Wat je even kwijt wilt #11

Als ik het me goed herinner heb ik mijn bestelling vorige keer aangepast toen het pakketje onderweg was, dus volgensmij wel!

1 like

Halloooo zit ik net lekker m’n winkelmandje bij de Kruidvat te vullen met make up (2+2 gratis), word ik eruit gegooid en mag ik pas om 3:00 de website weer op.
Bleh doei ik ga slapen, kak Kruidvat :’).
Wel hopen dat de actie er morgen als ik wakker word ook nog is :frowning:

1 like

Helemaal hyped door het black friday gebeuren besef ik me dat ik morgen moet werken.

@Zemraluani je weet vast wel welk gifje ik ga vragen he.

2 likes

Ik moet morgen dus een energiemaatschappij uitzoeken maar ik vind het echt lastig. Internet weet ik wel.

En ik wil even zeggen dat ik echt een hele lieve huisgenoot heb. 1 van mijn huisgenoten is zelf ook bezig met verhuizen en hij gaat zaterdag mij gewoon vrijwel de hele dag helpen in mijn huisje… Terwijl hij eigenlijk zelf ook wel genoeg te doen heeft nog. En op de verhuisdag zelf helpt hij mij ook met alles overbrengen. Wat een schat is het. :heart: Ik moet echt even zorgen dat ik een lekkere reep vegan chocolade ergens haal.

7 likes

Eerste beelden van een The Lion King remake :open_mouth:

Simba

https://pbs.twimg.com/media/DspDNr-U4AA1t7_.jpg

25 likes

Omg ja ik zag het, ben echt benieuwd naar de langere trailer. Ziet er goed uit tot nu toe. :heart:

1 like

Ik zag hem net ook voorbij komen. Zo mooi! Had gewoon tranen in mn ogen ervan haha wtf gebeurt er met me

2 likes

Had ik ook hoor. Is volkomen normaal want het is The Lion King de meest emotionele disneyfilm ooit :heart: en dan deze graphics :sob:

1 like

Al 2 ochtenden klaarwakker rond 05.00 :roll_eyes:

Ik baal best wel. Volgens mij krijg ik opeens alleen maar eindejaarsuitkering over mijn vaste uren (4) terwijl ik gemiddeld 24-32 u per week werk :sob::sob: alsnog wel een chill loon, maar dat vind ik gewoon oneerlijk. Ik ga straks maar meteen even mailen hoe dat zit. Ben benieuwd!

Omg ben een weekje ziek geweest maar ga vandaag weer werken dus ik stap net op de fiets is het fietspad naar de metro opeens dicht?? Heb een half uur op een bouwterrein rondgefietst maar heb het eindelijk gevonden

1 like

Ik heb een nieuw lingeriesetje gekocht voor als mn date dit weekend een vervolg date krijgt :sweat_smile:

9 likes

Ik heb hem aan mijn zusje cadeau gegeven, dus weet niet of ik je vragen kan beantwoorden :stuck_out_tongue:

1 like

Dit klinkt zo mega herkenbaar. Ik heb een appartement terwijl een aantal vrienden echt een woonhuis hebben. Ik snap nooit waarom ze dan bij mij af willen spreken want inderdaad ik ben ook bang dat ze mijn appartement of interieurkeuzes raar vinden. Ik ben ook zo iemand die went aan bepaalde dingen, daar dan mee dealt en het vervolgens niet meer ziet. Zo heeft er heel lang een lelijk krukje in de woonkamer gestaan die ik beschouw als interieur :woman_shrugging:t3:

2 likes

Mag je Aleve Feminax gebruiken als je ook antibiotica slikt? Ik slik een ab kuurtje maar ik voel nu ook menstruatiepijn opkomen :frowning:

Pff mijn to do lijst is zo lang dat ik er gek van word maar ook niet ff kan doorpakken om te starten.

Ga straks wel kroketten eten met mijn vader.

aaah ik ben echt zo benieuwd naar the Lion King! Duurt nog zo lang voor de film uitkomt haha.

Ik word een beetje chagrijnig van Black Friday :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik wil zo graag shoppen maar dat gaat een beetje moeilijk zonder geld. Maar je komt het wel overal tegen haha.

2 likes

Simba is zo cute! En hier ook tranen haha ik ben zo slap als het om films gaat

2 likes

Natuurlijk doen we dat!

1 like