Wat je even kwijt wilt #11

Eens! Laat je niet gek maken idd! :heart:

Hier gaat dat gezeik ook beginnen ben ik bang. Voor mn zusje dan tenminste. Die zegt gelukkig al: boeit me niet. Haat kerst,geef me maar friet :heart_eyes::sweat_smile: Heerlijke meid

4 likes

Ah @Seaside Feel you! Dikke knuffel <3
En knap dat je die 2e kans gepakt had. Ook al leverde het niet het gewenste resultaat op

3 likes

Lief dat je op me reageert! Ik heb in het algemeen gewoon moeite met affectie tonen, ik denk omdat ik bang ben voor afwijzing en het dan toch veiliger vind om het niet te doen… Terwijl ik er veel meer uit zou halen als ik het wel zou doen. Naja, weer een leermomentje denk ik zo :grinning:

1 like

Heel lief…! Dankjewel, ja het heeft me inderdaad een hoop moeite gekost om het te durven haha. Goed dat je het zegt, petje af voor mezelf :v:t2:

2 likes

Goed dat je t zo ziet!

Wat is jullie favoriete verse ravioli-vulling?

Daar is het forum toch ook voor! Waarom zit je er doorheen?

1 like

Spinazie en ricotta is heel lekker!

2 likes

Thanks.
Haha en kunnen jullie mij ook helpen met dit?

Ik heb een vraagje over wat ik vanavond zal maken voor mijn bezoek.
Dit lijkt me heel lekker:

Ik vind het alleen heel stom om in de keuken te staan als er bezoek is en ik ben altijd bang dat mijn gerecht te snel afkoelt. Denken jullie dat ik de tuinerwtensaus van te voren kan maken, in een warmhoudpannetje doen en dan goed opwarmen als ik de pasta ga koken? Of wordt die saus dan een vieze smurrie?

Nice, mijn vader neemt vrijdag vrij en dan gaat hij vanaf 08:00 bezig met laminaat leggen haha. :heart: Met beetje geluk kan ik volgende week zondag al verhuizen.

9 likes

Ziet er lekker uit! En ik zou niet weten waarom je die saus niet al eerder zou kunnen maken,
gaat prima hoor!

1 like

Mijn keuken grenst niet aan mijn woonkamer helaas dus ik ben dan wel echt eventjes weg van het bezoek.
Vorige keer had ik inderdaad lasagnette gemaakt maar bij de tweede keer opscheppen vond ik het al best wel veel afgekoeld :disappointed_relieved:
Ik dacht: als ik nu pasta doe, dan kan ik die pan met deksel op tafel zetten en blijft dat in ieder geval lekker warm. Als ik de saus dan goed warm maak dan zou t moeten kunnen, maar omdat ik hem nog moet pureren doe ik dat liever niet als er bezoek is (herrie en misschien bende)

Ik heb hetzelfde probleem helaas. Ik klik vaak maar op een reactie de het account zelf heeft achter gelaten, dan kan ik de post vanuit hun timeline bekijken. Is wel heel omslachtig, vooral als het zo’n meme account is die meerdere berichten per dag plaatst.

1 like

Echt he…

@Eddie Wat is er? :heart:

1 like

@Grace ik zou dan ieder jaar gewoon lekker op vakanie gaan. :stuck_out_tongue:

1 like

Van te voren alles klaar zetten zodat je het alleen nog maar hoef te koken enzo. Ik weet niet hoe groot jouw keuken is maar ik kook altijd een beetje samen met vrienden.

1 like

Volgens mij kan je altijd zelf bepalen of en wanneer je begint met lenen

1 like

What’s up met de brievenpostbezorging van POSTNL? Eerst maandagochend iets in de brievenbus en het vrijdag pas ontvangen en nu weer iets da na 4 dagen nog niet is aangekomen. :frowning:

Dit weekend heb ik het voor het eerst in maanden rustig en de vermoeidheid kickt er zo hard in… Zou het liefst in bed gaan liggen slapen maar wil eigenlijk nog even de stad in

1 like