Wat je even kwijt wilt #11

Snap ik. Sorry ook dat ik hier over door blijf zeuren. Al die bodyshaming en zwarte pieten discussies stijgen me naar mn hoofd haha. Wil iedereen bewust maken ineens.

Ik vatte het gewoon verkeerd op. Ik heb zelf overgewicht en voelde me aangevallen. Maar dat eten naar binnen proppen doe ik toch echt ook zelf, dus ik moet niet zeuren :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dat lange ‘voortraject’ betaald zich nu (en straks echt) terug in een leuke toekomst :slight_smile:

1 like

Maar volgens mij noemde ze jou omdat jij net iets postte over die hamburger. Het gaat dus om de hamburger en daar haakte ze op in. Als ik dus dat had gepost had ze mij kunnen taggen, geloof dat het losstaat van jou als persoon/jouw gewicht

Denk ik! Zo las ik het

Edit: had dus ieder ander kunnen zijn die net iets over eten postte

1 like

Ja je hebt gelijk maar ik las het gewoon verkeerd. Excuses!!!

3 likes

Evi zei dat ze het koud had omdat ze dun is. En wat dan een goede oplossing zou zijn. Daarop was het antwoord een hamburger eten
 want daar krijg je meer vet van.

En die opmerking word vaker gemaakt ald iemand zegt dikker te willen worden. Linus is obzeker over haar gewicht en zij gaat een burger eten dus zij word ook ( volgens die opmerking) dikker van die burger

1 like

Ik zeg ook nergens JIJ BELEDIGT HAAAR GEMENE HEKS. Maar dat ik vind dat die opmerking een diepere gelaagd heid heeft of het nou zo bedoelt is of niet. Zon opmerking kan op meerdere manieren worden opgevat en dat is wat ik probeer duidelijk te maken.

2 likes

Ik ben ook gewoon hamburgers aan het maken nu hahaha

2 likes

Je mag niet spoelen omdat er een propje moet vormen die zorgt dat de wonde niet meer bloed. Mag morgen wss wel hoor

Alleen ga je er dan wel vanuit dat Indolence allerlei voorkennis over Linus heeft, die ze misschien niet heeft. Dat is best lastig rekening mee te houden op een forum met een behoorlijk aantal leden.

Al zou ik het ook een beetje ongemakkelijk vinden als ik opeens als voorbeeld zou worden aangehaald in een beetje verhitte discussie:P Dat zou ik ook niet prettig vinden.

1 like

Lekker sushi bestellen en straks mijn nieuwe lievelingsspel iknow spelen

11 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Dankjewel!:blush:

Disclaimer ik ga nu een heel onsamenhangend verhaal vertellen. ( vol typfouten en onodige spaties, die ik nu zou kunnen aanpassen maar ik heb besloten om mn disclaimer langer te maken)

Dit gaat nu eigenlijk niet om indolence en Linus. Maar om het feit dat als je zoiets zegt je daarmee veel meer zegt dan dat je bedoelt. Het is toevallig dat nu net Linus een burger gaat eten maar het is wel een goed voor beeld.

Met eet een hamburger daar word je dikker van of eet een salade daar val je vanaf ( wat in eerste instantie al een loze opmerking is) een grotere groep mensen beledigt.

Ik ben trouwens ook helemaal niet boos of iets typ dit gewoon heel relaxt.

5 likes

Eens! Daarnaast klopt het dus ook niet dat burger=aankomen (zoals eerder ook aangehaald).

2 likes

Zo ongeveer :blush:

En nu zal ik m’n kerstboomspam stoppen hier haha.

28 likes

Gefeliciteerd! :tada:

Nu heb ik zin in hamburgers

2 likes

En dikker worden of dikker zijn is geen belediging.

Ik ga straks op werk eten bestellen. Wat zal ik bestellen? Ik heb een beetje door m’n ideeĂ«n heen. Graag vega en geen pasta (of burgers)

1 like

Ja toch wel achteraf! En ik pm je anders wel even haha :smile:

1 like