Wat is jullie favoriete verse ravioli-vulling?
Daar is het forum toch ook voor! Waarom zit je er doorheen?
Spinazie en ricotta is heel lekker!
Thanks.
Haha en kunnen jullie mij ook helpen met dit?
Ik heb een vraagje over wat ik vanavond zal maken voor mijn bezoek.
Dit lijkt me heel lekker:
Ik vind het alleen heel stom om in de keuken te staan als er bezoek is en ik ben altijd bang dat mijn gerecht te snel afkoelt. Denken jullie dat ik de tuinerwtensaus van te voren kan maken, in een warmhoudpannetje doen en dan goed opwarmen als ik de pasta ga koken? Of wordt die saus dan een vieze smurrie?
Nice, mijn vader neemt vrijdag vrij en dan gaat hij vanaf 08:00 bezig met laminaat leggen haha. Met beetje geluk kan ik volgende week zondag al verhuizen.
Ziet er lekker uit! En ik zou niet weten waarom je die saus niet al eerder zou kunnen maken,
gaat prima hoor!
Mijn keuken grenst niet aan mijn woonkamer helaas dus ik ben dan wel echt eventjes weg van het bezoek.
Vorige keer had ik inderdaad lasagnette gemaakt maar bij de tweede keer opscheppen vond ik het al best wel veel afgekoeld
Ik dacht: als ik nu pasta doe, dan kan ik die pan met deksel op tafel zetten en blijft dat in ieder geval lekker warm. Als ik de saus dan goed warm maak dan zou t moeten kunnen, maar omdat ik hem nog moet pureren doe ik dat liever niet als er bezoek is (herrie en misschien bende)
Ik heb hetzelfde probleem helaas. Ik klik vaak maar op een reactie de het account zelf heeft achter gelaten, dan kan ik de post vanuit hun timeline bekijken. Is wel heel omslachtig, vooral als het zo’n meme account is die meerdere berichten per dag plaatst.
Echt he…
Van te voren alles klaar zetten zodat je het alleen nog maar hoef te koken enzo. Ik weet niet hoe groot jouw keuken is maar ik kook altijd een beetje samen met vrienden.
Volgens mij kan je altijd zelf bepalen of en wanneer je begint met lenen
What’s up met de brievenpostbezorging van POSTNL? Eerst maandagochend iets in de brievenbus en het vrijdag pas ontvangen en nu weer iets da na 4 dagen nog niet is aangekomen.
Dit weekend heb ik het voor het eerst in maanden rustig en de vermoeidheid kickt er zo hard in… Zou het liefst in bed gaan liggen slapen maar wil eigenlijk nog even de stad in
@Eddie liefs voor jou!
Ik heb echt het gevoel dat ik amper post maar ik heb echt een leuke en drukke stage. Gisteren een mega interessante cursus mogen volgen in ruil voor wat extra hulp met voorbereiding, kreeg ik daar ook nog eens een cadeaubon voor als dank! En daarna mn vriendje voor de derde keer deze week weer gezien en weeer zo’n superfijne date night gehad, en ergens wat gegeten (wat lukte zonder angst!!!) en fijn samen geslapen. Vanochtend vet chill gesport, daarna mn vriend wakker gemaakt en uitgebreid ontbijt op bed geserveerd en nu onderweg naar de bios met een vriendin (waar ik sws mega portie nachos ga nemen). Echt happy
Ben best jaloers op mensen met een vriendengroep. Had vroeger echt een leuke vriendinnengroep bij wie ik echt mezelf was maar zijn uit elkaar gegroeid. Nu heb ik het gevoel dat ik nooit meer mezelf kan zijn bij mensen. Het lukt me nooit ofzo en ik zeg altijd rare dingen. Daarnaast heb ik nooit zin om over persoonlijke dingen te praten maar mis gewoon avondjes uit en humor.
Het lijkt net of ik mijn sociale capaciteiten de afgelopen vijf jaar ben verleerd.
Ik heb het god tering tiefus kut koud. Sinds ik geen extra’s meer op mijn lijf heb kan ik het al een maand niet meer warm krijgen. Hoe doen anderen dit zonder alleen maar coltruien en wintervesten te dragen?
Ik ga vanavond eten bij de macdonalds heb ik besloten en ik heb er ZO’N ZIN IN
het als een teken opvatten dat ik niet goed eet en meer en beter proberen te eten.