Lekker zo’n ritme dat er voor zorgt dat ik op zaterdag op m’n vrije dag om 6:45 wakker word en niet meer in slaap kan vallen. En dat ik al een uur negatieve gedachten heb.
Ok, vanaf nu positive vibes only!!
Lekker zo’n ritme dat er voor zorgt dat ik op zaterdag op m’n vrije dag om 6:45 wakker word en niet meer in slaap kan vallen. En dat ik al een uur negatieve gedachten heb.
Ok, vanaf nu positive vibes only!!
Dit had ik van de week ook! Had 3 (kleine) dingen besteld en het kwam in 2 verschillende pakketten op 2 verschillende momenten. Vroeg me af waarom ze dat doen
Alle slechte slapers: nog uit het raam gekeken vannacht?
Had net voor een paar minuten een soort spasmen in mijn arm, ik heb wel eens vaker dat er onwillekeurig een spier aanspant wat dan voelt als een schokje. Maar dit ging een paar minuten door en heel mijn arm trilde
Ik moet zo mijn verstandskies laten trekken en ik wil echt echt echt niet. Heb nog nooit iets laten doen bij de tandarts (behalve schoonmaken) en ben als de dood voor naalden en bloed en shit. Val altijd flauw bij naalden en bloed en heb daar zo geen zin in, kan echt wel janken gewoon en daarna zit je met zo’n vies gat waar nog bloed uit kan komen en wat gespoeld moet worden dus ben bang om thuis ook nog knock out te gaan als ik dar schoon moet maken.
Vandaag komt er nog iemand kijken en dan zalze het me zsm laten weten !
Succes! Ga je er met iemand heen? Dan kun je misschien op weg ernaartoe al Engels spreken met diegene. Ik vond dat toen wel fijn, dan zit je er al in voor je begint.
Oh echt? Ik dacht dat deze voorstelling maar t/m morgenavond was!
Ik ging voor de tweede keer, heb hetzelfde stuk een jaar of 4 geleden ook gezien van het nationaal ballet (met andere dansers wel dus uiteraard) maar het was nog net zo mooi. Nationaal ballet is sowieso prachtig, decor en kostuums en alles erop en eraan is supermooi, dus weet zeker dat je een topavond zult hebben!
De film waar die gif uit komt Goeie reminder om die weer eens te kijken (Uptown girl met Brittany Murphy)
Ik heb een bad hairday en nu moet ik vet erg haasten om op tijd op werk te komen
Ons huis is heel gehorig en vannacht om half 5 kwam de overbuurvrouw heel lawaaierig thuis met haar vrienden met o.a. geschreeuw en gooide hard met alle deuren meerdere keren. Dus nu heb ik de radio heel hard gezet en ga zo even de hal stofzuigen. Ga ook even het vuil wegbrengen zodat ik even een paar keer heel hard met de deur kan knallen zodat ze hun bed uit trillen.
Op zaterdag??
Heel veel sterkte alvast!
Welke Spaanse steden zijn leuk voor een citytrip/chillvakantie? Barcelona en Madrid ben ik al geweest
Sevilla en Cordoba zijn beiden super mooi!
Valencia!
20 kilo suiker is niet veel?? Wow haha
<3 morgen vlieg ik naar huis en slaap ik weer, na 4 maanden, in mijn eigen super-de-luxe grote mega bed. Zo’n zin om pepernoten te eten, thee te drinken en onder een dekentje op de bank te lezen. Ohja, en Sims te spelen
En en en? Waar ga je heen?
Edit: oh nevermind, ik zie het al in het Reistopic. Krakau, leukkk! Veel plezier!
Sevilla!!!