Wat je even kwijt wilt #11

Daar krijg je het niet in een keer een stuk warmer van hoor. Je kan ook op een gezonde manier aankomen.

14 likes

Ik had gisteren een feestje en was aan t praten met iemand die ik ken van vroeger en ik heb allemaal zulke domme persoonlijke dingen gezegd ik schaam me dood. Nu schieten me steeds weer dingen te binnen. Ik wil er gewoon niet meer aan denken blehhhhhh stom

Jeeeeeeej :tada:

1 like

Ik ben dik en ik heb het ook constant koud. Het komt wss omdat we zon bloed hete zomer hebben gehad en het nu daarom zo koud lijkt.
Dat @Evi-lena dat aan haar afvallen koppelt komt denk ik omdat ze daar zo obsessief mee bezig is. ( sorry dat ik het zo hard zeg)
Maar als ik ergens obsessief mee bezig ben dan draait ook alles om dat gene.

11 likes

Ik betrap mezelf net op manspreading…
Ter verdediging, ik zit in een propvolle Ns-bus en de man naast me zat vet aso met zn tas op de stoel. Nu is hij de hele tijd zucht en tss geluiden aan het maken omdat we niet snel genoeg rijden…

Hij verdient het…

20 likes

Lekker voor hem

1 like

Is er iemand uit Belgiƫ die iets voor mij online wil bestellen en opsturen naar NL? (een jurkje) :older_woman:t3::older_woman:t3: alle kosten worden natuurlijk vergoed

Snap ik ook wel hoor. Maar vind het een beetje flauw om tegen een slank iemand te zeggen eet een hamburger. ( ook als diegene zegt dat ze aan wilt komen) het is hetzelfde als je tegen een dik iemand zegt dat die gene geen hamburger mag eten ( ookal geeft diegene aan dat ze wilt afvallen)

21 likes

Ik ben weer eens boos. Was een maand geleden van energieleverancier veranderd, zij zouden de opzegging van de andere regelen, en ik heb het maandbedrag verlaagd, hebben ze beide niet doorgezet. Klasse hoor, ik ben nu 300 euro armer terwijl dat 75 moest zijn.

Heb ook nog een rokje aan :sweat_smile: Gelukkig is et een tweezitter.

2 likes

Thermopanty, baby!!

6 likes

Zit al de heledag kapot blij op een koffie zet apparaat te wachten haha.
Paar weken geleden stond ik nog in de winkel te twijfelen of ik er nog mee weg kon komen om een lego setje voor me zelf te kopen. ( geen stoer ingewikkeld ding maar een klein huisje met een meisjes poppetje erin )

3 likes

jaa heb drie vriendinnen en m’n nichtje met wie ik omga!
en daarnaast m’n broer en m’n vriend en soms doe ik ook wat leuks met m’n moeder.
Wel zonder ruzie uit elkaar, met we waren in onze jeugd vriendinnen door school & hockey en als ik ze nu zie passen we gewoon echt niet meer bij elkaar. Heb ook al zeker 5 jaar geen contact meer met de meeste, en dan al 3 jaar niet meer met diegene met wie ik het beste kon… Zou een soort genant zijn ofzo om ineens weer contact op te nemen haha.
Losse vriendinnen zijn ook leuk maar sommige dingen zoals een feestje of een vakantie zijn wel leuker met een groepje denk ik

1 like

Yaaaaay! Eindelijk een paar flinke transacties gedaan :grin:

11 likes

omg heeft dit een naam en is dit een fenomeen? dit is zooooooooo hatelijk idd

1 like

Ik heb stiekem de verwarming in de studieruimte waar ik zit heel hoog gezet en nu is het lekker warm haha zit hier altijd te bibberen.

Zo gaat het al 3 jaar bij mij. Vorige bewoner had vgm wel plantjes en op de 1 of andere manier baseren ze mijn maandbedrag daar op, terwijl mijn huis daarvoor al een tijd leegstond.

En het bedrag wordt ook steeds hoger. Nu is het ineens 225. Ik krijg eind deze maand bijna 900 euro terug omdat ik zo weinig verbruik. Waarom dan, zijn ze echt zo achterlijk?

Fuck it, heb die incasso’s gewoon teruggeboekt hoor.

2 likes

Ah, ik herken dit gevoel. Ik heb echt totaal andere interesses dan mijn vriendinnen en heb ook altijd het gevoel dat ik me niet kan uiten rondom ghun. Ons ā€˜groepje’ is ook redelijk uit elkaar gevallen. Ik heb er geen anderen voor teruggekregen. Ik blijf maar gewoon de dingen doen die ik leuk vind en misschien kom ik wel iemand tegen met dezelfde interesses.

1 like

Oke cheesw strings smaken niet naar kaas maar naar kaars…

10 likes