Wat je even kwijt wilt #11

Bij de vorige leverancier kon ik het pas bij de eindafrekening krijgen die ik over een paar dagen krijg :joy::+1:

En heb, toen ik er net woonde, ook gehad dat mijn stroom en gas werd afgesloten, omdat de vorige bewoners die shit niet hadden opgezegd. Ik pissig bellen, 100x die shit uitleggen, krijg ik alsnog te horen: ah, u bent mevrouw Janssen die onder uw rekeningen uit probeert te komen? NEE ik ben een nieuwe bewoner en ik ga niet voor hun wanorde betalen donder op. Heb serieus tientallen brieven retour afzender gestuurd. Gelukkig werd alles wel kwijtgescholden.

2 likes

HAha ja love my life. Het was wel heel naar maar goed, is achter de rug gelukkig. Heb tot nu toe nog geen pijn en de verdoving is wel uitgewerkt! Sterf alleen van de honger :joy:

Ohh wat chill dat je zo snel al kon eten! Het is niet gehecht bij mij, mocht ook niet spoelen ofzo zei hij? En vandaag alleen vloeibaar eten, heb dus wat sapjes en yoghurt op maar echt mega honger :frowning: ging die tosti niet in dat gat zitten bij jou?

Huh hoe moet ik dit nou weer opvatten

Jezus vet kwaad ook allemaal. Er zijn hier toch wel meer dunne mensen?

Ja maar die plaatsen niet zulke dingen, daar gaat het om.

16 likes

Ik denk niet dat iedereen kwaad is, maar dat je er kennelijk vaker op bent gewezen dat je niet dit soort berichten moet plaatsen die lichtelijk triomfantelijk lijken te hinten naar heel slank zijn en er zelfs lichamelijke klachten van krijgt. Het triggert sommige mensen en ik denk dat het geen gezonde insteek is die vooral andere mensen niet op ideeën moet brengen. Vandaar dat je er op gewezen wordt

33 likes

Hmm best een goeie eigenlijk. Want indirect is dit ook een belediging naar jou ook als is ieh misschien niet zo bedoelt.

Ik ben een sexy-dansbare-vrouwelijke-ik-ga-straks-seks-hebben playlist aan het maken zodat ik die kan opzetten in de auto naar mijn scharrel om vast in de mood te komen en dan kan ik als een sexy empowerd beyonce binnen stappen

17 likes

Ik denk als een opmerking naar een ander en niet naar jou. Maar kan me voorstellen dat je dat wel doet.

Zo herkenbaar dit

Heeft de verlenging nog wat opgeleverd? En wat voor soort winkel hebben jullie eigenlijk?

Het is maar een vraag. Ik voel me er een beetje rot bij. Maar ik snap ook wel dat je het niet zo bedoelde. No hard feelings.

4 likes

Dit bedoel ik niet. Het is niet bedoelt als belediging vanuit jou. Maar zon hamburger opmerking heeft een veel diepere gelaagdheid.
Want ook al bedoel je het niet zo je zegt " neem een hamburger net zoals Linus daar word je dikker van" maar je zegt ook " Linus word ook dikker van die hamburger"

Ik ben niet boos op jou of iets en zeg ook niet dat jij een gemeen mens bent. Maar dit is een beetje een probleem in onze maatschappij. Dikke mensne vinden het moeilijk om dunne mensen te begrijpen en andersom. Terwijl we eigenlijk het zelfde probleem hebben namelijknit blij zijn met ons lichaam en gewicht. En met dit soort opmerkingen beledig je meerdere mensen te gelijk.

Nogmaals zeg ik dit niet om jou te pesten maar om je iets duidelijk te maken.

8 likes

Mn dunne vrienden hebben het wel warm, het kost gewoon een bepaald aantal calorieën om warm te blijven, als je dat niet haalt dan heb je het eerder koud. Er zijn zat dunne mensen die genoeg eten en gewoon warm blijven omdat ze wel genoeg eten.

En je kan ook dik zijn en het koud hebben, of altijd koude voeten hebben etc etc maar als jij aangeeft dat het is “sinds je niets extras op je lijf hebt” klinkt dat alsof je de calorieën misschien niet haalt, niet omdat je vet je niet warm houdt.

Maar wat probeerde je legit te bereiken met deze vraag? Je weet hoe mensen reageren op zulke vragen die eigenlijk meer een humblebrag zijn…

32 likes

Snap ik. Sorry ook dat ik hier over door blijf zeuren. Al die bodyshaming en zwarte pieten discussies stijgen me naar mn hoofd haha. Wil iedereen bewust maken ineens.

Ik vatte het gewoon verkeerd op. Ik heb zelf overgewicht en voelde me aangevallen. Maar dat eten naar binnen proppen doe ik toch echt ook zelf, dus ik moet niet zeuren :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dat lange ‘voortraject’ betaald zich nu (en straks echt) terug in een leuke toekomst :slight_smile:

1 like

Maar volgens mij noemde ze jou omdat jij net iets postte over die hamburger. Het gaat dus om de hamburger en daar haakte ze op in. Als ik dus dat had gepost had ze mij kunnen taggen, geloof dat het losstaat van jou als persoon/jouw gewicht

Denk ik! Zo las ik het

Edit: had dus ieder ander kunnen zijn die net iets over eten postte

1 like

Ja je hebt gelijk maar ik las het gewoon verkeerd. Excuses!!!

3 likes