dat was naar het buitenland dus dan neem je echt afscheid enzo maar nu denk ik dat ik na het eten gewoon vertrek met m’n autootje en laatste spullen en ja. De volgende keer kom ik dan “op bezoek”. En hoe vaak ga ik dan op bezoek? En app ik dan of ga ik gewoon fijn met eigen sleutel die kant op? Ja hele normale situatie dit ik ben geen special snowflake, zoveel mensen verhuizen natuurlijk vanuit ouderlijk huis maar ik zie het gewoon effe niet voor me
.
Ik moest zo hard huilen de eerste nacht in ons huis haha, vond het echt zo raar. Woon heel dichtbij mijn ouders en wilde in het begin zeker 2 keer per week bij ze eten of even op de koffie ofzo, nu app ik best veel met mijn moeder en zien we elkaar niet eens elke week. App vantevoren even of ze thuis zijn en dan doe ik met m’n eigen sleutel open. Maar soms kom ik vanuit werk en moet ik iets hebben en dan ga ik onaangekondigd langs, vinden ze ook niet erg. In het begin is het even raar en onwennig maar dat went echt snel!
Vreselijke maand is dit
Jaa dat is op zich best een leuk idee! Alleen is het budget maar 25 euro haha, eens kijken of daar iets in mogelijk is.
Ik heb net besloten dat ik iedereen die openlijk laat weten pro zwarte piet te zijn met dit soort achterlijke teksten: ‘Grappig dat zwarte piet een probleem is, maar voor BLACK friday staan ze vooraan in de rij’ te verwijderen van Facebook, zooo klaar met die lui.
Oh mijn god in mijn gebouw is iemand ofwel aan het seksen of iets aan het timmeren ofzo en nu hoor ik iemand anders ook tegen de muur aan slaan (in de hoop dat die ene dan stopt denk ik??) hallo ik wil slapen!!
Weet iemand of je bij dhl de bezorgtijd kunt aanpassen nog voor de eerste bezorgpoging is geweest?
De blijdschap omdat je een leuke bestelling bij de Douglas hebt gedaan, totdat je tot de realisatie komt dat het pakket door DHL wordt geleverd.