Ik had dat ook een keer en heb toen aan de klantenservice gevraagd waarom dat zo was, en het kan zijn dat de spullen dan in verschillende distributiecentra liggen en daarom als verschillende pakketten komen. Voelt zo zonde inderdaad!
Nou ik heb al die black Friday advertenties maar aangepast met dat het nog een dag doorgaat vanwege:â Groot succesâ hahahaha ik lach me dood. Ik ben nu echt toegewijd beter wordt er godverdomme wat verkocht
Ik krijg vanavond eters en nu ik door al mijn recepten en kook/bakboeken blader baal ik zo erg van hoe weinig ik bak. Ik heb het guilty pleasures boek van Sabine Koning en alles wat daarin staat lijkt me zo lekker en makkelijk maar ja, voor wie ga je dat maken?
Nu ben ik wel volgende week jarig dus er zijn wel mogelijkheden maar toch kies ik dan altijd weer veilig ofzo
Iemand met een instagram tip? Als ik in een post getagged wordt, kan ik alleen die reactie/tag lezen en niet het bericht waar ik in getagged wordt, echt irritant. Heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload maar helpt nietâŠ
Crisis averted ik wilde mn vriend de schuld geven van iets dat ik kwijt was maar gelukkig heb ik het gevonden. (Op een hele onlogische plek waar ik het zelf heb neergelegd)
Ik ben zo blij dat ik dit niet meer heb (met mn ex wel namelijk). Echt ik voel je pijn, je bent dan net zon trekpop en alleen maar onderweg voor je gevoel
Ik hoef pas om 16:00 te gaan werken, verschrikkelijke tijd. Zit nu steeds naar de klok te kijken
Omg ik kreeg opeens allemaal rare post van de bank en over persoonsgebonden budget enzo (wie was dat hier ook alweer met zoân post over dat ze soms dacht dat ze eigenlijk verstandelijk beperkt was en ze op haar werk subsidie kregen enzo haha? Zo voelde ik me ongeveer, dat ik daar nu opeens achter kom doordat ik een PGB blijk te hebben). Ik werd echt bang dat iemand identiteitsfraude had gepleegd met mijn identiteit oid Maar nu keek ik net nog eens goed en blijkt het allemaal verkeerd bezorgd te zijn, het was voor iemand bij mij in de straat met dezelfde naam. Ben er gelijk heen gegaan en gelukkig was ze niet boos dat ik haar post had opengemaakt! En geen fraude dus. Wat een opluchting
Ik heb een roze velvet bh gekocht. Waar een mens wel niet blij van kan wordenâŠ
Hier heb je niks aan maar ik las: ik wil nog even wat caviaâs voor hem kopen. Hahahhaa ik dacht: woo das best een heftig cadeau
Ik haat mezelf op dit moment echt heel erg even. Ik heb altijd pech in de liefde en de voornaamste reden daarvoor is omdat ik zoveel moeite heb met mezelf openstellen voor dingen. Ik heb al zo vaak iets aan mijn neus voorbij laten gaan daardoor, nu gebeurt het weer en denk ik: dit is al de zoveelste keer. Kan echt ff met mezelf zitten hoor. Vooral als het om liefde gaat, kan nu opnieuw proberen bij weer iemand anders (die ik overigens nog niet gevonden heb).
#zelfmedelijden
Ik wilde even testen of de chocolaatjes die ik alvast voor kerst gekocht heb lekker zijn (nadat mn tante dat vroeg). Resultaat: ik moet weer terug naar de winkel want ik heb nu te weinig.
Wel goed dat je t weet van jezelf. Lukt het niet om daar dan naar te handelen?
Ik heb al mijn moed bij elkaar geraapt om aan iemand te vragen om een soort tweede kans maar hij heeft al een ander meisje ontmoet en vindt haar heel leuk. Waarschijnlijk omdat zij haar gevoel wel uit.
Denk dat ik het nu inderdaad veel anders had aangepakt ja, maar helaas komt die tweede kans er nietâŠ
Heh shit. Maar je weet niet of het perse komt omdat zij haar gevoel wel uit. Wellicht waren jullie in the end toch geen match. Lukt het je niet om in de praktijk je gevoel te uiten (affectie tonen) of om je gevoel onder woorden te brengen?
Eens! Laat je niet gek maken idd!
Hier gaat dat gezeik ook beginnen ben ik bang. Voor mn zusje dan tenminste. Die zegt gelukkig al: boeit me niet. Haat kerst,geef me maar friet Heerlijke meid
Ah @Seaside Feel you! Dikke knuffel <3
En knap dat je die 2e kans gepakt had. Ook al leverde het niet het gewenste resultaat op
Lief dat je op me reageert! Ik heb in het algemeen gewoon moeite met affectie tonen, ik denk omdat ik bang ben voor afwijzing en het dan toch veiliger vind om het niet te doen⊠Terwijl ik er veel meer uit zou halen als ik het wel zou doen. Naja, weer een leermomentje denk ik zo
Heel liefâŠ! Dankjewel, ja het heeft me inderdaad een hoop moeite gekost om het te durven haha. Goed dat je het zegt, petje af voor mezelf
Goed dat je t zo ziet!