Ik vind het vooral hilarisch dat ie maar gewoon op alles haat. Hoe kun je de Grand Canyon hatenš āIk haat vulkaan Etna.ā Zo random.
Ik heb witte compact powder maar mijn neus is heel droog en daardoor bleef het beetje hangen aan mijn huid. Dit had ik zelf niet door, vraagt er een collega aan me of ik vanochtend een snufje cocaĆÆne heb genomen hahaha
Vanavond ga ik mijn bolle ophalen van het crematorium
Mijn vriend: ik droomde vannacht dat we in het ziekenhuis waren voor de baby!
Ik: wat gebeurde er dan?
Vriend: niks, we raakten verdwaald.
Ok.
Ahw dit heb ik helemaal gemist. Alsnog veel sterkte
Gezien ik het meest productief ben in de ochtend heb ik het klaargespeeld om al mijn to-doās voor het werk vandaag al af te hebben. Juist leuk zou je denken, maar ik moet hier nog tot 17u zitten. Nooit gedacht dat ik op extra taken zou hopen op een vrijdagmiddag haha
Ik werd net gebeld door een bedrijf met de mededeling dat ik helaas niet was aangenomen.
Oke balen, maar ik heb niet bij jullie gesolliciteerd voor de functie van Product Manager
Was ze dus verkeerd verbonden, jezus wat slecht dit haha
Ik vroeg Mn broer net of ik zn kittens tweede namen mag geven en dat mocht Omg ik ben zo excited
Het is een veel voorkomend fenomeen, het omstander effect heet dat. https://nl.wikipedia.org/wiki/Omstandereffect
Net wƩƩr een beetje thee over mijn laptop heen gekregen. Gelukkig doet hij het nog na een paniekerige droogsessie, maar ik zit nu echt te overwegen om een beker te kopen waarbij ik niet kƔn morsen want ik wil echt geen nieuwe laptop kopen
Zo slecht geslapen vannacht en kut gedroomd over mān ex. Vanmorgen weer zitten janken bij mān vriendin
Ik ben niet heel verdrietig hoor maar het is soms gewoon even kut om erover na te denken. Ik heb er verder echt vrede mee en ben overall best vrolijk
Doe de rest van de dag lekker rustig aan. Morgen werken van 09.30 tot 17.30 en daarna naar een verjaardagsfeestje van een vriendin, dus dan heb ik lekker veel afleiding!
Leg uit, ik snap hem nog steeds niet en heb al mān hersencellen al gebruikt
Ik dacht dus echt dat iedereen die direct kende. Gooide hem in de app. 2 van de 5 snapten hem. Was best teleurgesteld Wel in 4 verschillende gesprekken.
Oh hahaha ik kijk nooit die internetgekkies dingen, ken alleen de Laidl meneer en die van de Kamasutrabeurs. Thanks, nu snap ik hem <3
Jongens mijn excuses voor mān ontploffing een paar dagen geleden. Ik begrijp goed dat het vervelend en onnodig was en voor iedereen plotseling en uit de lucht kwam vallen (voor mij eigenlijk ook). Er heeft zich blijkbaar heel veel frustratie en angst en boosheid opgehoopt en opeens trok ik niks meer. Ik heb de hele avond overgegeven. Ik heb al wekenlang zo goed als niet geslapen. Het gaat echt helemaal niet goed en het kost me teveel energie om te proberen te doen alsof ik zoals jullie kan zijn. Ik trek āgoedbedoelde adviezenā niet meer, alles doet mān hoofd tollen omdat ik het blijkbaar āniet zelf kanā, herinneringen eraan dat ik niet ben zoals jullie, dat ik afwijk, raar ben, stom ben, lui ben, lelijk ben, dom ben,
Ik kwam destijds op dit forum om emojiliedjes te raden en af en toe lekker te haten op onnozele arrogante b/vloggers. Ik wilde me afzijdig houden van al het persoonlijke en alles waar ik me toch niet verbonden mee voel, want het heeft een slechte invloed op mij. Maar stukje bij beetje meng ik me er toch in en wil ik āmeedoenā en het voelt elke keer niet goed. Na een tijdje. Of op onverwachte momenten. Een forum is gewoon een micromaatschappij en ik vind geen plek in de maatschappij, ook niet in de echte wereld, dus waarom dacht ik dat ik het op een forum wel kan.
Bedankt aan degenen met de vriendelijke woorden, ik vind dat ik ze niet verdien maar het is lief van jullie.
Iedereen die het niet begrijpt: prijs jezelf verdomd gelukkig. Ik was ook liever jullie dan mijzelf.
En tevens bedankt aan degenen die al dan niet uitgesproken dikke lol om de drama hadden , die oprechtheid is bijzonder nuttig en ik hoop voor jullie dat jullie hoofd je nooit zo in de steek laat.
Tot slot wil ik benadrukken dat, ookal doet dit jullie ogen wellicht ook rollen en ok je gelooft toch wat je zelf wilt, ik geheel niet de intentie had om met bombarie aan te kondigen mijn account te verwijderen of iets dergelijks. Ik ben niet eens iemand die impulsief alles weggooit, ik zou eerder gewoon niet meer posten en mān acount laten staan. Ik ben overigens wel vaker langere tijd afwezig geweest, maar dat is misschien niet opgevallen. Ik ben eerder gewoon zwak en hak geen knopen door. Ik weet het dus ook niet aan ājullieā of āde sfeerā, en als ik mensen lelijk vind doen is dat doorgaans op een moment dat het op een ander is gericht, en dan spreek ik die mensen er meestal direct op aan, of ik laat het gaan.
Dus ik weet het verder ook allemaal gewoon niet meer. Ik hoef hier geen reacties op, voor mensen weer gaan vinden dat ik aandacht naar mezelf wil trekken ofzo.
We hebben een black friday actie gehouden op werk. En ik heb er echt vet veel tijd ingestoken om de website te updaten, advertenties te designen etc. En er komt gewoon geen reet op af hahaha. Het is echt schaamtelijk eigenlijk. Het is echt dood en dood stil. Mijn vader zit ook de hele tijd grappen te maken over de āblack friday gekteā enzo haha
Hahaha ahhh! ik kan er ook wel om lachen hoor! Maar had idd wel gehoopt op iets meer reactie haha
Trey Songz, Mario, J Holiday, Donell Jones?
Ik zoek vaak op Rnb bedroom/bedroom slowjamz op youtube en dan krijg je van die playlists, daar kun je ook nog nummers uithalen
Niemand neemt je iets kwalijk en je bent hier altijd welkom, als je dat wil
Je wil vast niet (in een pm) delen welke namen het geworden zijn, of wel?
@EllaFitzgerald Heeeeeeeele dikke knuffel voor jou!