Onee ik zie buffels
Ik had net een heel verhaal geplaatst over tandartsen en dat ik ziek ben. Kijk ik later, staat het ineens in het sollicitatietopic.
Volgens mij doen de pijnstillers iets te goed hun werk en zie ik ze vliegen. Wat ongemakkelijk
Ik dacht dat mijn bloedprik angst nu wel over zou zijn na een drama op mân 16e, nee hoor, de doktersassistente wilde me bij de dermatoloog niet prikken omdat ik al begon te hyperventileren toen ze met dâr vinger een ader zocht en dan moet ik straks om de 6 weken terug Ga maar even wat eten in de stad en dan maar richting een ziekenhuis
Thanks! Ik kom het nergens vinden maar ik knal er nu meteen een in
Ik had eindelijk weer eens lef genoeg om luid pratende mensen in de trein erop te wijzen dat ze in de stiltecoupĂ© zaten. Zijn ze even stil geweest, beginnen ze tien minuten later gewoon weer hardop te lullen. Asoooooâs
Balen! Hoe komt het denk je?
Zulke huisgenoten heb ik ook. Als één huisgenoot over de overloop loopt, voelt het net als een halve aardbeving. Echt niet normaal hoe hij loopt, het is eerder stampen.
Word zo verdrietig van mijn slechte gebit.
Net bij de tandarts geweest en weer 2 gaatjes.
Ik poets 2 keer per dag en stoker netjes elke dag, maar wat ik ook doe het mag niet baten.
Weet ook wel waar het vandaan komt, maar ik baal er zo van. Elke keer na een tandartsbezoek overweeg ik weer een kunstgebit
Bloedprikken bij het ziekenhuis was zo gepiept (nadat ik als een klein kind heb gehuild) en ze waren heel lief en brachten me koffie maar ik ben wel blij want nu weet ik dat het niets voorstelt pfff
Ja kijk maar naar t e-mailadres waar t vandaan komt
Haha ik ben ook geweest vandaag! Was mân eerste keer dus ik vond het wel een beetje spannend maar het stelde echt niks voor hĂš? Vond het plakkertje achteraf weghalen het pijnlijkst. >< Nu blijft alleen de spanning voor de uitslag over.
Ja! Op het tandwielen klikken(naast de smiley). Daar staat de optie âpoll aanmakenâ.
Ik ben ziek geworden, maar mijn vriend verzorgt me zo goed Zo lief
Moet werken maar ben altijd ruim optijd ( door het ov. Het is of een half uur te vroeg of een kwartier te laat haha) maar werk midden in de stad. Pff moet me echt inhouden met deze blackfriday waanzin heb al zoveel besteld.
Ik ga seks hebben zo en diegene heeft me al een tijdje niet gezien. Ben nu aan het wachten en verveel me dan en nu heb ik net na het douchen mân buikspieren gecontourd omdat ik me verveelde. Ik vind het zelf goed gelukt maar ik ken ook dat je er zelf zo mee bezig bent dat je niet meer ziet dat het er verrot uitziet. Ik ben helemaal in de flow, ik ga nu subtiel hightlighten en ik ben superbenieuwd of en wat hij ervan zegt. Hij kan namelijk zowel zeggen: goh, ben je gespierder geworden/je kan zien dat je meer gesport hebt de afgelopen tijd of WTF HEB JIJ GEDAAN GA WEG. Lekker spannend.
Pff haha ja het was echt binnen een halve minuut klaar. Ik krijg roaccutane tegen acne en daarvoor moesten ze bloed prikken dus ik krijg volgende week vrijdag de uitslag of ik dat mag gaan slikken, gelukkig niets ernstigs, hoop bij jou ook niet!
Gelukkig! Nee bij mij even checken of ijzer en B12 goed zit. Ik kan maandag al bellen voor de uitslag.
(Niet dat een B12- of ijzertekort niets ernstigs hoeft te zijn trouwens)
Bij mij komt het doordat ik toen ik klein was best heftige medicatie heb gehad waardoor mijn tanden niet goed ontwikkeld zijn.
Dat icm medicatie nu, die het glazuur afbreken, is drama.
Ik ga altijd zo stuk om zoân gast. Komt uit Amerika maar is vaak zoân 8 maanden per jaar in Europa voor zn werk. En altijd als het over Amerika gaat. âFuck Amerika â welke staat hij dan het meest haat âall of themâ dat Amerika toch wel iets moois moet hebben âNo it sucks
â dat Amerika toch ook wel hele mooie natuur heeft, of dat de Grand Canyon toch wel impressive is. âNo fuck the Grand Canyon, I hate it.
â etc. Mc. Donalds? âHate Mc. Donalds
â. Ik kan daar zo stuk om gaan dat ik echt de tranen in Mn ogen heb staan. Oja oeps America met de c dus.