Wat je even kwijt wilt #11

Zoooo heerlijk als iemand zegt geen zin meer te hebben om uit te gaan wanneer je zelf ook al geen zin had om te gaan.

18 likes

Spannend!
Wanneer hoor je wat?

1 like

Ik word zo moe van een vriendin, nu ze zwanger is is ze echt een oma. Niets kan nu meer, een vriendin wat met een jongen had geslapen is opeens ordinair. Bij mij zit er iets niet goed in mijn relatie want soms hebben we wel eens behoefte aan een 3de persoon. Vriendschappen, lastig

Als het die jongen van de KMA is… Bel me.

3 likes

hahaha drop je nummer dan maar in een pb’tje hoor

1 like

Kijk dit echt nooit maar heb hem speciaal even opgezocht maar hij is echt leuk!

1 like

Jemig ik.had echt een KUTavond. Oom en tante van mn vriend (beide 1x gezien) gaven een feest. In een dorpshuis. En de andere gasten waren allemaal zooo stug. Echt blegh. Ik kende niemand, mijn vriend natuurlijk zijn neven en ooms enzo wel. Maar mijn vriend is dan ook zo’n klojo die met die mensen gezellig gaat praten zonder mij voor te stellen ofzo. Sta je daar dan on ƩƩn of ander dorpshuis waar je niemand kent en waar iedereen stug aan een tafel blijft zitten.
En ik heb het Ʃcht geprobeerd, om contact te maken. Maar als ik dan iets vroeg, gaven ze wel antwoord maar keken dan alleen mn vriend aan en niet mij.
Op een gegeven moment heb ik een rosƩ bij de bar besteld en ben ik aan de bar gaan zitten tot mn vriend ook naar huis wilde.
Fuuuuuck zo saai

8 likes

Urghh de jongen achter me in de trein heeft een uur geleden gekotst en ik kon het zien door het raam. Nouja, ik vond het erg zielig en zijn vriend ging hem helpen en daarna ging hij stiekem zn broek verwisselen.

Maar nu zit hij dus met zn voet op de leuning en ruik ik soms zo een super vieze kotswalm en twijfe ik of het toch niet van de drank is.

En er zitten weer allemaal luidruchtige giechelend mensen in de trein, waar ik geen zin in heb.

Ik voorspel dat ik snel ā€œruzieā€ krijgen met buren. Ik deel dus een schuur met alle mensen die beneden wonen… Maar er is gewoon geen plek voor mijn fiets (zie spoiler). Ik ga eerst vriendelijk vragen of mensen het kunnen opruimen en als hun er schijt aan hebben dan ruim ik het zelf wel op. Woningbouw zei vandaag dat ik dit met de buren zelf moet oplossen, mweh.

Samenvatting

Hoop echt dat ik de buren allemaal kan motiveren om het allemaal eens uit te zoeken enz.

Ik droomde vannacht dat mijn familie druk bezig was alvast een bruiloft voor mij te organiseren. Dat was over een jaar, dus dan had ik nog wel genoeg tijd om een kerel te vinden… De dag van tevoren had ik een jurk, een locatie, superveel eten, maar nog steeds geen vent. Toen probeerde mijn zus me gerust te stellen: ā€œAh, het geeft echt niet hoor. We kunnen ook gewoon gezellig met zijn allen gaan eten en bordspellen gaan doen. Ook leuk.ā€ En ik zat daar in mijn jurk.

Is this my future?

16 likes

Stiekem nog even een bijna volledige, wel met de lichtjes uit:

Is nog work in progress ook, wil nog meer ā€˜bijzondere’ ballen en guirlandes. Maar zwarte kerstspullen zijn moeilijk.

15 likes

Gaaf! Ben benieuwd hoe het staat met lichtjes in combinatie met de zwarte ballen.

1 like

Ik heb de hele avond ā€˜clean with me’ filmpjes gekeken en heb me echt vermaakt. Zou zelf ook wel zulke filmpjes willen maken wanneer ik bedrijven schoonmaak, maar dat kan natuurlijk niet :pensive:. En ik wil niet met mijn hoofd op youtube, jammer weer.

Ik ga morgen voor het eerst alleen op vakantie en ben zo zenuwachtig dat ik er niet van kan slapen, mn wekker gaat al over 3,5 uur :no_mouth:

8 likes

Ik ben dronken en ik heb de hik. Ik voel me echt een clichƩ.

2 likes

Bah bah dit weekend 2 ochtendiensten en ik heb er geen zin in.

Waarom is mijn ritme zo fucked up dat ik om 5 uur wakker wordt.

Heeft iemand wel eens het scherm van z’n Samsung S7 laten vervangen? Zo ja, hoeveel was je kwijt? Heb nu verschillende winkels gebeld, maar de prijzen verschillen soms nog…

Dit! En ik sliep pas om 2 dus dit wordt een lange dag :roll_eyes:

1 like

Weer onrustig geslapen :roll_eyes: wil niet weten hoeveel keer ik me heb omgedraaid.
Zo lekker een warme douche en rustig ontbijten
Straks werken van half 10 tot half 6, daar heb ik wel veel zin in :blush: (geen sarcasme want ik vind m’n werk echt leuk!)