Wat je even kwijt wilt #11

Ik zit met een masker, lipmasker, m’n haar in de verf en een tijdschrift erbij in de sauna. Life’s good.

5 likes

Ooh wat jammer! Heb jij inmiddels een fijn ander merk handdoeken gevonden of ben je ook nog op zoek?

Niks van mijn zalando bestelling past maar dat is eigenlijk positief want a) alles is te groot b) geen geld uitgeven :sunglasses:

4 likes

Ik ga vanavond naar ‘Giselle’ van het Nationaal Ballet en ik heb er zo intens veel zin in. Heb het al eerder gezien en toen was ik tot tranen geroerd, dus hoop dat het nu niet tegenvalt met mijn hoge verwachtingen. En mijn vriend gaat mee, voor hem de eerste keer dat hij naar een ballet gaat, ben heel benieuwd wat hij vindt, zeker omdat ik zo ontzettend enthousiast ben. Hij gaat iig wel meteen het allermooiste zien (voor zover ik weet en ben al naar veel balletten en gezelschappen geweest)

21 likes

muziekje aan en gaan
en anders de marie kondo manier, al vind ik het zelf wat onzin

1 like

Ik was net bij de kapper en ze hebben mijn haar echt heel mooi champagne geverfd. Heel blij mee. Maar het viel me echt op hoe bol mijn gezicht is geworden door de medicijnen. Echt jammer want ik vond mijn gezichtsvorm altijd erg mooi vroeger. Ik ben bang dat ik er weinig aan kan doen want qua kilo’s ben ik niets aangekomen.

Stom dat ik hierdoor minder blij ben met mijn nieuwe haar.

Ik heb daar 3 of 4 jaar geleden die grote hotelkwaliteithanddoeken gekocht en die zijn wel heel fijn en nog steeds dik en zacht! Maar weet niet of die van nu nog dezelfde zijn.

1 like

Ooh hmm dus jij vind ze wel fijn. Nou weet ik het niet meer haha.
Misschien dat ik ze gewoon voor kerst vraag, dan krijg ik er 2 ofzo en als ik die fijn vind kan altijd nog zelf de rest bijkopen.

1 like

Ja klopt helemaal, maar voor mij is dat niet gunstig want dan word ik in een vast team ingedeeld plus vaste diensten, terwijl ik nu alles heel flexibel in kan delen en dat is heel fijn naast mijn studie. Dit jaar is het nog zo geregeld dat je alleen eindejaarsuitkering over je vaste uren krijgt, volgend jaar wordt dat veranderd. Ook niet iedereen heeft een eindejaarsuitkering, dus ik ben maar blij met wat ik wel heb gekregen!

1 like

Ik typ net automatisch in de adresbalk van mn telefoon scholar.google. Het is wel duidelijk waar ik veel mee bezig ben de laatste tijd

4 likes

2 likes

Ik ben vandaag naar de stad geweest om schoenen te kopen. Ik zou ze van mijn vriend krijgen voor mijn verjaardag. Niks leuks kunnen vinden. Super jammer

Haha dit zijn juist 2 dingen die ik echt zo kut vind, koud bad en stugge handdoeken :sweat_smile:

5 likes

Ik heb vet veel zin om te eten maar vriend + bestelde eten zijn er pas over een uur :sob:
Verder ben ik voor het eerst in lange tijd weer aan het sporten en ik was vergeten dat je je buikspierpijn voelt als je niest

Ik was net bij de Intertoys en ze verkopen die scoobydoodraadjes weer, maar dan onder een nieuwe naam. Vorige week zag ik een klein meisje die dingen gebruiken in het park… komt deze trend weer terug?

2 likes

Hoe heten ze nu dan?

1 like

Oh erg is dat hè. Ik ook! Wat heb je besteld?

Ja, mijne heeft ze ook. Snap er zelf alleen niks van hahah.

1 like

Lekker! Hier Mexicaans :grin:

1 like

Ja dat ben ik dus vergeten, haha. @MrsCarr weet jij het?

Ha ik weet het weer! Filofun!

2 likes