Wat je even kwijt wilt #11

Leuk!! Ik ga in maart of april pas… zo benieuwd! Laat je weten hoe je het vond?

Zo zonde anders van je geld!

1 like

Jezus ik was vergeten hoe goed ik ga op jonge Valerio in Alles is Liefde

7 likes

Ben nog steeds zo melig. Moet om alles kapot hard lachen. Slaat echt helemaal nergens op dit

1 like

Jeremih - fuck you all the time ft Natasha Mosely

1 like

Hahaha ik dacht dat je het meende vanmiddag van dat het bij jullie ook een gekkenhuis was.

1 like

Lichaamstaal - Willem de bruin
Rihanna - skin

1 like

Shit ik lig net lekker in bed, moet ik plassen :skull_and_crossbones:

Ik kan gewoon geen mate houden qua forumgebruik. Heb zojuist dit forum geblokkeerd op mijn telefoon voor 10 dagen en ga het ook met mijn laptop doen. Misschien dat ik nog even vals speel zodra ik de mogelijkheid (andermans telefoon en/of computer) heb, maar voor nu word ik echt gek van mezelf dat ik het er gewoon doorheen duw; ook op mijn laptop 10 dagen blok.
(voor mensen die benieuwd zijn naar de apps; heb focusme op mijn telefoon (werkt echt heel chill, je kunt van alles instellen, ook schema’s en wachtwoord om het blokkeren te stoppen of gewoon een forced mode wat ik nu ga doen :p) en focal filter op laptop (is simpeler, je kunt ook geen schema’s instellen en je blokkade kun je ook niet aanpassen tussentijds door het toevoegen van meer websites bijvoorbeeld))
Doei tot over 10 dagen. Hoe dramatisch.

2 likes

Haha dan raad ik je de handdoeken van de action aan! Die zijn (vooruit na 3 jaar) niet meer zacht te krijgen en hartstikke dun.

1 like

Ik ga dit ook proberen. Op m’n telefoon iig. Op m’n laptop heb ik al een goeie blocker als ik moet studeren.

Ik heb net onze eerste eigen ‘grote’ kerstboom versierd met foute kerstmuziek en een Slipknot kersttrui aan en ik ben helemaal blij. Lekker alleen maar zwarte kerstballen :heart_eyes:

Moet nog een paar ‘bijzondere’ kerstballen en slingers en dan is 'ie klaarrr.

4 likes

Hahaha nee :joy: het was hier echt het tegenovergestelde

1 like

jeeezus ik stuur net echt een mega mega belangrijke sollicitatie uit. Zet ik mijn naam niet onder de mail. Staat overigens wel in de motivatie en cv bijgevoegd. Maar toch, very stupid

Van de week gehoord dat ik mijn proeftijd ben doorgekomen en dat ze echt heel tevreden zijn!! En ben net naar een cute appartementje wezen kijken en hoop zó dat ik het wordt! De eigenaar had maar 3 mensen uitgenodigd en heb dus een grote kans. Zou echt zo leuk zijn om dit jaar met nog een knaller af te sluiten en helemaal happy te zijn <3. Maar wil niet te enthousiast zijn maar ben het stiekem toch wel

77 likes

Aan de hand van de satisfyer pro 2 rage… Ik was een keer een weekend niet thuis maar mijn wekker stond nog aan, dus toen zei ik tegen mijn huisgenoot (man) dat hij hem in mijn kamer uit kon zetten. Kwam ik thuis, zag ik dat dat ding nog naast mijn kussen lag (+ mijn fohn trouwens dat maakt het gelukkig minder verdacht). Thank god ziet dat ding er niet uit als een speeltje :sweat_smile:

8 likes

Foto’s plz

Heb alleen ff deze close-ups:

7 likes

Ooooh mooi!! Waar heb je die gekocht?

1 like

Intratuin of all places haha.

1 like