Wat je even kwijt wilt #11

Mag je Aleve Feminax gebruiken als je ook antibiotica slikt? Ik slik een ab kuurtje maar ik voel nu ook menstruatiepijn opkomen :frowning:

Pff mijn to do lijst is zo lang dat ik er gek van word maar ook niet ff kan doorpakken om te starten.

Ga straks wel kroketten eten met mijn vader.

aaah ik ben echt zo benieuwd naar the Lion King! Duurt nog zo lang voor de film uitkomt haha.

Ik word een beetje chagrijnig van Black Friday :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik wil zo graag shoppen maar dat gaat een beetje moeilijk zonder geld. Maar je komt het wel overal tegen haha.

2 likes

Simba is zo cute! En hier ook tranen haha ik ben zo slap als het om films gaat

2 likes

Natuurlijk doen we dat!

1 like

Onee ik zie buffels
tenor

8 likes

Ik had net een heel verhaal geplaatst over tandartsen en dat ik ziek ben. Kijk ik later, staat het ineens in het sollicitatietopic.

Volgens mij doen de pijnstillers iets te goed hun werk en zie ik ze vliegen. Wat ongemakkelijk

8 likes

Ik dacht dat mijn bloedprik angst nu wel over zou zijn na een drama op m’n 16e, nee hoor, de doktersassistente wilde me bij de dermatoloog niet prikken omdat ik al begon te hyperventileren toen ze met d’r vinger een ader zocht en dan moet ik straks om de 6 weken terug :frowning: Ga maar even wat eten in de stad en dan maar richting een ziekenhuis :nauseated_face:

Thanks! Ik kom het nergens vinden maar ik knal er nu meteen een in :smiley:

22 likes

Ik had eindelijk weer eens lef genoeg om luid pratende mensen in de trein erop te wijzen dat ze in de stiltecoupĂ© zaten. Zijn ze even stil geweest, beginnen ze tien minuten later gewoon weer hardop te lullen. Asooooo’s :triumph:

Balen! Hoe komt het denk je?

Zulke huisgenoten heb ik ook. Als één huisgenoot over de overloop loopt, voelt het net als een halve aardbeving. Echt niet normaal hoe hij loopt, het is eerder stampen.

1 like

Word zo verdrietig van mijn slechte gebit.
Net bij de tandarts geweest en weer 2 gaatjes.
Ik poets 2 keer per dag en stoker netjes elke dag, maar wat ik ook doe het mag niet baten.
Weet ook wel waar het vandaan komt, maar ik baal er zo van. Elke keer na een tandartsbezoek overweeg ik weer een kunstgebit

Bloedprikken bij het ziekenhuis was zo gepiept (nadat ik als een klein kind heb gehuild) en ze waren heel lief en brachten me koffie maar ik ben wel blij want nu weet ik dat het niets voorstelt pfff

7 likes

Ja kijk maar naar t e-mailadres waar t vandaan komt

1 like

Haha ik ben ook geweest vandaag! Was m’n eerste keer dus ik vond het wel een beetje spannend maar het stelde echt niks voor hù? Vond het plakkertje achteraf weghalen het pijnlijkst. >< Nu blijft alleen de spanning voor de uitslag over.

1 like

Ja! Op het tandwielen klikken(naast de smiley). Daar staat de optie ‘poll aanmaken’.

1 like

Ik ben ziek geworden, maar mijn vriend verzorgt me zo goed :smiling_face_with_three_hearts: Zo lief

6 likes

Moet werken maar ben altijd ruim optijd ( door het ov. Het is of een half uur te vroeg of een kwartier te laat haha) maar werk midden in de stad. Pff moet me echt inhouden met deze blackfriday waanzin heb al zoveel besteld.

1 like