Sushi, pizza, Indiaas?
Vietnamees?
Thaaaaaiiiisss
Ik ben aangestoken door de manflu. Voel me ook zo’n zelfde aansteller 

Nou wat naar. Wat is er gebeurd dan? Hoelang voel je je al zo?
Ik heb ook wat reviews van dat ding opgezocht op youtube en ik denk ??? zoveel moeite en struggles om die krullen mooi te krijgen
Wat kut zeg. Hoop dat je nog een beetje een fijne avond hebt straks.
Misschien is die fase van elke dag elkaar zien gewoon niet meer passend bij jullie en zorgt afstand straks voor een verbetering van de relatie. En hernieuwde interesse en begrip. Dat hoop ik althans!
Mega gaaf!!
@voortaan (? volgens mij was jij dat gister) heeft me gemotiveerd weer eens een nieuwe playlist samen te stellen, dus ik heb Spotify weer gedownload en ben allemaal fijne rnb liedjes erin aan het zetten. vroeger maakte ik altijd een maandlijst maar ik dat account was aan facebook gekoppeld en ik heb geen facebook meer
. ik vond dat altijd zo leuk want als ik dan bijv. november 2016 begon af te spelen wist ik meteen weer van: o dat is die maand waarin dit en dit gebeurde! echt leuk. dus dat ga ik nu weer doen.
Augurk?
O of komkommer misschien?
Ik ga worstenbroodjes eten. In bed, onder mn dekbed. En dan blijf ik de rest van de avond warm in bed liggen 
Heerlijk. Ik heb het dekbed naar de bank gesleept, daar afhaalpizza gegeten en afgetopt met zeebanket (de chocola dus) en alvast een halve zak chips. Burp. 
Hahahaha geniet ervan!
Ik heb mn Cloony baby!!
Mijn Spotify is ook aan mijn FB account gekoppeld. Wil mijn FB account opheffen, maar ben ik dan echt mijn hele Spotify profiel kwijt 
Pokebowl
o wat stom dat ik daar nooit over heb gedacht! ik doe het dus altijd per maand! maar per seizoen is misschien wel chiller, het is nu bijv. ook weer de laatste week van november en ik luister dan principieel nog maar tot vrijdag naar deze liedjes haha. maar per seizoen vind ik misschien iets te lang. ik ga het anders per twee maanden doen!
@LegallyBlonde nou het lukte mij niet meer om ermee in te loggen (met 't e-mailadres wat ik voor Facebook gebruikte) en ik kon mezelf niet terugvinden! als je je lijsten op openbaar zet kun je misschien alvast een ander profiel maken en dan je eigen lijsten (van Facebook) volgen? ik weet niet of de lijsten echt weg-WEG zijn, maar ik kan er niet meer op en kan ze niet vinden 
Van half 10 tot 6 gewerkt ik ben zo moe omg
Maar wel voldaan en ik voel me goed
Nu onderweg naar een feestje, wordt nog leuk vanavond
wel veel zin in, lekker stappen