Wat je even kwijt wilt #11

Mijn telefoon gaat de laatste tijd zo snel leeg. Normaal gesproken laad ik hem altijd op op school/werk maar vandaag ben ik mijn oplader vergeten. Echt een first world problem dit

Same haha maar zat net toevallig een reclame mail te bekijken waar in ze staan: ZTRINGZ

Nevermind dat is zo te zien heel iets anders dan Filofun :joy: .

4 likes

Ohh help waarschijnlijk zijn mensen die hier vroeger mee hebben gespeeld nu oud genoeg om te denken: hier kan ik geld mee verdienen, laten we ze weer op de markt brengen.

2 likes

Ik vind scoobydoo veel leuker :thinking:

Hallo. Ik heb inspiratie nodig. We vieren volgend weekend Sinterklaas (mijn ouders, broertje (21), tante, nichtje (van mijn leeftijd) en ik) en we doen zo’n dobbelspel. Ik moet twee cadeaus van 10 euro per stuk. Hebben jullie ideeën wat ik kan kopen?

Komt goed, veel plezier! :tada:

1 like

Het komt van dit filmpje:

1 like

Omg ik had net per ongeluk een artikel op Facebook gedeeld over ene Sydney die gestopt is met blowen. Ik heb het toen meteen van m’n tijdlijn verwijderd dus dacht dat het oké was maar nu krijg ik net dit bericht van m’n moeder:

Omg :joy: Kut Sydney

63 likes

Help. Ik wou dus een energiemaatschappij kiezen… Dus ik was bij Oxio uitgekomen. Maar omdat ik vandaag de sleutel heb gekregen kan ik alleen nog maar spoed kiezen? Klopt dat? #help

Mag ik misschien een wietje?

4 likes

Is inderdaad iets anders, maar die ztringz zijn echt heel populair nu! Mijn leerlingen hebben allemaal zo’n ding en kunnen al die figuren maken die wij vroeger ook maakten (parachute, kop en schotel, eiffeltoren, dat soort dingen haha).

4 likes

Wie heeft er een goedkope stofzuiger (rond de 50?) die prima functioneert?

Mijn stofzuiger van nu was echt ruim 200 euro en is nog geen jaar oud. En dus nu al stuk. Dus ik vertik het om nog een keer zo’n dure te kopen en wil nu een zo’n goedkoop mogelijke (die wel fijn is :stuck_out_tongue: )

Ik vind ze van te goede kwaliteit :joy: ben de kleur na 5 jaar zat maar ze slijten helemaal niet en zijn nog steeds zacht

2 likes

Heb je geen garantie meer? Sowieso mag je verwachten dat een stofzuiger langer dan een jaar meegaat. Je kunt dus sowieso iets regelen qua reparatie vergoeding of een nieuwe of geld terug etc. https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is
Winkel waar je het product hebt gekocht contacteren en anders de fabrikant!

https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/keuzehulp-garantie#eyJwYXRoIjpbIjE2N2FmZjMwLTk3MWYtNGFhMy1iM2RkLTUyZTQ1ODg2ODNiNSIsImFjOGIzNzNlLTZhYjQtNDExZC05NzA5LTQyNjk3NTI5MjdhOCIsIjFjMzBkZmY0LTE3NDgtNDk5MC1hNzNjLWVkNjVhZWY4MTExOCJdLCJsYXN0cGF0aCI6IjA1NTBmZjljLTRkMTAtNGM2My1iNzczLTBiZDRlNzY4MDhlYyJ9

1 like

Ja dacht dat ze dat bedoelde. Klopt bij mijn kind en vriendinnetjes is het ook in.

1 like

Ik heb dus geen bonnetje meer :frowning: Zo stom.

haha wtf de beste vriend van mijn vriend zit vanavond in first dates en NIEMAND wist ervan? Wij kregen net een appje weer via iemand anders, echt zo vaag hahaha ik ga helemaal stuk

29 likes

Hahaha wie is het? Dan ga ik het terug kijken

3 likes

Blokker :sweat_smile:

Ja ik denk dat ik er idd maar wat meer moeite in moet steken voor ik een nieuwe bestel. Maar ik baal gewoon dat ik al een paar dagen niet kan zuigen haha

Pinafschrift zoeken is wel een goede inderdaad